مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

مزایای استفاده از پنکیک برای آرایش صورت چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
مزایای استفاده از پنکیک برای آرایش صورت چیست؟

بهترین مارک پنکیک یکی از لوازم زیرسازی آرایشی است که طرف‌داران خاص خود را دارد. مزایای استفاده از پنکیک باعث شده است استقبال افراد از آن روز‌به‌روز بیشتر شود و بالتبع خرید آن هم افزایش پیدا کند. اگر شما هم جنس‌شناس باشید، می‌دانید که بهترین برند محصول علاوه بر زیبایی پوست شما، به سلامت و رفع عارضه‌های آن نیز کمک می‌کند. برای مثال فاکتورهای حفاظتی در برابر نور خورشید که در محصولات واقعی و اصل وجود دارد علاوه بر مراقبت از پوست در برابر نور مضر خورشید، از بروز چین و چروک، لکه‌های پوستی، جوش و در نهایت پیری پوست نیز جلوگیری می‌کند. البته استفاده از پنکیک مزایای دیگری هم دارد که در ادامه مطلب برایتان توضیح می‌دهیم.

بسته‌بندی سبک و قابل حمل

بسته‌بندی سبک و قابل حمل

یکی از مزایای استفاده از پنکیک این است که به‌راحتی در کیف آرایش شما جا می‌شود. در واقع اگر بخواهیم ظرف پنکیک را با بطری‌های شیشه‌ای سنگین کرم پودر مقایسه کنیم، پنکیک بسیار کوچک و جمع وجور است و حتی در یکی کیف آرایش کوچک هم به‌راحتی جا می‌شود.

ساختار ظریف و سبک

یکی دیگر از مزایای استفاده از پنکیک نسبت‌به سایر لوازم زیرسازی آرایشی، داشتن بافت ظریف و ابریشمی است. ترکیبات پنکیک به‌راحتی روی پوست سر می‌خورد و بدون اعمال فشار اضافه، چین و چروک پوست را می‌پوشاند.

داشتن پوشش سبک

داشتن پوشش سبک

اگر طرف‌دار آرایش‌های سنگین نیستید و دوست دارید تا حد امکان زیرسازی آرایشی کمتری روی صورت خود داشته باشید، پنکیک همان چیزی است که شما نیاز دارید. با توجه به سبک و ابریشمی بودن بافت پنکیک، پوشش سبکی را ایجاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا نتیجه آرایش هم سبک، نرم و مخملی باشد. این یکی از مزایای استفاده از پنکیک است.

ایجاد آرایش ملایم

معمولاً کرم پودرها یا زیرسازهای مایع نتیجه‌ای براق و درخشان روی پوست ایجاد می‌کنند. این نوع آرایش برای حضور در محل‌های عمومی چندان خوشایند نیست. برای چنین مواقعی استفاده از پنکیک گزینه بهتر و مناسب‌تری است. این محصول علاوه بر یکدست‌کردن پوست، مانع از درخشش آن می‌شود و درعین‌حال پوستتان را جوان‌تر جلوه می‌دهد.

گزینه مناسب برای پوست چرب

گزینه مناسب برای پوست چرب

یکی دیگر از مزایای استفاده از بهترین مارک پنکیک، متعادل‌کردن چربی پوست است. کرم پودرها یا محصولات زیرسازی آرایشی معمولاً حاوی سیلیکون هستند. سیلیکون کمک می‌کند که فشردگی محصول ثابت بماند. همین موضوع یک بدی دارد و آن اینکه روی پوست چرب خوب نمی‌نشیند و آرایش صورت خراب می‌شود. به این حالت اصطلاحاً گچی یا پف‌دارشدن آرایش می‌گویند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پنکیک این است که معمولاً چربی پوست را خنثی کرده و روی آن را می‌پوشاند. به همین علت برق اضافی پوست هم گرفته می‌شود. در ساختار برخی از پنکیک‌های مخصوص پوست چرب هم از ترکیباتی استفاده می‌شود که سبوم پوست را کنترل می‌کند و به مرور زمان میزان ترشح چربی پوست به حد نرمال‌تری می‌رسد.

ایجاد آرایشی طبیعی

ایجاد آرایش طبیعی یا به قول امروزی‌ترها آرایش نچرال یکی دیگر از مزایای استفاده از پنکیک است. حتماً تجربه آرایش با کانسیلر و کرم پودر را داشته‌اید. سنگینی ترکیب این دو وسیله روی پوست، آرایش را کمی از حد طبیعی خارج می‌کند؛ اما پنکیک یک لایه نازک و لطیف روی پوست ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آرایش شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

این نوع آرایش برای حضور در مجالس رسمی‌تر یا محیط کار و بیرون منزل مناسب‌تر است که در عین یکدست‌کردن رنگ پوست شما، خیلی غیرطبیعی نیست و شاید حتی خیلی‌ها متوجه آرایش شما نشوند.

تطابق آسان با رنگ پوست

تطابق آسان با رنگ پوست

یکی از مشکلات اکثر افراد در انتخاب زیرسازی آرایشی این است که نمی‌توانند رنگ محصول را با پوست خود تطابق دهند. برای حل این مشکل، تولیدکنندگان بهترین مارک پنکیک سعی کرده‌اند رنگ‌های مختلفی از این محصول را وارد بازار کنند. به این ترتیب هنگام خرید پنکیک در انتخاب رنگ‌ آن سردرگم نخواهید شد. کافی است اراده کنید تا نزدیک‌ترین رنگ پنکیک به رنگ پوستتان را پیدا کنید.

افزایش ماندگاری آرایش

حتی اگر با کرم پودر و کانسیلر زیرسازی خود را انجام می‌دهید از استفاده از پنکیک غافل نشوید. یکی دیگر از مزایای استفاده از پنکیک این است که ضمن تثبیت آرایش صورت شما، ماندگاری‌اش را افزایش می‌دهد. پس در پایان آرایش حتماً از بهترین مارک پنکیک استفاده کنید.

سخن پایانی

آنچه تاکنون درباره آن صحبت کردیم برخی از مزایای استفاده از بهترین مارک پنکیک بود. در ادامه تأکید می‌کنیم که برای بهره‌بردن از این مزایا لازم است از بهترین و شناخته‌شده‌ترین برند آرایشی محصول خود را انتخاب کنید تا در نهایت از نتیجه آرایش خود لذت ببرید. برای خرید این محصولات مطمئن ما به شما فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی را پیشنهاد می‌کنیم. شما تجربه خرید آنلاین از این فروشگاه را داشته‌اید؟ تجربه‌تان را برایمان در بخش نظرات بنویسید.​

منبع: Anydayguide ۱ دیدگاه 7802بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه