تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

جدیدترین رنگ‌های رژ لب پاییزی را بشناسید

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
جدیدترین رنگ‌های رژ لب پاییزی را بشناسید

حتماً شما هم به عنوان بانوی زیبارویی که توجه زیادی به آرایش چهره خود دارد به خوبی می‌د‌انید که آرایش لب، زیبایی آرایش تمام صورت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، به عبارت دیگر اگر لب‌های لعل شما رژ لب خوش‌رنگی نداشته باشد، هرچقدر سایر قسمت‌های صورت را آرایش کنید باز هم نمای زیبایی نخواهد داشت.

با این حساب از راه رسیدن فصل پاییز را به فال نیک می‌گیریم و در ادامه به رنگ‌های رژ لبی اشاره می‌کنیم که جذابیت لب لعل شما را در شب و روز زیبای پاییز دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگی که می‌توانید برای رژلب خود انتخاب کنید کدام است؟

۱. رژ لب شرابی

اولین رنگی که جلوه زیبایی به لب‌های شما در شب‌های پاییزی می‌دهد رنگ شرابی است. این رنگ پوشش خوبی دارد و در بیشتر مواقع یک بار کشیدن رژ لب شرابی روی لب کفایت می‌کند. این کار باعث صرفه‌جویی در وقتی که برای آرایش در نظر گرفته‌اید نیز می‌شود.

از طرف دیگر رنگ شرابی در دسته رنگ‌های شیک و جذاب قرار دارد و حضور این رنگ در لب‌های شما باعث می‌شود تا مخاطب احساس کند وقت و هنر زیادی برای آرایش صورت و لب‌های خود صرف کرده‌اید.

۲. رژ لب قرمز مات

اگر تاکنون به رژ لب قرمز مات برای لب‌های لعل خود فکر نکرده‌اید، پاییز وقت خوبی است تا با این رنگ جذاب و کلاسیک جذابیت لب‌های خود را دوچندان کنید. مات بودن رژ لب باعث می‌شود طیف رنگ قرمز به خوبی روی لب‌‌ها قرار گیرد و سازگاری زیبا و یکنواختی با طیف‌های مختلف رنگ پوست داشته باشد.

۳. رژ لب گیلاسی

اگر به فکر یک تغییر حسابی در ظاهر خود هستید رنگ رژ لب گیلاسی تیره انتخاب بسیار خوبی برای شماست. این رژ لب برازنده پوست‌های تیره و روشن است و چهره شما را کاملا‌ً متفاوت و جذاب نشان خواهد داد.

۴. رژ لب آلبالویی نیمه‌مات

رژ لب آلبالویی ‌نیمه‌مات جلوه‌ زیبا و کلاسیکی به لب‌ها می‌دهد و با سایر رنگ‌هایی که برای آرایش صورت و لباس خود انتخاب می‌‌کنید سازگاری خوبی دارد. استفاده از این رنگ در روز و شب‌های پاییزی، دوران خوش گذشته را در ذهن تداعی می‌‌کند.

۵. ر‌ژ لب شکلاتی فوق‌مات

رنگ شکلاتی از رنگ‌های زیبای پاییز است و طیف‌های مختلفی از این رنگ را در آرایش‌های پاییزی شاهد هستیم. رژ لب شکلاتی فوق‌مات را می‌توانید در آرایش‌های روز یا مهمانی‌های شبانه استفاده کنید.

۶. رژ لب بادنجانی

تجربه نشان داده است طیف‌های رنگ بنفش همیشه برازنده لب‌های بانوان زیبارو بوده‌اند، رنگ بادنجانی نیز از آن دسته رنگ‌هایی است که در تمامی فصل‌‌های سال می‌تواند برازنده غنچه لب‌های شما باشد.

۷. رژ لب بنفش سوخته

برای تنوع هم که شده یک بار رژ لبی با رنگ بنفش سوخته را امتحان کنید، این رنگ بیشتر از آنچه فکرش بکنید برازنده لب‌های شما خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا از یک رژ لب با رنگ صورتی مات استفاده کنید و سپس رژ لب بنفش سوخته را روی لب‌‌ها بکشید، این کار جلوه بیشتری به لب‌های شما خواهد داد.

۸. رژ لب کالباسی

در فصل‌ پاییز بیشتر با طیف‌های تیره‌تر رنگ‌ها طرف هستیم، اما اگر علاقه‌ای به استفاده از طیف رنگ‌های تیره در رژ لب خود ندارید به شما رژ لب کالباسی را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ، با طیف رنگ طبیعی لب‌ها، به لب‌های شما جلوه زیباتری می‌دهد.

۹. رژ لب قرمز آجری نیمه‌مات

اگر طرفدار مد‌های جدید هستید حتماً به خوبی می‌دانید که رنگ قرمز آجری این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از قافله مد و زیبایی عقب نباشید رژ لب قرمز آجری نیمه‌مات را امتحان کنید.

‍‍۱۰. رژ لب نیلی متالیک

در نگاه اول ممکن است این رنگ زیبا به نظر نرسد، اما به ما اعتماد کنید و رژ لب نیلی متالیک را برای لب‌های زیبای خود به کار بگیرید، مطمئن باشید از نتیجه این کار پشیمان نخواهید شد. این رنگ نیز این روزها طرفداران زیادی دارد و چهره‌‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که در آرایش صورت و رنگ موهای خود از رنگ نیلی متالیک استفاده می‌کنند.

۱۱. رژ لب آلبالویی شکلاتی

این رنگ چندین سال پیش طرفداران زیادی داشت اما به یک‌باره از مد افتاد تا اینکه اکنون دوباره شاهد محبوبیت رنگ آلبالویی شکلاتی در رژ لب‌ها هستیم. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم شما هم این طیف رنگ خاص و زیبا را امتحان کنید.

۱۲. رژ لب کالباسی کم‌‌رنگ

رنگ‌های زیبا برای رژ لب پاییزی تنها به قرمز و قهوه‌ای خلاصه نمی‌شود و کالباسی کم‌رنگ یکی از بهترین رنگ‌ها برای رژ لب پاییزی است. اگر شما هم با ما هم عقیده هستید و رنگ صورتی کالباسی را دوست دارید پیشنهاد می‌کنیم از رژ لب کالباسی کم‌رنگ استفاده کنید.

۱۳. رژ لب گیلاسی روشن

رنگ گیلاسی روشن، بهترین رنگ برای پایان فهرست بهترین رنگ‌های رژ لب پاییزی است، این رنگ برازنده آرایش روز و مهمانی‌های شبانه است. پیشنهاد می‌کنیم رژ لبی انتخاب کنید که در کنار رنگ گیلاسی شاهد میزان کمی حضور رنگ قهوه‌ای نیز در آن باشید. این کار باعث می‌شود رژ لب شما با طیف‌های مختلف پوست به لحاظ زیبایی سازگاری داشته باشد.

برای مشاهده و خرید رژ لب های معرفی شده در این مقاله می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اُردمی مراجعه کنید.

در اینجا به پایان فهرست به‌روزترین رنگ‌های رژ لب پاییزی رسیدیم، اگر شما هم از آن دسته بانوان خوش سلیقه‌ای هستید که رنگ‌های خاص و زیبا را برای رژ لب پاییزی انتخاب می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم رنگ رژ لب مورد علاقه خودتان را در ادامه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Cosmopolitan دیدگاه‌ها 6906بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه