تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

چطور با استفاده از هایلایت آرایش صورت خود را جذاب تر کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چطور با استفاده از هایلایت آرایش صورت خود را جذاب تر کنیم؟

امروزه خیلی از افراد تمایل دارند که به کمک بهترین مارک پنکیک و دیگر لوازم آرایشی، میکاپ لایت و طبیعی داشته باشند. این سبک از آرایش تکنیک‌های خاص خودش را دارد. تکنیک کانتورینگ و هایلایت بخش مهمی را در میکاپ لایت و الیته در سایر سبک‌های آرایشی به خود اختصاص داده‌اند. در همین راستا قصد داریم در این مقاله به بیان روش های استفاده از هایلایت در آرایش صورت بپردازیم. به این منظور، ابزاری که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را آماده کنید و هایلایتی متفاوت را برای خود رقم بزنید.

ابزار لازم برای هایلایت صورت

ابزار لازم برای استفاده از هایلایت صورت

در دنیای آرایش، هزاران روش برای استفاده از هایلایت در آرایش صورت وجود دارد. از آنجایی که مطمئن هستیم به دنبال ساده‌ترین و جذاب‌ترین روش برای هایلایت صورت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم پس از خرید بهترین مارک پنکیک، زیرسازی صورت را با دقت انجام دهید، سپس  لوازم زیر را آماده کنید:

  • برس پهن آرایشی؛
  • هایلایتر؛
  • پالت رژگونه؛
  • فیکس کننده آرایش.

آموزش گام به گام هایلایت صورت

آموزش گام به گام استفاده از ههایلایت صورت

قبل از اینکه به توضیح مراحل استفاده از هایلایت در آرایش صورت بپردازیم، لازم است چند نکته را ذکر کنیم. یکی از نکته‌های کلیدی در انجام هایلایت، آگاهی از رنگ و نوع پوست است. مهم است بدانید که تناژ پوستتان چیست و فرم صورتتان چگونه است. نکته دیگر اینکه باید حتماً از بهترین مواد آرایشی برای زیرسازی صورت استفاده کنید. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم حتماً با توجه به نوع و رنگ پوستتان بهترین مارک پنکیک و همچنین هایلایتر را انتخاب کنید. انتخاب این محصولات از بین برندهای معتبری مانند گرلن، ژیوانشی، پوپا، دوسه، آمیتیس، آرکانسیل، نوبا، دبورا، فلورمار و … گزینش بسیار مناسبی خواهد بود. پس از خرید لوازم آرایشی لازم، گام به گام مراحل زیر را انجام دهید و از هایلایت خود لذت ببرید.

گام اول: برای جلوه بیشتر هایلایت، ابتدا رژ گونه بزنید

برای جلوه بیشتر هایلایت، ابتدا رژ گونه بزنید

گام اول در استفاده از هایلایت در آرایش، رژگونه زدن است. به این صورت که پس از انجام زیرسازی آرایش، متناسب با پوست خود، رنگی ملایم از پالت رژگونه انتخاب کنید که حالتی طبیعی روی پوست شما داشته باشد. سپس با برس مخصوص، این رنگ را روی برجسته‌ترین قسمت گونه بزنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که رژگونه کاملاً با رنگ پوست صورت مخلوط شود.

گام دوم: قسمت های مختلف صورت را منطقه بندی کنید

قسمت‌های مختلف صورت را منطقه بندی کنید

در آرایش صورت، هایلایت و کانتورینگ در واقع مکمل یکدیگرند. شناخت فرم صورت برای انجام کانتور نسبت به هایلایت اهمیت بیشتری دارد. بعضی از مناطق صورت در استفاده از هایلایت در تمامی فرم ها (بیضی، مستطیل، مربع و …) مشترک هستند. یک سری نقاط دیگر برای هر فرم صورت به‌طور خاص است. همه‌ی این نقاط به روش خاص هایلایت می‌شوند. قسمت‌های مهم در صورت برای ترسیم خط‌های هایلایت برای انواع فرم صورت، بالای استخوان گونه، تیغه‌ی بینی، برجسته‌ترین قسمت پیشانی، کمان لب و چانه هستند. نور در حالت طبیعی به این قسمت‌ها تابیده می‌شود و هایلایت کردن این نقاط، جلوه‌ای زیبا به چهره می‌دهد.

گام سوم: قسمت های مدنظر صورت را هایلایت کنید

هایلایت در آرایش صورت

پس از زیرسازی کامل پوست با کمک بهترین پنکیک، برس پهن آرایشی را بردارید و به هایلایتر آغشته کنید. سپس این برس را روی بالاترین قسمت استخوان گونه بمالید و اطمینان‌خاطر حاصل کنید هایلایتر کاملاً با پوست و آرایش‌های دیگر صورت شما ترکیب شود. بنا به صلاح‌دید خود می‌توانید این تکنیک را در امتداد استخوان ابرو نیز انجام دهید تا تمامی خط‌های هایلایت به هم متصل شوند و میکاپ جلوه‌ای یک‌پارچه پیدا کند. در نهایت نوک بینی و کمان لب را هم هایلایت کنید.

گام چهارم: هایلایت را تثبیت کنید

فیکساتور گام آخر در هایلایت آرایشبعد از استفاده از هایلایت نوبت به تثبیت کردن آن می‌رسد. به قسمت‌هایی که هایلایت کرده‌اید ۲ تا ۳ مرتبه اسپری تثبیت‌ کننده آرایش یا به اصطلاح فیکساتور بزنید. البته می‌توانید به‌جای اسپری از پودر فیکس کننده آرایش نیز استفاده کنید. بعد از آن با برس آرایشی، دوباره مرز بین هایلایت و زیرسازی را محو کنید تا آرایش جلوه‌ای طبیعی‌تر پیدا کند. دقت داشته باشید که استفاده از لوازم آرایش باکیفیت مانند بهترین مارک پنکیک و هایلایتر باعث می‌شود تا در این مرحله زحمت کمتری برای تثبیت زیرسازی و هایلایت انجام دهید. ضمناً اگر احساس کردید که دوست دارید میزان هایلایت روی صورتتان را بیشتر کنید بهتر است این کار را قبل از خشک شدن فیکساتور انجام دهید.

امیداریم به کمک بهترین مارک پنکیک و دیگر لوازم آرایشی و با استفاده از تکنیک هایلایت، میکاپ جذابی داشته باشید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه خواندن مقاله‌های دیگر از تیم تحریریه اُردمی از جمله «نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن» را از دست ندهید. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی با ارائه معتبرترین برندها، امکان خریدی ایدئال را برای شما همراهان فراهم آورده است.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 6547بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه