تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۸ طرح ناخن زیبا و جذاب برای روزهای دوست‌داشتنی

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
۸ طرح ناخن زیبا و جذاب برای روزهای دوست‌داشتنی

طراحی ناخن با توجه به موقعیت‌ها و روزهای مختلف سال، متفاوت است. روزهایی است که یک لاک ساده برای عوض کردن حال و هوا و روحیه شما کافی است؛ اما روزهای دیگری است که طراحی ناخن نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد. مهمانی‌های خودمانی و صمیمی، سالگرد ازدواج یا تولد می‌توانند مثال‌های خوبی برای این روزهای دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز باشند. در این مقاله با 8 طرح ناخن زیبا و شاد همراه ما باشید تا الهام‌بخش لحظات شیرین و رویایی شما باشند:

2Heart-to-Heart۱- ترسیم قلب در انتهای ناخن‌ها

قلب می‌تواند نمای زیبایی به طرح ناخن شما بدهد.

برای این کار با لاک قرمز یک قلب را به صورت برعکس بر روی انتهای ناخن ترسیم کنید به نحوی که فقط نصف قلب بر روی ناخن شکل بگیرد.

سپس اجازه دهید لاک در قسمت بالای ناخن‌ها حتما خشک شود تا شاهد پریدگی رنگ لاک نباشید.

3moons-hearts-glitz-n-dirt۲- ترسیم یک قلب کوچک در محل رویش ناخن‌ها

در این طرح ناخن، سعی بر این است تا با استفاده از رنگ‌های صورتی و آبی روشن و ترسیم قلب، نمایی صمیمی و دوست‌داشتنی به ناخن‌ها بدهید.

برای این کار در قسمت محل رویش ناخن از آبی روشن استفاده کنید.سپس بقیه قسمت‌ ناخن را لاک صورتی کم‌رنگ بزنید و در نهایت، یک قلب کوچک بر روی محل تلاقی دو رنگ آبی و صورتی ترسیم کنید.

 

7Glittery-&-Gorgeous۳- با کمک یک ابر آرایشی، زیبایی ناخن‌ها را دوچندان کنید

شما بهتر از ما می‌دانید که هزار و یک راه برای طراحی ناخن وجود دارد، یکی از این راه‌ها استفاده از یک ابر آرایشی است.

می‌توانید ابر را در لاک آغشته کنید و طراح‌های زیبایی مثل تصویر روبرو را بر روی ناخن‌ها ترسیم نمایید.

از آنجایی که ناخن‌ها برای روزهای شاد و به‌یاد ماندنی مانیکور می‌شوند، بهتر است از رنگ‌های قرمز، صورتی و سفید استفاده کنید.

چند قلب با طیف رنگ متفاوت بر روی ناخن ترسیم کنید۴- چند قلب با طیف رنگ متفاوت بر روی ناخن ترسیم کنید

قلب نماد زندگی است و در روزهای دوست‌داشتنی مثل تولد یا سالگرد ازدواج هیچ طرحی زیبا‌تر از قلب نیست؛ به این ترتیب چه بهتر که ناخن‌های شما نیز پر از طرح قلب باشد.

برای این‌کار کافی است تا با استفاده از، سه رنگ صورتی، قرمز و زرشکی، به ترتیب بر روی ناخن‌ها نمادی از قلب ترسیم کنید.

 

10Butter-Me-Up۵- به طرح ناخن‌های خود رنگ و تنوع بیشتری بدهید

بدون شک رنگ‌های قرمز و صورتی، برازنده روزهای خاص است، اما گاهی اوقات بهتر است با خلاقیت، رنگ‌های بیشتری را وارد طراحی ناخن خود کنید، در این طرح ناخن، بسته به سلیقه خود از رنگ‌هایی به غیر از صورتی و قرمز استفاده کنید.

برای نمونه، همان‌گونه که مشاهده می‌کنید رنگ زرد و مشکی، به لحاظ زیبایی‌شناختی تعامل خوبی با هم دارند.

ط

 

12Conversation-Starter0۶- ناخن‌‌ها را به رنگ شیرینی و شکلات درآورید

شب‌های خاص، شب شادی و شیرینی و شکلات است، بنابراین چه بهتر که ناخن‌های شما نیز سهمی در این شادی داشته باشند. ابتدا ناخن‌ها را با رنگ سفید لاک بزنید و سپس روی آن‌ها را با استفاده از لاک یا شابلون ناخن، طرح‌هایی به شکل قلب ترسیم کنید. همان‌گونه که در تصویر نیز می‌بینید، این قلب‌ها به رنگ‌های ملایمی ترسیم شده است، دو ناخن انگشت اشاره و انگشت کوچک خود را نیز می‌توانید مدل‌های دیگری لاک بزنید، حتی می‌شود سلیقه به خرج داد و انگشت شصت را نیز به حالتی دیگر لاک زد.

13Dock-of-Love۷- هاشوری از رنگ سفید و آبی بر روی ناخن ترسیم کنید

رنگ آبی همیشه لطافت خاص خود را دارد و به دل می‌نشیند.

با استفاده از رنگ آبی و سفید ناخن‌ها را هاشور بزنید و برای اینکه مانیکور خاصی در ناخن‌های شما نمایان باشد، بد نیست اگر یکی از ناخن‌ها را تا نصفه هاشور بزنید و بر روی ناخن، یک یا دو قلب کوچک ترسیم کنید.

 

15A-Heart-of-Gold-1۸- قلبی به رنگ طلا بر روی ناخن ترسیم کنید

یک قلب طلایی بر روی ناخن‌ها می‌تواند بیانگر محبت بی‌حد و اندازه شما باشد.

برای اینکار ابتدا تمامی ناخن‌ها را به رنگ سفید لاک بزنید و سپس با استفاده از لاک قرمز، نقطه‌های کوچکی بر روی همه ناخن‌ها (به غیر از یک ناخن) بکشید. سپس قلبی طلایی رنگ را روی انگشت باقی‌مانده ترسیم کنید.

 

طرح‌های ناخن به همین‌جا ختم نمی‌شود و هزار و یک طرح مختلف را می‌توان در روزهای خاص و دوست‌داشتنی برای ناخن‌ها استفاده کرد، به این ترتیب اگر شما هم طرح‌هایی را در ذهن دارید که ما به آن اشاره نکردیم، پیشنهاد می‌کنیم ایده‌های خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در رابطه با همین موضوع، مطالعه مقالات دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی را نیز به شما همراهان صمیمی پیشنهاد می‌کنیم:

منبع: Goodhousekeeping دیدگاه‌ها 11237بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه