تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب و آرایش مات

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب و آرایش مات

بهترین مارک پنکیک برای آرایش در فصل و بهار و تابستان چیست؟ چرا در روزهای گرم سال به پنکیک مات کننده نیاز داریم؟ فرق پنکیک مات کننده با سایر پنکیک ها در چیست؟ این‌ها پرسش‌هایی است که با گرم شدن هوا و تغییر روش آرایش صورت مطرح می‌شود. برای یافتن پاسخ آن‌ها کافی است تا انتهای مقاله با ما باشید. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که بهترین پنکیک برای پوست چرب چه خصوصیتی دارد و چرا باید در روزهای گرم سال از پنکیک مات استفاده کرد؟

اهمیت استفاده از پنکیک مات در آرایش صورت

در روزهای گرم سال تعریق بدن افزایش پیدا می‌کند. پوست صورت نیز از این قاعده مستثنی نیست. تعریق زیاد صورت باعث خیس شدن آن و خراب شدن آرایش می‌شود. همچنین افرادی که پوست چرب دارند در روزهای گرم سال با افزایش ترشح چربی و بروز جوش و آکنه مواجه می‌شوند. این افراد باید از لوازم زیرسازی سبک استفاده کنند که برپایه آب یا سیلیکون ساخته شده باشد. در واقع پنکیکی برای این افراد مناسب است که ضمن پوشاندن منافذ متعدد و جوش های احتمالی، از تعریق پوست و خراب شدن آرایش جلوگیری کند. همچنین پوست چرب به‌خودی‌خود براق است. استفاده از پنکیک مناسب می‌تواند برق اضافی صورت را خنثی کرده و جلوه‌ای طبیعی به آن بدهد. این کار فقط از عهده‌ی بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب یا پنکیک مات کننده بر می‌آید.

ویژگی های بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب

ویژگی های بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب

همان‌طور که در بخش قبل برایتان گفتیم پنکیک مات بر پایه آب یا سیلیکون ساخته می‌شود. این محصولات جلوی چرب شدن بیش از حد پوست را می‌گیرند. مواد سیلیکونی نیز مانند یک سد دفاعی مانع از تعریق زیاد و ترکیب چربی با مواد زیرسازی شده و جلوی خراب شدن آرایش را می‌گیرند. در واقع یک پنکیک خوب با کنترل چربی پوست، آن را مات می‌کند. همچنین این پنکیک باید سبک باشد تا در طول آرایش احساس سنگینی به پوست ندهد. پنکیک های سنگین منافذ پوست را مسدود کرده و مشکل بروز جوش را چند برابر می‌کنند. البته هنگام انتخاب پنکیک برای پوست چرب باید به ته رنگ پوست نیز توجه کرد. پنکیک‌های روشن‌تر از پوست، چهره را براق‌تر یا گچ‌مانند نشان می‌دهند.

معرفی بهترین پنکیک برای پوست چرب

  • پنکیک اکستریم مت Pupa

پنکیک اکستریم مت Pupa برای پوست چرب

عصاره‌ی گل لیلیوم در «پنکیک اکستریم مت Pupa» در طول مدت آرایش ضمن آبرسانی به پوست، منافذ آن را کوچک می‌کند. همچنین پودر برنج و نشاسته ذرت به‌کاررفته در محصول به جذب چربی پوست و در نتیجه مات شدن آن کمک می‌کند. میزان پوشانندگی این پنکیک با دفعات استفاده از آن قابل تنظیم است. اگر لازم بود آرایش سنگین‌تری داشته باشید با تکرار استفاده از محصول می‌توانید پوشش آن را بیشتر کنید و در نهایت از آرایشی مات و یکدست لذت ببرید. با توجه به همه‌ی این ویژگی‌ها، از این محصول به‌عنوان بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب می‌توانید استفاده کنید.

  • پنکیک فشرده کاور مچ Arcancil

پنکیک فشرده کاور مچ Arcancil برای پوست چرب

اگر به دنبال پنکیک برای پوست چرب همراه با بافت پودری سبک و بسیار نرم هستید، «پنکیک فشرده کاور مچ Arcancil» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پنکیک دارای فاکتور حفاظتی در برابر نور خورشید است و برای روزهای بهار و تابستان گزینه خوبی به نظر می‌رسد. همچنین از این پنکیک برای تثبیت زیرسازی با کانسیلر نیز می‌توانید استفاده کنید. پوشش مخملی و یکدست این محصول آرایشی مات و زیبا برایتان به ارمغان می‌آورد.

  • پنکیک INLAY

پنکیک این لی برای پوست چرب

«پنکیک INLAY» بهترین مارک پنکیک ایرانی است که نسبت‌به قیمت مناسب خود پوشانندگی و دوام خوبی دارد. از این محصول هفت رنگ متفاوت در بازار وجود دارد که با رنگ های مختلف پوست سازگار می‌شود. این پنکیک فاقد چربی و مناسب پوست چرب است؛ بنابراین پوست را به‌راحتی مات و یکدست می‌کند. همچنین بافت نرمی دارد و به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود.

  • پنکیک مینرال دوکاره Doucce

پنکیک مینرال دوکاره برای پوست چرب

اکسید آهن در «پنکیک مینرال دو کاره Doucce» شادابی و نشاط پوست را تضمین می‌کنند. ساختار این پنکیک مانع بسته شدن منافذ پوست می‌شود. پوشش عالی و ماندگاری زیاد این محصول به شما کمک می‌کند در طول روز بدون نگرانی از پاک شدن یا خراب شدن آرایشتان به کارهای روزمره خود بپردازید. از این پنکیک برای پوست چرب و در دو حالت خشک و مرطوب می‌توانید بهره ببرید.

  • پنکیک دو کاره سوپر لانگ لستینگ Joelle

پنکیک دو کاره سوپر لانگ لستینگ برای پوست چرب

پوشش نرم و مخملی «پنکیک دو کاره سوپر لانگ لستینگ Joelle» تا ساعت‌ها روی پوست صورت شما باقی می‌ماند. حضور عصاره چای سبز در این محصول کمک می‌کند تا پوست از انواع رادیکال آزاد، میکروب و باکتری در امان بماند. همچنین چای سبز، ضد التهاب بوده و به بازسازی پوست کمک می‌کند. در نهایت این پنکیک ضد آب و فاقد چربی گزینه‌ای مناسب برای پوست چرب محسوب می‌شود.

  • پنکیک Bee Beauty

پنکیک Bee Beauty برای پوست چرب

«پنکیک Bee Beauty» نیز ضد آب بوده و فاقد چربی است. این محصول با عسل غنی شده و خواص آنتی اکسیدانی دارد. منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و آرایشی زیبا و طبیعی برای شما به ارمغان می‌آورد. در این محصول خبری از پارابن یا سایر محصولات حساسیت‌زا نیست؛ بنابراین به‌عنوان بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • پنکیک فشرده Flormar

پنکیک فشرده Flormar برای پوست چرب

یکی دیگر از محصولاتی که به‌عنوان بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب شناخته می‌شود، «پنکیک فشرده Flormar» است. این محصول از مواد سیلیکونی ساخته شده و به همین علت در برابر آب و تعریق بسیار مقاوم است. پنکیک فلورمار کاربرد آسانی دارد و به‌راحتی پوست را برای مدت طولانی پوشش می‌دهد. همچنین یازده رنگ مختلف دارد که هر کدام با نوعی از طیف رنگ پوست ساگار می‌شود.

  • پنکیک دوکاره Amitice

پنکیک دوکاره Amitice برای پوست چرب

«پنکیک دو کاره Amitice» بافت سبکی دارد و در طول مدت آرایش احساس خستگی یا سنگینی به پوست شما نمی‌دهد. برای افرادی که مدت زیادی بیرون از منزل هستند و فرصتی برای تمدید آرایش خود ندارند بسیار کارگشاست. پنکیک آمیتیس عیوب صورت از جمله جوش، جای جوش و منافذ باز را به‌خوبی می‌پوشاند. همین ویژگی‌ها این محصول را به بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب تبدیل می‌کند.

گفتار پایانی

در این مقاله به معرفی چند پنکیک برای پوست چرب پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه بهترین مارک پنکیک به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی سری بزنید. برای آشنایی با نوع و جنس پوست خود نیز می‌توانید با مشاور پوست، مو و زیبایی مجموعه از طریق تلفن یا نوشتن پیام در بخش نظرات در تماس باشید.

دیدگاه‌ها 44861بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه