مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

زیباترین طرح‌های ناخنی که امسال مد شده است

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
زیباترین طرح‌های ناخنی که امسال مد شده است

هزاران طرح مختلف برای ناخن‌های دست وجود دارد که با الهام از آن‌ها می‌توانید جلوه زیباتری به دست‌های جذاب خود بدهید تا مهمانی‌های خود را به زیبایی به پایان برسانید.

در ادامه به طرح‌های ناخنی اشاره شده است که مناسب مناسبت‌هایی برای مهمانی‌های خاص و دوست‌داشتنی است و در آن‌ها از نماد قلب، بیشتر استفاده شده تا حس خوب شما را در طرح ناخنی که انتخاب می‌کنید نمایان کند.

۱- طراحی ساده ناخن با لاک کرم و قرمز براق

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند اوج زیبایی در سادگی است، چه بهتر که شما هم این گفته را به فال نیک بگیرید و تمام ناخن‌ها را با لاک کرمی رنگ یا لاک‌های کالباسی که شباهت زیادی به رنگ اصلی ناخن دارند لاک بزنید. پیشنهاد می‌کنیم برای جذابیت بیشتر، تنها یکی از ناخن‌ها را لاک قرمز بزنید و در نهایت با قرار دادن قلب‌های کوچک روی ناخن‌های دیگر، طرح ناخن زیبای خود را تکمیل کنید. بسته به صلاحدیدی که دارید در انتها برق ناخن نیز می‌تواند گزینه خوبی برای این طرح باشد.

۲- طرح ناخن سفید با نوشته‌ای خاص

طرح ناخن سفید با نوشته

این طرح ناخن یکی از ساده‌ترین و در عین‌حال زیباترین طرح‌‌هایی است که زمستان امسال حسابی بر سرزبان‌ها افتاده است. برای این طرح کافی است تا ناخن‌های زیبای خود را به رنگ سفید که تداعی‌گر سفیدی دانه‌های زیبای برف است لاک بزنید. در نهایت نیز روی یکی از انگشتان خود عبارتی که دوست دارید را به فارسی یا انگلیسی با لاک سیاه بنویسید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این طرح برازنده هر اندازه ناخنی است.

۳- طرح ناخن با قلب‌های کوچکی در کناره ناخن‌ها

طرح ناخن با قلب‌های کوچکی در کناره ناخن‌ها

برای این طرح ناخن کافی است تا تمام سطح ناخن را به رنگی روشن و ملایم لاک بزنید، سپس با استفاده از شابلون با طرح قلب یا هر طرحی که می‌پسندید، در کناره‌های ناخن‌ قلب‌های کوچک و زیبایی بکشید. اگر بخواهید این طرح را با قلم لاک‌های معمولی طراحی کنید، نیازمند دقت بالایی است و پیشنهاد می‌کنیم چیزی حدود ۱۰ دقیقه زمان برای آن در نظر داشته بگیرید.

۴- ناخن‌هایی با قلب‌های کوچک آبی‌رنگ

ناخن‌هایی با قلب‌های کوچک آبی‌رنگ

با الهام از این طرح می‌‌توانید ناخن‌های زیبای خود را قلب‌ باران کنید. برای پایه این طرح از لاکی با رنگ روشن و ملایم یا رنگ سفید استفاده کنید. سپس با استفاده از قلم لاک یا شابلون‌، قلب‌هایی بسیار کوچک و با رنگ آبی را روی سطح‌ ناخن‌ها به صورت پراکنده و تصادفی ترسیم کنید.

این طرح ناخن برازنده بانوانی است که قصد پوشیدن لباسی با رنگ مات و شمعی‌رنگ را دارند.

۵- طرحی ساده از ترکیب نقطه‌ها و قلب‌ها

ناخن‌هایی به رنگ بژ با طرح‌هایی از کمان، نقطه و قلب

این طرح حسابی طرفدار پیدا کرده است و شاید ساده بودن این طرح را بتوان به‌حساب محبوبیت آن گذاشت. برای این طرح ناخن زیبا‌ و دلبرانه کافی است تا از دو رنگ اصلی استفاده کنید؛ یک رنگ ملایم برای پایه ناخن و رنگ تیره‌تر برای ترسیم پاپیون، نقطه و قلب‌هایی روی ناخن.

۶- طرح ناخن مخصوص رمانتیک‌ها

طرح ناخن دوست داشتنی

برای طراحی این طرح روی ناخن‌های خود پیشنهاد می‌‌کنیم از شابلون‌هایی از طرح‌های مدنظر خود استفاده کنید. رنگ قرمز با پایه سفید یا رنگ‌های روشن جذابیت بیشتری به طرح شما می‌دهد اما با خلاقیت می‌توانید رنگ‌های دیگری را نیز امتحان کنید.

۷- طرح ناخن شیک و لاکچری

طرح ناخن شیک و لاکچری

هدف از این طرح ناخن ایجاد طرحی ساده اما شیک و اشرافی برای ناخن‌های بانوان زیبارو است. در این طرح از لاک صورتی صدفی به عنوان پایه استفاده کنید و در نهایت روی یکی از ناخن‌ها از نگین‌های ناخن با رنگ طلایی و طرحی که می‌پسندید استفاده کنید. این طرح ناخن هم برازنده ملاقات‌های روزانه و هم مهمانی‌های رسمی نیز خواهد بود.

۸- طراحی ناخن امبره

اگر رنگ مورد علاقه شما بنفش است یا می‌خواهید لباسی بپوشید که رنگ زیبای بنفش مکمل آن است، می‌توانید ناخن‌های خود را میزبان ترکیبی از رنگ‌های طیف بنفش و آبی کنید، این طرح ناخن ظاهری جذاب و دخترانه دارد و مناسب مهمانی‌های خودمانی است. ترسیم قلب و نقطه‌هایی به رنگ سفید نیز جذابیت این طرح ناخن را بیشتر خواهد کرد.

اگر تمایل دارید با این شیوه لاک زدن آشنا شوید ویدپوی «لاک زدن با طرح امبره» را ببینید.

۹- طراحی گل رز سه‌بعدی روی ناخن

طراحی سه‌بعدی گل رز روی ناخن

طراحی سه‌بعدی روی ناخن‌ها، نمای ناخن‌های شما را زیبا‌تر از طرح‌های ناخن معمولی می‌کند. برای این نوع طراحی باید ابتدا چند لایه لاک پایه بزنید و سپس با استادی تمام طرح انتخابی خود را روی یکی از ناخن‌ها ترسیم کنید.

انصافاً باید اعتراف کرد که کشیدن برخی از طرح‌ها روی مساحت کم ناخن کار ساده‌ای نیست و اگر علاقه زیادی به این نوع طراحی دارید پیشنهاد می‌کنیم از متخصص ناخن‌کار خود کمک بگیرید،‌ مطمئن باشید جلوه‌ای که این نوع طرح به ناخن‌های شما می‌دهد ارزشش را دارد.

بیشتر ببینید: ناخن‌های خود را سه بعدی طراحی کنید

۱۰- طرح ناخن با ترکیبی از رنگ جذاب مشکی و کرم

طرح ناخن با ترکیبی از رنگ جذاب مشکی

اگر حوصله شما از استفاده‌ از طیف رنگ‌های روشن برای طرح ناخن سر رفته است و به‌دنبال طرحی متفاوت و جذاب می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم این طرح ناخن را حتماً امتحان کنید. در این طرح ناخن‌ها را به‌صورت یک‌درمیان مشکی و کرم کنید. سپس روی ناخن‌هایی که از کرم استفاده کرده‌اید طرح نقطه و قلب بکشید.

همچنین روی یکی از ناخن‌هایی که مشکی کرده‌اید نیز قرار دادن یک نگین ناخن مانند پاپیون طلایی پیشنهاد می‌شود، توصیه می‌‌کنیم لاک‌هایی با رنگ مات را برای این طرح ناخن انتخاب کنید تا جلوه کلاسیکی به ناخن‌های شما بدهد.

اگر همچنان علاقه دارید به تماشای طرح‌های زیبای بیشتری برای ناخن‌های خود بنشینید و از میان آن‌ها طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۸ طرح ناخن زیبا و جذاب برای روزهای دوست‌داشتنی را هم بررسی کنید.

در این قسمت به پایان زیباترین طرح‌های دوست‌داشتنی ناخن رسیدیم، اگر شما هم طرح‌های زیبایی را در این زمینه سراغ دارید پیشنهاد می‌‌کنیم ما و سایر خوانندگان را از خوش‌سلیقگی که دارید بی‌نصیب نگذارید و این طرح‌ها را در قسمت نظرات یا شبکه‌های اجتماعی اُردمی به‌اشتراک بگذارید.

منبع: Nailspiration دیدگاه‌ها 12716بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه