تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کرم پودر مناسب ته رنگ پوست را چگونه می‌توان تشخیص داد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
کرم پودر مناسب ته رنگ پوست را چگونه می‌توان تشخیص داد؟

انتخاب و خرید بهترین مارک کرم پودر زمانی کارساز خواهد بود که آن را بر اساس رنگ و تناژ پوست انتخاب کنید. وقتی صحبت از رنگ پوست به میان می‌آید، در واقع از روشن یا تیره بودن پوست صحبت می‌کنیم. تفاوت نژادی، مقدار قرار گرفتن در برابر نور خورشید و عوامل وراثتی، تیرگی یا روشنی رنگ پوست را مشخص می‌کنند. برای نمونه کسی که اجداد او به اتیوپی باز می‌گردند، پوستی بسیار تیره دارد. همچنین کسی که اصل‌و‌نسب او به اسکاندیناوی باز می‌گردد، دارای پوستی بسیار روشن است. عوامل محیطی نیز تأثیر بسیاری در تغییر رنگ پوست دارد. یک سفید پوست را اگر به پرو ببریم، پوستش تیره خواهد شد. در نتیجه رویکرد هر کدام از این افراد برای انتخاب بهترین مارک کرم پودر تفاوت دارد و باید این کرم پودر مناسب ته رنگ پوست آن‌ها باشد.

منظور از ته رنگ پوست در دنیای آرایش چیست

منظور از ته رنگ پوست در دنیای آرایش چیست

به‌راحتی با نیم‌نگاهی به صورت افراد می‌توان تیرگی یا روشنی رنگ پوست آن‌ها را تشخیص داد. همچنین کافی است ۳ فرد با رنگ پوست بسیار روشن را در کنار هم قرار دهید و متوجه شوید که پوست آن‌ها به لحاظ تناژ، تفاوت‌های مشهودی با هم دارند. برای نمونه پوست یکی از این افراد به‌راحتی در معرض آفتاب، برنزه می‌شود. رنگ پوست وی در معرض پرتو نورهای قرمز، نارنجی و زرد، جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. در حالی که پوست یکی دیگر از آن‌ها در معرض خورشید، آفتاب‌سوخته می‌شود و رنگ پوست وی در مجاورت پرتو نورهای خاکستری و آبی، جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. این تفاوت را در دنیای آرایش و زیبایی، با نام ته رنگ پوست می‌شناسیم. توصیه آرایشگران این است که بهترین مارک کرم پودر مناسب ته رنگ پوست انتخاب کنیم تا جلوه زیباتری برای پوست ایجاد کند.

چگونه ته رنگ پوست را تشخیص دهیم

چگونه تناژ پوست را تشخیص دهیم

برای شما گفتیم که تشخیص رنگ پوست کار ساده‌ای است. تشخیص تناژ پوست ممکن است به‌راحتی رنگ پوست نباشد؛ اما کار چندان دشواری هم نیست، به شرط اینکه باورهای غلط را در خصوص تشخیص رنگ پوست کنار بگذارید. برای نمونه گفته می‌شود افراد با پوست بسیار روشن، تناژ پوست سردی دارند و اشخاصی که پوستی تیره دارند از ته رنگ پوست گرم برخوردار هستند. این باور نادرست است و تناژ پوست هیچ ربطی به سفیدی یا برنزه‌بودن پوست ندارد. در نتیجه برای خرید بهترین مارک کرم پودر مناسب ته رنگ پوست خود کافی است که طبق الگوی زیر عمل کنید.

  • پوستی با ته رنگ گرم دارید اگر:

پوست شما به‌سرعت در برابر نور خورشید آفتاب‌سوخته می‌شود و پس از مدتی قرار گرفتن در معرض خورشید، پوستی برنزه پیدا می‌کنید. رگ‌های مچ‌ دست‌ شما سبز رنگ است و جواهرات طلایی‌رنگ جذابیت بیشتری روی پوست شما پیدا می‌کنند. در چنین شرایطی پوست ته رنگی طلایی، هلویی یا زرد دارد و در گروه تناژ گرم قرار می‌گیرد.

  • پوستی با ته رنگ سرد دارید اگر:

پوست شما به جای برنزه‌شدن، در معرض نور خورشید به‌سرعت آفتاب‌‌سوخته می‌شود. رگ‌های مچ دست شما رنگی آبی دارد و جواهرات نقره‌ای برازنده شماست. در این حالت پوست شما تناژ صورتی، قرمز و آبی دارد و در گروه ته رنگ سرد دسته‌بندی می‌شود.

  • پوستی با ته رنگ خنثی دارید اگر:

پوست شما در معرض نور خورشید گاهی اوقات برنزه می‌شود و بعضی وقت‌ها آفتاب‌سوخته و رنگ رگ‌های مچ‌دست شما آبی و سبز است و جواهرات طلایی و نقره‌ای به یک اندازه برازنده شماست، تناژ پوست شما ترکیبی از رنگ‌های زرد و صورتی است و در گروه تناژ خنثی قرار می‌گیرد.

چرا باید بهترین مارک کرم پودر مناسب ته رنگ پوست خریداری کنیم

رنگ های مختلف زیرسازی

حرفه‌های دنیای آرایش بهترین مارک کرم پودر را محصولی می‌دانند که پس از استفاده،‌ رنگ و حالتی زیبا و طبیعی روی پوست ایجاد کند؛ اما زمانی به چنین هدفی خواهید رسید که کرم پودر مناسب ته رنگ پوست خود انتخاب کرده باشید. برای نمونه کرم پودری با تناژ گرم، هیچ جذابیتی روی پوستی با تناژ سرد ایجاد نمی‌کند. در نتیجه زمانی می‌توانید از خرید خود مطمئن باشید که کرم پودر مناسب ته رنگ پوست خود انتخاب کنید.

چگونه کرم پودر مناسب ته رنگ پوست را تشخیص دهیم

رنگ های مختلف کرم پودر

پیشنهاد می‌کنیم بهترین مارک کرم پودر را از میان برندی انتخاب کنید که کرم‌ پودرهای این برند، تنوع رنگ بیشتری داشته باشد. در این صورت دست شما برای انتخاب کرم پودر مناسب ته رنگ پوست باز خواهد بود. این وضعیت برای افرادی که پوستی بسیار روشن یا تیره دارند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. گستردگی رنگ کرم پودر، دامنه انتخاب‌های بیشتری را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. به هر اندازه که کرم پودر درجه رنگ کمتری داشته باشد، این محصول تناژ کمتری دارد و اضافه‌شدن درجه رنگ کرم پودر، از افزایش تناژ این محصول حکایت دارد.

مطمئن هستیم با توضیحاتی که از خرید بهترین مارک کرم پودر مناسب ته رنگ پوست با شما در میان گذاشتیم، راحت‌تر از همیشه کرم پودری مناسب و باکیفیت را انتخاب خواهید کرد. در نتیجه از آنجایی که اکنون زمان مناسبی برای خرید کرم پودر به نظر می‌رسد، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و از میان کرم‌ پودرهای باکیفیتی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین مارک کرم پودر را خریداری نمایید. در پایان اگر شما هم تجربه سودمندی در استفاده و خرید کرم پودر دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Lorealparis دیدگاه‌ها 8386بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه