مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

تفاوت رژ لب و لاک لب در چیست و کدامیک بهتر است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
تفاوت رژ لب و لاک لب در چیست و کدامیک بهتر است؟

هدف همه‌ی ما از خریدن و استفاده از بهترین مارک رژ لب زیباتر کردن لب هاست. ملاک‌های ما برای انتخاب یک رژ به‌عنوان بهترین رژ، زیبایی رنگ، ماندگاری و سلامت لب پس از استفاده از آن است. طولانی بودن مدت حضور اکثر خانم‌ها در محیط کار یا مهمانی‌ها و جلسات باعث می‌شود بیشتر از قبل به رژ لب های ماندگارتر روی بیاورند. یکی از انواع رژ لب ماندگار، لاک لب است که با عنوان lacquer lip شناخته می‌شود. در نگاه اول هر دوی این محصولات شبیه هم هستند؛ اما تفاوت‌های خاصی دارند. در این مقاله به تفاوت های رژ لب و لاک لب می‌پردازیم.

آشنایی با لاک لب

آشنایی با لاک لب

قبل از اینکه بخواهیم به تفاوت های بهترین مارک رژ لب و لاک لب بپردازیم، ‌ابتدا لازم است شما را با لاک لب آشنا کنیم. لاک لب یکی از جدیدترین انواع رژ است که با فرمولاسیون متفاوت‌تر و مقاوم‌تر طراحی شده است. شکل ظاهری این محصول شبیه رژ لب استیکی یا گاهی مدادی است و در ظاهر فرقی با رژ لب های دیگر ندارد. آنچه باعث تفاوت و تمایز در لاک لب از رژ لب می‌شود، فرمولاسیون و مواد سازنده آن است.

به عبارت دیگر لاک لب شبیه یک مداد رنگی با ماندگاری بسیار طولانی است. دقیقاً مانند جعبه‌ی مداد رنگی تنوع بسیاری در رنگ و طرح دارد. پس به‌راحتی می‌توانید رنگ رژ لب خود را با لباس و آرایشتان ست کنید. این محصول ظاهری بسیار طبیعی به لب های شما می‌بخشد و در اکثر نسخه‌ها حس سنگینی یا چسبندگی روی لب های شما ایجاد نمی‌کند.

ماندگاری طولانی لاک لب

ماندگاری طولانی

همان طور که تلویحاً به آن اشاره کردیم، یکی از تفاوت های رژ لب و لاک لب در ماندگاری طولانی رنگ آن است. به‌عبارتی شما می‌توانید اول صبح لب های خود را به لاک لب آغشته کرده و تا ساعت‌ها از حضور و ماندگاری رنگ آن لذت ببرید. البته اگر دوست دارید ضمن ماندگاری زیاد، سلامت لب های شما نیز تضمین شود لازم است لاک لب را از بهترین مارک رژ لب تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید با خیال آسوده از آن محصول استفاده کنید.

ماندگاری لاک لب تا حدی است که می‌توان گفت به‌راحتی پاک نمی‌شود، حتی در هنگام خوردن و آشامیدن. لاک لب محصولی ضد آب است، پس دور لب پخش نمی‌شود و نیازی نیست نگران تمیز کردن اطراف لب خود باشید. البته همین موضوع باعث می‌شود برخی از انواع لاک لب فقط با ریموور یا پاک کننده های قوی از روی لب تمیز شوند.

طعم لاک لب

طعم لاک لب

یکی دیگر از تفاوت های رژ لب و لاک لب در طعم آن است. رژ لب معمولاً از انواع مختلف روغن و موم درست می‌شود که در اکثر مواقع مزه خوبی ندارد. لاک لب بدون مزه است و می‌توانید از آن راحت استفاده کنید، بدون اینکه مزه تلخ مواد مصنوعی یا موم را حس کنید. این مزیت باعث می‌شود بعد از استفاده از آن و هنگام خوردن و نوشیدن، طعم خاصی را احساس نکنید.

رد رژ لب روی دندان و فنجان

دندان رژی

مالیده شدن رژ لب روی دندان‌ها یکی از دلایل ناراحتی خانم‌هاست. ناخوشانیدی این موضوع مخصوصاً در هنگام برگزاری جلسات مهم، پررنگ‌تر می‌شود. تصور اینکه هنگام صحبت کردن در جلسه کاری، رد رژ لب روی دندان دیده شود یا پس از نوشیدن مایعات، جای رژ روی لیوان یا فنجان باقی بماند، یکی از نگرانی‌های خانم‌هاست. خبر خوب در این باره این است که با استفاده از لاک لب این مشکلات وجود ندارند. لاک لب نه ردی روی دندان‌های شما باقی می‌گذارد و نه اطراف لب شما مالیده می‌شود.

رنگ طبیعی لاک لب

رنگ طبیعی لاک لب

لاک لب نیز مانند بهترین مارک رژ لب در رنگ‌های بسیاری وجود دارد. در واقع شما از تیره‌ترین رنگ قهوه‌ای تا روشن‌ترین رنگ کالباسی را می‌توانید در مجموعه لاک لب پیدا کنید. انتخاب رنگ لاک لب به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. البته یکی از تفاوت های رژ لب و لاک لب در این زمینه این است ک لاک لب رنگی مات دارد و مانند برق لب یا رژ رنگ اضافه روی لب شما احساس نمی‌شود. در واقع چنان خوب روی لب قرار می‌گیرد که وجودش احساس نمی‌شود. همچنین حتی در بدترین موقعیت‌های آب‌وهوایی، لاک لب درخشندگی خود را از دست نمی‌دهد.

قیمت لاک لب

قیمت لاک لب

شاید در نگاه اول تفاوت های خاصی بین قیمت رژ لب و لاک لب به چشم نیاید و تقریباً در یک محدوده قیمتی باشند؛ اما آنچه باعث ایجاد تفاوت آن‌ها می‌شود، میزان استفاده از آن است. رژ لب به‌سرعت پاک می‌شود و شما حداقل در روز بیشتر از ۳ یا ۴ بار به تجدید آن نیاز پیدا می‌کنید. این در صورتی است که با زدن فقط یک بار لاک لب می‌توانید در طول روز رنگ لب خود را تضمین کنید. به این ترتیب لاک لب دیرتر تمام می‌شود و نیازی به خرید مجدد آن در مدت کوتاهی نیست.

سخن پایانی

آنچه در بالا ذکر شد بخشی تفاوت های رژ لب و لاک لب بود. البته باید توجه داشت که برخی از برندهای معتبر نیز اقدام به تولید رژ لب های بادوام کرده‌اند. بنابراین می‌توانید با خرید بهترین مارک رژ لب، دوام آرایش لب خود را تضمین کنید. برای تهیه رژ لب اصل و مرغوب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید. ضمناً اگر توضیحی درباره‌ی لاک لب دارید می‌توانید در بخش نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها 24041بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه