تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن

آشنایی با بهترین مارک پنکیک و خرید و آگاهی از روش‌های درست استفاده از آن، برای داشتن آرایشی کامل و زیبا امر مهمی است. در فرایند خرید بهترین مارک پنکیک مناسب با پوست خود، سلیقه و روش‌ آرایش شما هم تأثیر دارد. خانم‌های زیادی را سراغ داریم که همیشه دنبال پنکیک های پودری هستند و بانوانی را می‌شناسیم که دست از زیرسازهای مایع برنمی‌دارند. خوشبختانه انتخاب بهترین پنکیک مناسب با انواع پوست از چیزی که فکرش را بکنید راحت‌تر است. در ادامه این نکات را با شما در میان خواهیم گذاشت.

پنکیک مناسب با انواع پوست

خرید بهترین پنکیک مناسب پوستقبل از آشنایی با بهترین مارک پنکیک و خرید از این برندها، ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و سپس براساس آن برای خرید پنکیک اقدام کنید.

  • پنکیک مناسب با پوست چرب

تجربه نشان داده است خانم‌هایی که پوست چرب دارند بهتر است سراغ پنکیک های پودری بروند. این پنکیک ها چربی بیش از حد پوست را کاهش می‌دهند و با مات کردن آرایش، دوام آن را در طول روز افزایش می‌دهند. همچنین زیرسازهای آرایش پودری بر خلاف زیرسازهای آرایش مایع، به داخل پوست نفوذ نمی‌کنند. پنکیک‌ها پوشش بیشتری دارند و زیاده‌روی در استفاده از آن‌ها ممکن است آرایش را سنگین و متراکم نشان دهد؛ اما اگر محصول انتخابی شما از یک برند معتبر با محصولات باکیفیت باشد، نه‌تنها پوشش مناسبی برای پوست به دنبال دارند، بلکه آرایش زیبا و جذابی را نیز به ارمغان می‌آ‌ورند.

اگر برای پوست چرب خود به دنبال یک برند معتبر هستید که بتوانید به کیفیت محصولات آن اعتماد کنید، محصولات فلورمار را امتحان کنید. برند فلورمار از سال ۱۹۷۰ در میلانو شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر به‌عنوان یک برند موفق صادرکننده محصولات آرایشی در ترکیه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. پنکیک فشرده Flormar یکی از هزاران محصول تولیدی این برند می‌باشد که نیاز آرایشی پوست های چرب را برطرف می‌کند.

  • پنکیک مناسب با پوست خشک

خانم‌هایی که پوست خشکی دارند، بهتر است در انتخاب و استفاده از پنکیک دقت کنند؛ چراکه انتخاب اشتباه و استفاده نادرست از پنکیک، باعث ایجاد لک در آرایش شده و ظاهر صورت را پوسته پوسته نشان می‌دهد. بهتر است قبل از آرایش، کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود را روی صورت زده و خوب ماساژ دهید تا جذب شود. این کار جلوی خشک شدن پوست شما را می‌گیرد. در این صورت راحت‌تر پنکیک می‌زنید.

اگر پوست خشکی دارید و به دنبال بهترین مارک پنکیک برای پوست خود هستید، برند آرایشی ایتالیایی نوبا (NOUBA) را به شما معرفی می‌کنیم. برند نوبا در سال ۱۹۸۲ تأسیس شده است. تولید لوازم آرایشی پودری، از محصولات نوآورانه این برند می‌باشد. شما می‌توانید روی پنکیک دیوی نوبا به‌عنوان یک پنکیک مناسب برای پوست خشک حساب باز کنید.

  • پنکیک مناسب با پوست حساس

اگر پوست شما حساس است بهتر است از پنکیک هایی که دارای ترکیبات معدنی و البته غیر معطر هستند، استفاده کنید. توجه‌نکردن به این نکته‌ها ممکن است باعث التهاب یا بروز جوش روی پوست صورت شود.

خرید لوازم آرایشی برای پوست حساس نیازمند دقت بیشتری است. به همین دلیل شما ناچار به شناسایی معتبرترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی هستید. دبورا یکی از برندهای نام‌آشنای تولیدکننده لوازم آرایشی ایتالیایی است که بیش از یک قرن از فعالیت آن می‌گذرد. محصولات آرایشی دبورا جزو محصولات تراز اول آرایشی در ایتالیا محسوب می‌شوند. این کمپانی همچنان با هدف تولید محصولاتی با کیفیت برتر، به مسیر خود ادامه می‌دهد. یکی از این محصولات باکیفیت پنکیک دو کاره دبورا است که برای آرایش پوست حساس، گزینه‌ی ایده‌ئالی است.

تفاوت بین پنکیک پودری و فشرده

خرید بهترین پنکیک مناسب پوست | پنکیک پودری یا فشردهپنکیک پودری یا فشرده را نمی‌توان به‌لحاظ کاربرد آرایشی بر یکدیگر مقدم دانست. در واقع این سبک آرایش شما است که انتخاب این پنکیک ها را مشخص می‌کند. پنکیک های پودری و غیر فشرده،‌ تراکم کمتری دارند و به‌دلیل داشتن رنگ‌دانه‌های ظریف‌تر، با دیگر مواد آرایشی راحت‌تر ترکیب می‌شوند. اما اگر به فکر پوشش بیشتری برای آرایش هستید پیشنهاد می‌کنیم سراغ پنکیک های فشرده بروید؛ چراکه پنکیک های پودری دوام کمتری روی صورت دارند.

اگر از آن دسته خانم‌‌های شاغلی هستید که از پنکیک خود انتظار دارید تا سرعت‌عمل شما را در آرایش بیشتر کنند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ پنکیک های فشرده بروید. اگر هم پنکیک های پودری را برای سرکار و بیرون از منزل ترجیح می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم پنکیکی خریداری کنید که دارای برس خوش‌دستی باشد و پودر پنکیک ‌به‌راحتی از محفظه آن بیرون نریزد.

پنکیک های ضد آفتاب

ضرورت خرید پنکیک ضد آفتابپنکیک ها نیز همانند دیگر انواع مواد زیرسازی گاهی اوقات دارای ترکیبات ضد آفتاب هستند. انصافاً باید گفت استفاده از ترکیباتی مانند دی‌اکسید تیتانیوم (titanium dioxide) که اثربخشی خوبی برای مراقبت از پوست در برابر نور خورشید دارند در پنکیک ها گزینه‌ی خوبی به نظر می‌رسند؛ اما برای خرید پنکیک نیاز نیست وسواس به خرج دهید و حتماً به دنبال پنکیک های ضد آفتاب بگردید. بنابراین برای محافظت پوست خود روی قابلیت ضد آفتاب بودن پنکیک یا دیگر مواد آرایشی حساب زیادی باز نکنید. در عوض بهتر است یک لایه از بهترین کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30 را زیر آرایش بزنید و ضد آفتاب بودن یک پنکیک را فدای کیفیت این محصولات نکنید.

سازگاری پنکیک با دیگر مواد آرایشی

سازگاری پنکیک پودری با دیگر مواد آرایشی پودریکرم های زیرساز آرایشی مایع به‌خوبی با مواد پودری ترکیب نمی‌شوند؛ به همین دلیل در همان ابتدای آرایش تصمیم خود را در انتخاب مواد مشخص کنید و اگر پنکیک پودری زده‌اید، سراغ مواد آرایشی کرمی نروید. به طور مثال برای کانتور، هایلایت، رژگونه و سایه چشم نیز به‌جای مواد کرمی و مایع، از ترکیبات پودری استفاده کنید.

بهترین روش استفاده از پنکیک

روش استفاده از پودرهای فشردهپس از اینکه با درنظرگرفتن نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد توانستید بهترین مارک پنکیک را انتخاب کنید، نوبت استفاده از آن فرا می‌رسد. بسته به نوع پوششی که از پنکیک توقع دارید روش‌های زیر را برای استفاده بهینه‌ از پنکیک پیشنهاد می‌کنیم:

  • روش استفاده از پنکیک برای پوشش کم

ابری که داخل محفظه پنکیک وجود دارد را به پنکیک آغشته کنید و برس آرایشی را روی این ابر بمالید تا پودر به آن منتقل شود. از این طریق، رنگدانه‌های پنکیک در کم‌ترین حالت ممکن به برس آرایش منتقل می‌شوند. اگر هم می‌خواهید پنکیک شما پوشش بیشتری روی صورت داشته باشد با یک برس آرایشی که موهای متراکمی دارد پنکیک را به‌آرامی به‌پوست بمالید.

  • روش استفاده از پنکیک برای پوشش متوسط

ابری که داخل محفظه پنکیک قرار گرفته را به پنکیک آغشته کنید و روی تمام قسمت‌های صورت بمالید. در نهایت با یک برس متراکم آرایشی، اضافی‌های پنکیک را از روی صورت پاک کنید.

  • روش استفاده از پنکیک برای پوشش کامل

به هر اندازه که در خرید پنکیک دقت داشته باشید، به همان اندازه نیز پنکیک باکیفیت‌تری خریداری خواهید کرد که پوشش کامل‌تری هم دارد. برای پوشش کامل، بهتر است ابر آرایشی را تا جایی که می‌توانید به‌ پنکیک آغشته کنید و اگر می‌خواهید آرایش غلیظ و بادوامی داشته باشید، قبل از پنکیک، مقداری مواد زیرسازی بزنید و سپس یک لایه متراکم پنکیک بمالید. این‌کار نه تنها پوشش بیشتری برای پوست ایجاد می‌کند بلکه جلوی چرب شدن بیش از حد پوست را نیز می‌گیرد.

ما در این مقاله سعی‌ کردیم نکته های لازم برای شناسایی بهترین مارک پنکیک مناسب با پوست های مختلف را با شما در میان‌‌ بگذاریم و از بهترین روش‌ استفاده از آن بگوییم. در پایان خاطرنشان می‌کنیم که فروشگاه اینترنتی اردمی با ارائه معتبرترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، در خدمت شما همراهان گرامی است.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 8228بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه