تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

راهنمای استفاده و خرید بهترین کرم پودر مناسب زیرسازی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
راهنمای استفاده و خرید بهترین کرم پودر مناسب زیرسازی

خرید بهترین کرم پودر کار چندان ساده‌ای نیست. از طرفی تنوع محصولات موجود در بازار، انتخاب را دشوار کرده است، از طرف دیگر کرم پودری که برای زیرسازی انتخاب می‌کنید باید با نوع و نیاز پوست سازگار باشد. این‌ها نه‌تنها خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی را دشوارتر از دیگر لوازم آرایش کرده، بلکه اهمیت زیرسازی در آرایش نیز دلیل دیگری است تا وسواس‌ بیشتری برای خرید کرم پودر داشته باشیم. به همین دلیل در ادامه راهنمایی برای خرید بهترین کرم پودر مناسب زیرسازی آماده کرده‌ایم و به شما قول می‌دهیم با مطالعه این راهنما، راحت‌تر از همیشه بهترین کرم پودر را خریداری نمایید.

انتخاب کرم پودر مناسب پوست

زیرساز مناسب پوست

در همین راستا اولین سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه بهترین کرم پودر مناسب زیرسازی سازگار با پوست را خریداری کنیم؟ برای پاسخ با این سوال باید بگوییم که اولین چیزی که در خرید کرم پودر تأثیر دارد، نوع پوست است. به این ترتیب اگر پوست خشک، چرب،‌معمولی (نرمال) یا مختلط دارید، کرم پودر را سازگار با نوع پوست خریداری نمایید:

  • پوست خشک: کرم پودر مایع یا کرمی بر پایه چربی با ترکیبات مرطوب کننده؛
  • پوست چرب: کرم پودر پودری و مات فاقد چربی؛
  • پوست معمولی:‌ این افراد مجاز به استفاده از هر گونه کرم پودری هستند؛
  • پوست مختلط: برای قسمت‌های خشک کرم پودر بر پایه چربی مناسب پوست خشک و برای قسمت ‌های چرب کرم پودر آبرسان و مناسب پوست چرب.

انتخاب کرم پودر مناسب فصل

انتخاب کرم پودر مناسب فصل

از آنجایی که پوست انسان در فصل‌های مختلف تفاوت دارد، نسخه واحدی برای خرید بهترین کرم پودر نمی‌توان پیچید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که با تغییر فصل، کرم پودر جدیدی باید استفاده کنید. به این ترتیب کرم پودری با ترکیبات SPF، بهترین کرم پودر مناسب زیرسازی در فصل تابستان شناخته می‌شود. با خرید این کرم پودر با یک تیر ۲ نشان بزنید و در کنار زیرسازی و آرایش صورت، عوارض ناشی از پرتوهای خطرناک خورشید را کاهش دهید. برای فصل‌های سرد سال نیز که هوا خشک‌تر است، کرم پودری سرشار از ترکیبات آبرسان خریداری نمایید تا اثری از خشکی روی پوست باقی نماند.

انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با پوست

انتخاب رنگ سازگار با پوست

کرم پودری را می‌توان بهترین کرم پودر موجود در بازار دانست که رنگ آن سازگاری طبیعی با رنگ پوست شما داشته باشد. در نتیجه تجربه نشان داده است، کرم‌ پودرهای زرد تیره در بیشتر مواقع تناسب قابل‌قبولی با رنگ بیشتر پوست ها دارند. برای اضافه کردن ته‌رنگ قرمز به پوست، پیشنهاد می‌کنیم کرم پودر زرد را امتحان کنید و اگر پوستی بسیار روشن دارید، با کرم پودر صورتی، گرمای بیشتری برای چهره خود ایجاد نمایید. رنگی که برای کرم پودر مناسب زیرسازی انتخاب کرده‌اید باید سازگاری مناسبی با رنگ طبیعی پوست شما داشته باشد و جلوه‌ای مصنوعی و غیرطبیعی برای آرایش در قسمت گردن و کناره‌های صورت ایجاد نکند. به همین دلیل در کنار اهمیتی که برای کرم پودر زدن به صورت می‌دهید، از مالیدن صحیح کرم پودر به خط میان گردن و صورت غافل نشوید.

استفاده از کرم پودر با ماندگاری بالا

چگونه ماندگاری کرم پودر را افزایش دهیم

زیبایی آرایش به سلامت و شادابی پوست وابسته است؛ در نتیجه در کنار اهمیتی که به خرید بهترین کرم پودر و دیگر لوازم آرایش می‌دهید، پاک کننده و مرطوب کننده باکیفیتی خریداری کنید که پوست شما را همیشه تمیز و شاداب نگه دارد. قبل از آرایش نیز ابتدا صورت را تمیز کنید و مقدار کافی لوسیون آبرسان به همه‌ی قسمت‌های پوست بزنید و در حالت ضربه‌ای ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود.

این فرایند، قوام و سفتی پوست را افزایش می‌دهد و چربی مازاد پوست را تنظیم می‌کند و از این طریق زیرسازی و آرایشی که انجام می‌دهید دوام بیشتری خواهد داشت. لازم به ذکر است مقدار کرم یا لوسیونی که استفاده می‌کنید بسته به میزان چرب بودن صورت بین افراد مختلف، متفاوت است. از آنجایی که پیشانی و بینی عموماً چربی بیشتری دارد، در استفاده از لوسیون مرطوب کننده و کرم پودر در این قسمت‌ها وسواس بیشتری به خرج دهید.

نکته مهم در استفاده از کرم پودر

در نهایت برای ماندگاری بیشتر آرایش، از کرم پودر مناسب زیرسازی که ترکیبات بادوام‌تری دارد کمک بگیرید. در مصرف کرم پودر زیاد‌ه‌روی نکنید و ابتدا لایه‌ای نسبتاً ضخیم از کرم پودر را روی صورت بزنید. این لایه را به تمامی قسمت‌های پوست بمالید. سپس در صورت نیاز، در حالت موضعی، قسمت‌هایی که پوشش مناسب ندارد را دوباره کرم پودر بزنید. به آن دسته از افرادی که طرف‌دار کرم پودرهای مایع هستند، برای ثبات بیشتر کرم پودر توصیه می‌کنیم قبل از کرم‌ پودر زدن، چربی اضافی پوست را با اسفنج آرایشی تمیز کاهش دهند. همچنین کرم پودر به زیر چشم و دور بینی که زودتر خراب می‌شود با دقت بیشتری مالیده شود.

سخن پایانی

اکنون که در جریان روش استفاده و خرید بهترین کرم پودر قرار گرفته‌اید، به احتمال زیاد به فکر خرید کرم پودر افتاده‌اید، به همین دلیل برای اینکه کار شما را راحت کنیم، گلچینی از کرم پودرهای مختلف را در فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی آماده کرده‌ایم با تا نگاهی به این محصولات، بهترین کرم پودر را سازگار با نوع و رنگ پوست خود خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر در کنار مطالبی که به آن‌ها اشاره کردیم، شما هم اطلاعات جالبی برای استفاده و خرید بهترین کرم پودر دارید، این مطالب را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: kanebo دیدگاه‌ها 5691بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه