تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

بهترین روش زیر سازی پوست چرب،‌ خشک، معمولی و مختلط

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین روش زیر سازی پوست چرب،‌ خشک، معمولی و مختلط

خانم‌های امروزی کاملاً از اهمیت زیرسازی باخبر هستند و به همین دلیل سراغ هر کرم پودری نمی‌روند و همیشه به دنبال خرید بهترین مارک کرم پودر هستند. اما خرید کرم پودر به همین راحتی‌ها هم نیست. تولیدکنندگان آرایش و زیبایی مدل‌های مختلفی از کرم پودر را روانه‌ی بازار کرده‌اند که در این زمینه می‌توان به کرم پودرهای مایع، ماتیکی، کرمی و پودری اشاره کرد. هر کدام از این محصولات برای نوع خاصی از پوست ساخته شده‌اند. برای رسیدن به بهترین حالت زیرسازی لازم است از بهترین کرم پودر مناسب پوست خود استفاده کنید. این کرم پودر باید از نظر رنگ و ساختار نیز با پوست شما سازگاری داشته باشد. در ادامه راهنمای سریع و آسانی برای زیرسازی پوست با کرم پودر آماده کرده‌ایم و بهترین روش زیرسازی پوست‌‌های چرب، خشک و معمولی را با شما در میان می‌گذاریم.

بهترین کرم پودر مناسب پوست خشک

کرم پودر برای پوست خشک

چربی در پوست‌های خشک کمتر ترشح می‌شود. چنین پوست‌هایی به‌سختی رطوبت‌ را حفظ می‌کنند؛ در نتیجه محصولات مختلفی را برای آبرسانی پوست‌های خشک در بازار شاهد هستیم. حرفه‌ای‌های دنیای آرایش پیشنهاد می‌کنند اگر پوست خشکی دارید، حتماً سراغ کرم‌ پودرهای مایع، کرمی یا چرب را بگیرید. این کرم پودرها، پوششی نرم‌ و ابریشمی برای سطح زبر و خشک پوست ایجاد می‌کنند و جلوه‌ای درخشان و شاداب به پوست خشک می‌دهند.

بهتر است قبل از زیرسازی، پوست را با لایه‌ای از کرم مرطوب کننده بپوشانید و آبرسانی کنید. استفاده از ماسک آبرسان هم برای افرادی که پوست خشکی دارند پیشنهاد می‌شود. برای زیرسازی با کرم پودر، به جای برس‌های آرایشی از انگشت کمک‌ بگیرید. از این طریق در کنار مالیدن کرم پودر با انگشت، چربی پوست نیز به قسمت‌های مختلف مالیده می‌شود.

گاهی اوقات پوست‌‌های خشک حالتی تیره و بی‌روح پیدا می‌کنند. در چنین مواقعی پس از اینکه زیرسازی کردید، یک ابر آرایشی نم‌دار را روی پوستی که زیرسازی‌شده بمالید تا صورت شما جلوه‌ای شاداب و درخشان پیدا کند. به افرادی که پوست آن‌ها در طول روز خشک می‌شود توصیه می‌کنیم در کنار خرید بهترین مارک کرم پودر، یک اسپری مرطوب کننده باکیفیت هم خریداری کنند و هر زمان که پوستشان خشک شد، باکمک اسپری آبرسان، رطوبت‌ ضروری پوست را تأمین کنند. نگران خراب شدن آرایش نباشید؛ چرا که ترکیبات اسپری بدون خراب کردن آرایش از میان ترکیبات زیرسازی به‌ پوست نفوذ می‌کنند.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

پوست چرب دقیقاً نقطه‌ی مقابل پوست‌ خشک قرار دارد. این پوست‌ها چربی بیشتری تولید می‌کنند و سطح آن‌ها همیشه جلوه‌ای چرب و روغنی دارد. در نتیجه به جای کرم پودرهای معمولی پیشنهاد می‌کنیم سراغ خرید بهترین مارک کرم پودر بروید تا پس از زیرسازی، پوست حالتی براق پیدا نکند. به‌این‌ترتیب برای افرادی که پوست چربی دارند، کرم پودرهایی بر پایه آب را توصیه می‌کنیم. کرم‌ پودرهای مات هم گزینه‌ی خوبی برای پوست‌های چرب به نظر می‌رسند. در این کرم پودرها معمولاً خبری از چربی نیست. همچنین توجه داشته باشید که محصولی خریداری کنید که به‌راحتی روی پوست مالیده شود. برای خرید کرم پودر توجه کنید که پوست‌‌های چرب عموماً منافذ بزرگ‌تری دارند و کرم پودر باید به‌خوبی این منافذ را پوشش دهد و پس از استفاده سریعاً خشک شود تا جلوه‌ای صاف و ابریشمی روی پوست ایجاد کند.

آرایشگران حرفه‌ای توصیه می‌کنند اگر پوست چربی دارید، هرگز کرم پودر را با انگشت به پوست‌ خود نمالید؛ چرا که چربی روی پوست به نقاط دیگر آن منتقل می‌شود. در عوض از یک برس زیرسازی صاف و پهن استفاده کنید. گاهی اوقات نیز لازم است با یک لایه دستمال کاغذی روی پوست ضربه‌های ملایم بزنید و در نهایت نیز برای تکمیل آرایش، پودر تثبیت کننده بزنید.

بهترین کرم پودر برای پوست معمولی

بهترین کرم پودر برای پوست معمولی

اگر پوستی بیش از حد خشک یا چرب ندارید، پوست شما معمولی است. باید به شما تبریک بگوییم چرا که دستتان برای خرید انواع کرم پودر باز است. اما اگر می‌خواهید مراقب پوست و آرایش خود باشید و بهترین مارک کرم پودر را خریداری کنید، بهتر است سراغ کرم پودرهایی با ترکیبات بسیار ملایم بروید. این کرم پودرها به‌سرعت جذب پوست می‌شوند و بدون کمک‌‌گرفتن از برس‌های زیرسازی، حالتی صاف و مخملی برای پوست ایجاد می‌کنند.

بهترین روش زیرسازی پوست معمولی، استفاده از کرم پودرهای کرمی مایع یا مات است. از آنجایی که هر کرم پودری با پوست شما سازگاری دارد، آزمون و خطا را فراموش نکنید و با امتحان کرم‌ پودرهای مختلف، تصمیم دقیقی برای خرید بهترین مارک کرم پودر بگیرید. برای پوشش بیشتر می‌توانید کرم پودر را با اسفنج روی پوست بمالید. اگر پس از زیرسازی احساس کردید که لایه‌ای نازک از کرم پودر روی پوست قرار گرفته، برای افزایش تراکم زیرسازی می‌توانید مقداری کرم پودر با انگشت یا برس زیرسازی روی پوست بمالید.

بهترین کرم پودر مناسب پوست مختلط

بهترین روش زیرسازی پوست مختلط

در ابتدا اجازه دهید توضیح کوچکی در خصوص پوست‌‌های مختلط بدهیم. عموماً قسمت بینی، چانه و پیشانی در این پوست‌ها چرب است و گونه‌ها و دیگر قسمت‌های پوست خشک می‌شود. به‌‌همین دلیل پیشنهاد می‌‌کنیم وقتی برای خرید کرم پودر راهی بازار شدید، دنبال کرم‌ پودرهای مایع با پوششی ساتن‌مانند باشید. این کرم‌ پودرها بدون اینکه پیشانی، چانه و بینی را بیش از حد براق کنند، جلوه‌ای درخشان به قسمت‌های خشک پوست می‌دهند. بهترین روش زیرسازی پوست مختلط استفاده از برس زیرسازی با موهای سفت است. اگر احساس کردید کرم پودر در قسمت‌های خشک پوست باید بیشتر مخلوط شود، در این قسمت‌ها کرم پودر را با انگشت یا اسفنج نم‌دار بمالید.

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

امیدواریم با توضیحاتی که دادیم به‌راحتی بتوانید کرم پودری مناسب با پوست خود خریداری کنید. مقاله‌ی «برای انتخاب بهترین مارک کرم پودر به چه نکاتی توجه کنیم؟» نیز در این زمینه مطالب مفیدی دارد. اگر هم به فکر خرید کرم پودر هستید، بهتر است نگاهی به فروشگاه اُردمی بیاندازید و از میان برندهای معتبر، بهترین مارک کرم پودر را انتخاب کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اهمیت زیادی به زیرسازی آرایش می‌دهید و اطلاعات جالبی درخصوص کرم پودرهای سازگار با پوست‌های متفاوت دارید، در قسمت نظرات این تجربه‌های سودمند را با ما و دیگر خواننده‌ها درمیان بگذارید.

منبع: Self دیدگاه‌ها 6466بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه