تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

معرفی بهترین مارک پنکیک برای رفع چین و چروک و کاهش قرمزی پوست

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
معرفی بهترین مارک پنکیک برای رفع چین و چروک و کاهش قرمزی پوست

استفاده از بهترین مارک پنکیک در گذشته‌ها فقط برای ایجاد بافتی یکدست روی پوست و کاهش درخشش آن بود. امروزه با پیشرفت علم و دانش، ورود تولیدکنندگان بیشتر به عرصه‌ی محصولات آرایشی و ایجاد رقابت بین برندها، گزینه‌های دیگری نیز به قابلیت‌های پنکیک افزوده شده است. کوچک کردن منافذ باز، رفع چین و چروک و کاهش قرمزی پوست از جمله مزایایی است که ترکیبات بهترین مارک پنکیک به ارمغان می‌آورند. در ادامه به معرفی بهترین مارک پنکیک برای رفع این عارضه ها می‌پردازیم.

قوانین استفاده از پنکیک

قوانین استفاده از پنکیک

برای اینکه بهترین مارک پنکیک شما روی پوست صورتتان اثرگذار باشد، بهتر است از قوانین استفاده از آن پیروی کنید. به این منظور یک برس بزرگ را انتخاب کنید. آن را به پودر آغشته کرده و با ضربات آرام، پودر اضافه‌ی آن را به ظرف برگردانید. با حرکات دایره‌ای، پنکیک را روی صورت خود پخش کنید. برای ایجاد جلوه‌ای بهتر از منطقه‌ی T_Zone یعنی از پیشانی و تیغه‌ی بینی برس را به سمت خارج صورت حرکت دهید. با این روش، پنکیک به‌خوبی روی صورت شما پخش و یکدست می‌شود.

معرفی بهترین پنکیک ها برای رفع عارضه های پوستی

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم بعضی از پنکیک های آرایشی علاوه بر مات و یکدست کردن صورت، می‌توانند مزایای درمانی هم داشته باشند. به‌عنوان مثال کوچک کردن منافذ باز پوست، رفع چین و چروک، کاهش قرمزی پوست، آبرسانی به پوست و … از جمله‌ی آن‌ها هستند که در ادامه می‌آیند.

۱. پنکیک برای کوچک کردن منافذ باز پوست

  • پنکیک اکستریم مت پوپا

رفع چین و چروک صورت با پنکیک

«پنکیک اکستریم مت پوپا»، حاوی عصاره‌ی گل لیلیوم است. منافذ پوست را کوچک و پوست را نرم و آبرسانی می‌کند. در این محصول، پودر برنج و نشاسته نیز به کار رفته است. این ترکیب عالی، چربی اضافی پوست را به خود جذب می‌کند؛ بنابراین برای پوست چرب و مختلط مناسب است. البته از ترکیبات این پنکیک نباید انتظار رفع چین و چروک را داشت.

۲. پنکیک برای رفع چین و چروک

  • پنکیک دو کاره دبورا

پنکیک دبورا برای رفع چین و چروک

همان طور که می‌دانید یکی از عوامل ایجاد چین و چروک، آلودگی‌های محیطی است. برای رفع چین و چروک، برند دبورا محصولی فشرده، دارای ذرات بسیار نرم و با خاصیت مات کنندگی عرضه کرده است. ترکیبات معدنی و انواع آنتی اکسیدان در «پنکیک دوکاره‌ی دبورا» وجود دارد. این ترکیبات از آسیب‌های ناشی از آلودگی‌های محیطی پیشگیری می‌کند. از طرف دیگر استفاده از این پنکیک باعث کاهش چین وچروک می‌شود. ترکیبات حاضر در پنکیک دوکاره‌ی دبورا، حساسیت‌زا نیستند و در نتیجه گزینه‌ی مناسب برای کسانی است که پوست حساس دارند. مقدار بسیار کمی از این محصول برای پوشش کامل صورت کفایت می‌کند. این محصول، جلوی تعریق پوست را می‌گیرد و به این ترتیب، دوام آرایش را افزایش می‌دهد.

  • پنکیک دیوی نوبا

پنکیکی دیوری نوپا برای رفع چین و چروک

یکی دیگر از عوامل ایجاد چین و چروک، خشکی بیش از حد پوست است. برای اصلاح این معضل و رفع چین و چروک باید چربی و رطوبت پوست تنظیم شود. «پنکیک دیوی نوبا» رنگدانه‌های پودر چرب دارد که پوست خشک را ترمیم می‌کند. همچنین قابلیت لیفتینگ این محصول باعث می‌شود که پوست از حالت افتادگی خارج شده و صاف و یکدست شود. پس از استفاده از پنکیک دیوی نوبا اثرات چین و چروک به‌خوبی محو شده و پوست، نرم و ابریشمی می‌شود.

۳. پنکیک برای کاهش قرمزی پوست

  • پودر مرواریدی متوقی Guerlain

پنکیک برای کاهش قرمزی پوست

یکی دیگر از راه های رفع چین و چروک پوست صورت، آبرسانی و مرطوب نگه داشتن آن است. «پودر مرواریدی متوقی گرلن» با تکنولوژی منحصربه‌فرد خود باعث ایجاد رطوبت، طراوت و شادابی پوست می‌شود. همچنین دانه‌های زرد، آبی، بنفش و طلایی موجود در این محصول، قرمزی پوست را کاهش می‌دهد. برای استفاده از این محصول نیز کافی است برس مخصوصش را به‌آرامی روی دانه های مرواریدی بکشید و پودر را روی صورت پخش کنید. با این روش درخشش و لطافت خاصی به پوست شما افزوده می‌شود.

۴. پنکیک برای آبرسانی پوست

  • پودر برنز تراکوتا گرلن

پودر برنزه گرلن برای آبرسانی به پوست

اگر بخواهید بهترین مارک پنکیک را به‌منظور آبرسانی پوست خود استفاده کنید، «پودر برنز تراکوتا گرلن» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پودر حاوی ذرات فعال مرطوب کننده است و ترکیبات آبرسان قوی دارد که به ایجاد رطوبت پوست و رفع چین و چروک آن کمک می‌کند. همچنین با تنوع رنگی این محصول می‌توانید در درجه‌های مختلف برنزه‌شدن پوست خود تنوع ایجاد کنید. استفاده از این محصول بسیار آسان است و با رایحه خوش برگاموت، نارنگی، یاس، وانیل و نت های چوبی، حس خوبی در زمان استفاده در شما ایجاد می‌کند.

  • پالت تراکوتا سان تریو Guerlain

آبرسانی و کاهش قرمزی پوست

سه رنگ مجزا در «پالت تراکوتا سان تریو گرلن» به شما کمک می‌کند علاوه بر ایجاد بافتی نرم و مخملی و مات روی چهره، بنا به سلیقه‌ی خود درصد برنزه یا روشن بودن پوستتان را تنظیم کنید. این محصول نیز دارای ترکیبات مرطوب کننده است که به آبرسانی و رفع چین و چروک پوست کمک می‌کند.

راهنمای خرید بهترین مارک پنکیک

آنچه تا اینجا برای شما آوردیم لیستی از بهترین مارک پنکیک برای رفع چین و چروک و کاهش قرمزی پوست بود. اگر برای شما نیز مهم است که در کنار آرایش زیبا به سلامت پوست خود نیز برسید پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اردمی سری بزنید. تمامی محصولاتی که در بالا برای شما معرفی شد در این فروشگاه وجود دارد. با یه کلیک ساده بر روی نام محصول می توانید به صفحه آن محصول وارد شوید و پس از مطالعه‌ی توضیحات آن، با خیال راحت خرید کنید. همچنین خواندن مقاله‌ی «نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن» نیز به شما در خرید بهترین پنکیک کمک خواهد کرد. در نهایت اگر با ابهامی روبه‌رو شدید، در بخش نظرات می‌توانید پرسش‌های خود را با کارشناسان گروه در میان بگذارید.

منبع: Dailymail دیدگاه‌ها 7138بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه