تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

لوازم آرایش ضروری برای تابستان چه وسایلی هستند؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
لوازم آرایش ضروری برای تابستان چه وسایلی هستند؟

با شروع روزهای بسیار گرم سال، شاید این سؤال شما نیز باشد که بهترین مارک پنکیک برای آرایش تابستانی کدام است؟ به عبارات دیگر آرایش در فصل تابستان با آرایش در سایر فصل‌ها چه فرقی می‌کند و چرا باید از لوازم آرایشی خاصی برای این فصل استفاده کرد. اگر برای شما نیز دانستن جواب این دو پرسش جالب است تا انتهای مقاله با ما باشید تا به بررسی لوازم آرایش ضروری برای تابستان بپردازیم.

تفاوت آرایش تابستانی با سایر فصل‌ها

تفاوت آرایش تابستانه با سایر فصل‌ها

قبل از اینکه بخواهیم به بهترین مارک پنکیک یا سایر لوازم آرایش ضروری برای تابستان بپردازیم باید با تفاوت آرایش در این فصل و سایر فصل‌ها بپردازیم. همان‌طور که خودتان بهتر می‌دانید در این فصل تابش نور خورشید بیشتر از هر فصل دیگری است و هوا بالطبع گرم‌تر می‌شود. تغییر دمای هوا روی پوست افراد نیز تأثیر می‌گذارد. پوست حساس بیشتر از قبل قرمز و آفتاب‌سوخته می‌شود. پوست چرب نیز بیشتر از همیشه چربی ترشح کرده و خیس و براق به ‌نظر می‌رسد. با این اوصاف ضروری است از لوازم آرایشی استفاده شود که متناسب با این فصل سال است و ترشح چربی یا میزان حساسیت پوست را کنترل کند.

لایه برداری هفتگی

لایه برداری هفتگی

برای داشتن پوستی سالم و زیبا لازم است حداقل هفته‌ای یک بار لایه برداری کنید. لایه بردارها در داشتن یک میکاپ عالی بسیار مؤثر هستند. به کمک لایه بردار متناسب با نوع پوست خود می‌توانید سلول‌های مرده را از بین برده و نمایی تازه و درخشان به پوست خود ببخشید. آرایش روی پوستی که به درستی اسکراب یا لایه برداری شده باشد، نمای بهتری دارد.

پرایمر

پرایمر یکی از لوازم آرایش ضروری برای تابستان

پرایمر یکی از لوازم آرایش ضروری برای تابستان است. پرایمر مانند یک محافظ عمل کرده و مانع از مسدود شدن منافذ پوست شما می‌شود. حتماً بعد از لایه برداری از پوست و تمیز کردن صورت، از پرایمر استفاده کنید. اگر پوست قرمز دارید، می‌توانید از پرایمر سبز کمک بگیرید. هنگام خرید پرایمر دقت کنید که حاوی مواد سیلیکونی نباشد. این مواد سنگین هستند و برای آرایش در این فصل مناسب نیستند. همچنین استفاده از این مواد به حساسیت پوست منجر می‌شوند. پرایمرهای حاوی اسید سالیسیلیک ضمن درمان جوش ‌های احتمالی به رطوب ‌رسانی بیشتر پوست در این فصل کمک می‌کنند.

ضد آفتاب

ضد آفتاب معدنی یکی از لوازم آرایش ضروری برای تابستان

همان طور که گفتیم در فصل تابستان تابش نور خورشید بیشتر از سایر فصل‌هاست؛ پس استفاده از ضد آفتاب بسیار مهم و ضروری است. با این توضیح ۲۰ دقیقه قبل از خروج از منزل حتماً از ضد آفتاب با SPF متناسب با پوست خود استفاده کنید. ضد آفتاب مینرال نیز گزینه خوبی برای این فصل است. این محصولات حاوی دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی هستند و به‌خوبی از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند. البته عنصر روی به ماندگاری آرایش شما نیز کمک شایانی می‌کند.

لوازم زیرسازی آرایش فاقد چربی

لوازم زیرسازی آرایش فاقد چربی

همان‌طور که قبلاً نیز اشاره کردیم دمای هوا در فصل تابستان باعث می‌شود پوست چرب‌تر از قبل باشد و آرایش خیس به نظر برسد. بهترین لوازم زیرسازی آرایش برای این فصل، لوازمی هستند که فاقد چربی و بر پایه آب باشند. بهترین مارک پنکیک آبرسان یا بهترین کرم پودر موسی ضمن یکدست کردن رنگ پوست، مانع از ترشح چربی بیشتر و خراب شدن آرایش در این فصل می‌شوند. با این توضیح یکی از لوازم آرایش ضروری برای تابستان و برای پوست های چرب، کرم پودر یا پنکیک مات است.

پودر آرایشی

پودر آرایشی یکی از لوازم آرایش ضروری برای تابستان

پودر آرایشی یکی از ضروری ترین لوازم آرایش برای تابستان است. با کمک پودر آرایشی می‌توانید میکاپ خود را ثابت و ماندگار کنید. برخی افراد به درستی نمی‌دانند بعد از زیرسازی آرایش صورت از پودر فشرده استفاده کنند یا پودر صورت معمولی. توصیه ما به شما این است که پس از استفاده از کرم پودر، از پودر فشرده یا بهترین مارک پنکیک برای تثبیت آرایش خود بهره ببرید تا در طول روز آرایش ماندگارتری تجربه کنید.

سایه چشم و رژگونه مات

سایه چشم و رژ گونه مات

یکی دیگر از لوازم آرایش ضروری برای تابستان سایه چشم و رژگونه مات است. سایه چشم یا رژگونه کرمی و براق آرایش چشم را براق‌تر از همیشه نشان می‌دهد. همچنین گرمای هوا و تعریق بدن سبب می‌شود آرایش براق خیلی زود خراب شده و جلوه‌ی ناخوشایندی بگیرد.

ریمل ضد آب

ریمل ضد آب یکی از لوازم آرایش ضروری برای تابستان

اگر پوست چرب دارید، به شما توصیه می‌کنیم حتماً از ریمل ضد آب استفاده کنید. شاید به دلیل عوارضی که استفاده از ریمل ضد آب دارد چندان مایل به استفاده از آن نباشید؛ اما وقتی تمامی طول روز را بدون خراب شدن یا ریختن ریمل زیر چشم خود سپری کردید، ترجیح می‌دهید از این مدل ریمل استفاده کنید. برای جلوگیری از چسبیدن تارهای مژه به هم، شانه مناسب یا برس مژه توصیه می‌شود.

کاغذ جذب کننده چربی پوست

کاغذ جذب کننده چربی پوست

یکی دیگر از لوازم آرایش ضروری برای تابستان کاغذ جذب کننده چربی پوست است. این کاغذها را همواره همراه خود داشته باشید و به محض تعریق یا براق شدن آرایش، به‌آرامی روی پوست خود قرار دهید تا چربی اضافه‌‌ی آن را به خود جذب کند. خوبی این کاغذها حمل آسان آن در کیف یا جیب شماست. به‌همین سادگی می‌توانید با کمک این کاغذ جلوی خراب شدن آرایش خود را بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله با لوازم آرایش ضروری برای تابستان آشنا شدید. برای خرید هر کدام از این لوازم از جمله بهترین کرم پودر، رژگونه، سایه چشم، ریمل و بهترین مارک پنکیک فروشگاه اینترنتی اردمی را به شما توصیه می‌کنیم. در فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی می‌توانید بهترین محصولات را با ضمانت اصالت کالا برای خود و دوستانتان تهیه کنید. در پایان کارشناسان پوست و زیبایی مجموعه نیز به نظرات یا پرسش‌های شما پاسخ می‌دهند.

منبع: Nicestyles دیدگاه‌ها 6914بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه