تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای خرید لاک با رنگی که برازنده ناخن‌های شما باشد

زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه
راهنمای خرید لاک با رنگی که برازنده ناخن‌های شما باشد

لاک زدن سرشار از ظرافت و ریزه‌کاری است و نکته‌های کوچک و دقیقی دارد که رعایت آن‌ها زیبایی ناخن‌های شما را صدچندان می کند. در بین تمامی ترفند‌های لاک‌ناخن، خرید لاک با رنگ مناسب ظرافت بیشتری دارد و به‌رغم اینکه ممکن است با نگاه کردن به رنگ‌های جذاب و رنگ و به رنگی که پیش روی شما قرار دارد احساس خوبی پیدا کنید اما وقتی بخواهید از میان این رنگ‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید به احتمال زیاد دچار سردرگمی خواهید شد.

خوشبختانه در زمینه‌ خرید لاک ناخن و انتخاب بهترین رنگ، راه‌کارهای خوبی را سراغ داریم که با در نظر گرفتن مواردی مانند فصل، طیف رنگ پوست و نوع شخصیت‌تان می‌توانید رنگی را برای لاک خود انتخاب کنید که برازنده و جذاب باشد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رنگ‌های مختلف لاک برای انواع پوست

۱- لاک‌های بی‌رنگ

لاک‌های بی‌رنگ لاک‌های رنگ ناخن، کالباسی و یا صورتی گزینه خوبی برای کسانی است که طیف رنگ پوست‌ آن‌ها روشن یا معمولی است. اگر پوست رنگ‌پریده‌ای دارید می‌توانید برای انتخاب لاک سراغ رنگ‌های زرد بروید. خانم‌هایی که طیف پوست آن‌ها معمولی است بهتر است از رنگ‌های بژ یا صورتی کمک بگیرند، این دو رنگ سازگاری خوبی با رنگ پوست‌های معمولی دارند.

ناگفته نماند بانوان با پوست‌ تیره بهتر است از لاک‌های رنگ ناخن‌ برحذر باشند، اما اگر می‌خواهند یک رنگ لاک خاص انتخاب کنند پیشنهاد می‌کنیم سراغ رنگ‌های روشن‌تر مانند لاک‌های پاستلی بروند.

۲- طیف رنگ صورتی

اگر عجله دارید و می‌خواهید هرچه سریع‌تر برازنده‌ترین رنگ لاک را انتخاب کنید در خرید لاک صورتی شک نکنید. طیف‌های مختلف رنگ صورتی برازنده هر نوع پوستی است و حتی کسانی که پوست بسیار روشنی دارند به لطف لاک‌ صورتی، ناخن‌هایی جذاب و خوش‌رنگ خواهند داشت.

رنگ هلویی نیز گزینه خوبی برای رنگ پوست‌ معمولی است و خانم‌هایی که پوست تیره دارند می‌توانند سراغ طیف‌های روشن‌تر رنگ صورتی بروند.

۳- طیف رنگ آبی

آبی از آن رنگ‌های زیبایی است که با هر نوع رنگ پوستی هم‌خوانی دارد و اگر پوست بسیار روشنی دارید بهتر است از طیف‌های تیره‌تر آبی برای لاک ناخن استفاده کنید.

کسانی که رنگ پوست آن‌ها معمولی است، سراغ رنگ‌های روشن‌تر آبی مانند آبی آسمانی بروند. بانوان با پوست تیره بهتر است از طیف رنگ لاجوردی برای لاک ناخن کمک بگیرند.

۴- طیف رنگ‌ بنفش

وقتی صحبت از خرید لاک به میان می‌آید هرگز رنگ بنفش را دست‌کم نگیرید. این رنگ تقریباً با هر نوع رنگ پوستی سازگاری دارد و اگر پوست روشنی دارید بهتر است رنگ‌ بنفش یاسی را انتخاب کنید.

به خانم‌هایی که رنگ پوست آن‌ها معمولی است پیشنهاد می‌کنیم لاک‌های بنفش مایل به خاکستری را برای ناخن‌های خود استفاده کنند و بانوانی که پوست تیره دارند بهتر است از طیف روشن‌تر رنگ بنفش کمک بگیرند.

آرایش ناخن‌های افرادی که پوست آن‌ها خیلی تیره است با لاک بنفش تمشکی بسیار جذاب خواهند شد.

۵- طیف رنگ قرمز

رنگ قرمز یکی از بهترین رنگ‌ها برای لاک است و حکایت از اعتمادبه‌نفس بالای فرد دارد. بنابراین اگر می‌خواهید ظاهری جذاب داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم با دقت زیادی مناسب‎ترین طیف رنگ قرمز برای پوست خود را انتخاب کنید.

بانوانی که پوست بسیار روشنی دارند بهتر است سراغ طیف‌های کلاسیک و سنگین رنگ قرمز بروند. اگر هم رنگ پوست شما معمولی است از لاک‌هایی با رنگ قرمز نارنجی کمک بگیرید. بانوانی که پوست تیره دارند نیز باید سراغ طیف‌های تیره‌تر رنگ قرمز مانند قرمز شرابی بروند.

ترفند جالب: اگر پوست بسیار روشنی دارید، در حین انتخاب و خرید لاک قرمز، شیشه‌ آن را جلوی نور قرار دهید. اگر نور از داخل شیشه عبور کرد این لاک برای ناخن شما مناسب نیست و رنگ قرمز سنگین‌‌تری را باید برای لاک انتخاب کنید.

خرید لاک متناسب با موقعیت‌های مختلف

۱- مراسمات رسمی و غیر رسمی

طراحی ناخن به مناسبت‌های مختلفدر طول سال مناسبت‌های مختلفی را شاهد هستیم که از تغییر و تحول در زندگی حکایت دارند. اگر از آن دسته بانوانی باشید که اهمیت زیادی به آراستگی ناخن‌ها می‌دهند حتماً به خوبی می‌دانید که بهتر است این تغییرات جدید را به فال نیک بگیرید و رنگ لاک خود را بسته به مناسبت‌های مختلف سال انتخاب کنید.

  • اگر قصد حضور در یک جلسه کاری را دارید و یا به یک مهمانی رسمی دعوت هستید و نمی‌دانید چه چیزی در این مراسم انتظار شما را می‌کشد، بهتر است سراغ لاک‌های رنگ ناخن بروید.
  • لاک‌هایی با طیف رنگ خاکستری، سفید، بژ و هلویی روشن، گزینه خوبی برای استفاده در محل کار و مهمانی‌های معمولی به حساب می‌‌آیند. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم اگر برای یک مصاحبه کاری دعوت شده‌اید، برای رنگ‌ لاک، سراغ رنگ بژ بروید.
  • شب یلدا که رنگ سرخ انار را به یادگار دارد می‌توانید لاک قرمز اناری بزنید و فرا رسیدن سال نو را با لاک‌های خوش‌رنگ طبیعی‌تری مانند سبز و آبی که حکایت از طراوت و تازگی سا‌ل نو دارد جشن بگیرید.
  • انتخاب رنگ ناخن متناسب با مراسم برای حضور در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی کار خلاقانه‌ای است و اگر حوصله داشته باشید می‌توانید در کنار رنگ لاک، با یک طرح ناخن زیبا، سلیقه خود را به رخ سایرین بکشید.
  • لاک‌های اکیل‌دار مناسب دورهمی‌های دوستانه و خودمانی است و ترکیب آن با لاک پایه مشکی باعث می‌شود تا ناخن‌های شما ظاهری شیک و جذاب پیدا کنند.

۲- تغییر فصل‌ها

لاک مناسب برای هر فصلانصافاً باید اعتراف کرد بعضی از رنگ‌ها در فصل خاصی از سال جذابیت و زیبایی بیشتری دارند. در نتیجه چه بهتر که فرا رسیدن فصل جدید را به فال نیک بگیرید و رنگی متناسب با فصلی که در آن هستید برای لاک ناخن انتخاب کنید.

  • بهار که شد سراغ رنگ‌های سبز، سفید، صورتی روشن، زرد، قرمز و آبی روشن بروید.
  • تابستان‌ها با صورتی روشن، سبز، قرمز روشن، زرد و لاک رنگ ناخن زیبایی دست‌های خود را بیشتر کنید.
  • پاییز که فرا رسید سراغ طیف رنگ‌هایی مانند خاکستری، آبی تیره، بنفش، نقره‌ای، آلبالویی و نارنجی سوخته بروید.
  • زمستان‌ها لاک بنفش،‌ صورتی، خاکستری و نقره‌ای بزنید.

خرید لاک بر اساس تیپ شخصیتی

۱- لاک متالیک برازنده شخصیت‌های جسور

لاک متالیکاگر از آن دسته بانوان جسوری هستید که می‌خواهید در مهمانی شبانه حسابی نقل مجلس باشید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ لاک‌های متالیک بروید. طیف رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای زمانی که در لاک متالیک به کار گرفته شوند جذابیت خاصی به ناخن‌ها می‌دهند و شخصیت جسارت و سرزندگی شما را به مخاطب منتقل می‌کنند.

۲- لاک مشکی برازنده شخصیت‌های نافذ

لاک مشکیاگر به مهمانی خودمانی دعوت هستید و در این مهمانی قرار است لباس‌های چرمی بپوشید بدون شک لاک ناخن‌های شما نیز باید مشکی باشد. این رنگ از شخصیت بی‌پروا و پرانرژی شما حکایت دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در نظر دیگران جلوه می‌کند.

۳- رنگ‌های روشن برازنده شخصیت‌های سرزنده

لاک با رنگ‌های روشناگر از آن دسته بانوان بانشاطی هستید که همیشه ظاهری سرزنده‌ دارند، پیشنهاد می‌کنیم در زمان

سراغ رنگ‌های نارنجی، سبز و زرد بروید. صورتی نیز رنگ بسیار پرانرژی است و حسابی شما را با نشاط نشان می‌دهد.

رنگ نارنجی روشن یا سبز را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند ظاهر آن‌ها پرانرژی به نظر برسد. اگر هم به دنبال تنوع هستید می‌توانید رنگ‌های روشن‌تر دیگری مانند سفید را برای ناخن‌های خود انتخاب کنید.

۴- رنگ‌های ملایم برازنده شخصیت‌های باوقار

لاک‌های ملایمبه همان اندازه که انتخاب طیف رنگ‌های روشن برای ناخن حکایت از شادابی و نشاط دارد، طیف رنگ‌های سنگین از باوقار بودن یک خانم حکایت می‌کند. بنابراین برای مهمانی‌های شیک و مجلسی پیشنهاد می‌کنیم سراغ طیف‌های سنگین و ملایم‌تر رنگ‌ها بروید.

برای نمونه رنگ بنفش‌ روشن و کِرِم، ظاهری کاملاً زنانه و شیک به ناخن‌های شما می‌دهد.

۵- رنگ‌های تیره‌ برازنده شخصیت‌های پیچیده

لاک‌های تیرهحتماً شما هم در مهمانی‌ها کسانی را دیده‌اید که ناخن‌های خود را به رنگ‌های تیره و جذابی مانند بنفش‌تیره، شرابی یا سبز تیره لاک‌زده‌اند که بدون شک در اولین نگاه، جذب شخصیت و کمال این خانم‌ها شده‌اید.

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در مهمانی‌ بعدی که دعوت شدید از طیف‌های تیره‌تر رنگ ناخن استفاده کنید. هماهنگی این رنگ‌‌ها برای لاک ناخن با رنگ لباس شب از ظرافت و دقت نظر شما حکایت خواهد داشت.

در پایان راهنمای خرید لاک بر اساس طیف رنگ پوست، تیپ شخصیتی و مناسبت‌های مختلف، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه مفیدی در زمینه انتخاب لاک دارید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wikihow دیدگاه‌ها 13848بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه