مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

طراحی ناخن: تابش ماه

زمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه
طراحی ناخن: تابش ماه

به آرایشگران حرفه‌ای یک شیشه لاک ناخن بدهید تا با طراحی ناخن، دنیای شما (یا حداقل این طور بگوییم انگشتان شما) را دگرگون کنند. به دلیل طراحی‌های خلاقانه و رنگارنگی که آنها روی ناخن‌ها پیاده می‌کنند، قطعا توجه شما را به خود جلب کرده و به این فکر افتاده‌اید که شما هم دست به کار شوید و مشتاقانه به فکر خلق طرح‌های جدید، از الگوهای هندسی گرفته تا طراحی ناخن فانتزی، بر روی ناخن خود پیاده کنید!

در این مقاله یکی از این مدل‌های طراحی ناخن به نام «تابش ماه» را به شما معرفی کرده و نحوه اجرای قدم به قدم آن را نیز با هم تمرین خواهیم کرد. به راحتی، طراحی ناخن رنگارنگ‌ و زیبایی خواهید داشت. به خاطر داشته باشید که نکته اساسی و مهم در لاک زدن، داشتن صبر و بردباری است بنابراین، زمانی که وقت کافی دارید به طراحی ناخن اقدام کنید.

مرحله اول

لاک نارنجی روشن را روی ناخن بکشید و حدود دو دقیقه صبر کنید تا خشک شود. برای پوشش بهتر می‌توانید پس از خشک شدن، این مرحله را مجددا تکرار کنید.

لاک زدن

مرحله دوم

با قلم‌ طراحی لاک، یک نیم‌دایره در قسمت ریشه ناخن بکشید. اول نیم‌دایره محل ریشه ناخن را دنبال کنید و سپس خط منحنی بالا را بکشید و در نهایت فضای خالی بین آنها را پر کنید. اندکی منتظر شوید تا خشک شود.

طراحی ناخن

مرحله سوم

با یک قلم طراحی لاک، با رنگ سفید مات بالای منحنی یک خط مشابه بکشید و سپس از مرکز نیم‌دایره تا سر ناخن یک خط صاف رسم کنید.

قلم طراحی لاک

مرحله چهارم

قلم آغشته به لاک سفید مات را از بالا با حالت منحنی به سمت گوشه نیم‌دایره ریشه ناخن بکشید. طرف دیگر را هم همینطور رنگ کنید و اگر در این بین فضایی خالی باقی ماند، آنرا نیز پر کنید. پس از دو دقیقه، یک لایه برق ناخن بزنید تا طراحی ناخن را ثابت نگهدارد.

طراحی لاک ناخن

و تمام…

کار طراحی ناخن ما تمام شده است. از آن لذت ببرید.

طراحی ناخن تابش ماه

منبع: LuckyShops دیدگاه‌ها 7277بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>