تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

هر آنچه درباره انجام فیکانتور لب باید بدانید

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
هر آنچه درباره انجام فیکانتور لب باید بدانید

اولین چیزی که برای جذابیت هرچه بیشتر لب ها به ذهن می‌رسد، خرید و استفاده از بهترین مارک رژ لب است. البته روش‌های جذاب دیگری نیز وجود دارد که نه‌تنها دوام بیشتری دارند، بلکه به لحاظ جذابیت و زیبایی نیز بهترین مارک رژ لب موجود در بازار را به چالش می‌کشند. یکی از این روش‌‌ها که مدتی است طرف‌داران بسیاری پیدا کرده، انجام فیکانتور (PhiContour) است. این روش فقط برای لب کاربرد ندارد و برای زیبایی ابرو و خط چشم نیز می‌توان از آن استفاده کرد. با توجه به استقبال گسترده‌ی مخاطبان از این روش جدید، در ادامه شما را در جریان اطلاعات کاملی از فیکانتور قرار می‌دهیم.

فیکانتور چیست

فیکانتور چیست

فیکانتور آرایشی نیمه‌دائم برای خط چشم، لب و ابرو است و گاهی اوقات برای زیبایی پوست سر نیز استفاده می‌شود. این روش شباهت بسیاری به تتو دارد و هدف اصلی آن، متقارن‌کردن آرایش اجزای صورت از جمله لب و ابرو و رفع نواقص آن‌هاست. فیکانتور نیز مانند دیگر روش‌های آرایشی، ترفند‌های مختلفی دارد که در آن سلیقه‌ی مشتری، شرط اصلی است. البته لازم است قبل از آن با متخصصان این حرفه مشورت شود. همان گونه که قبلاً نیز اشاره شد این کار اگر اصولی و درست انجام شود، به چهره‌ی فرد جذابیتی دو چندان می‌دهد. برای مثال پس از انجام فیکانتور، لب ها به قدری زیباتر می‌شوند که گویا همواره از بهترین مارک رژ لب استفاده کرده‌اید.

چه اطلاعاتی را قبل از فیکانتور لب باید بدانیم

اطلاعاتی که قبل از فیکانتور لب باید بدانیم

با کمک فیکانتور به لحاظ بصری قسمت‌هایی از لب یا ابرو را بزرگ یا کوچک جلوه می‌دهیم. با این حساب پس از فیکانتور لب باید حتماً از بهترین مارک رژ لب استفاده کنید که جذابیت لب ها را تکمیل کند. برای انجام این کار باید ملاحظات بسیاری را در نظر داشته باشید و در صورت داشتن شرایط زیر، حتماً نظر متخصص را جویا شوید:

  • مشکلات پوستی (آکنه وخیم و بیماری صدف پوستی)؛
  • بیماری های وخیم؛
  • تبخال؛
  • مصرف داروها؛
  • داشتن آرایش دائم.

نکته: این فرایند ممکن است بیماری های نهفته‌ی بدن را فعال کند؛ در نتیجه توصیه می‌شود چند روز قبل از انجام آن حتماً بس از مشورت با پزشک خود، داروی ضدتبخال مصرف کنید تا دچار تبخال نشوید.

فیکانتور لب چقدر ماندگاری دارد

فیکانتور چقدر ماندگاری دارد

رعایت ملاحظاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، اهمیت بسیاری در ماندگاری فیکانتور دارد و نزدیک به ۷۰ درصد انجام موفقیت‌آمیز آن را تضمین می‌کند. پس از فیکانتور لب نیز باید حتماً از لوازم آرایش باکیفیت استفاده کنید و بهترین مارک رژ لب را روی لب های خود بزنید تا ماندگاری آن افزایش پیدا کند. از بین رفتن رنگدانه هایی که با فیکانتور ایجاد می‌شود به میزان چرب بودن پوست افراد بستگی دارد. به هر اندازه که پوست بیشتر چرب باشد، زودتر شاهد از بین رفتن رنگدانه ها خواهیم بود. تعرق شدید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز پاک شدن رنگدانه ها را به دنبال دارد. تجربه نشان داده است فیکانتور چیزی بین ۱ تا نهایتاً ۳ سال دوام می‌آورد. افرادی که پوست چربی دارند باید پس از گذشت ۲ سال، به فکر تجدید آن باشند.

آیا فیکانتور لب دردناک است

میزان درد

از آنجایی که آستانه تحمل درد در افراد با یکدیگر تفاوت دارد، نمی‌توان مقدار دقیق درد فیکانتور را مشخص کرد. افرادی که از هرگونه درد هراس دارند و خانم‌هایی که در دوران قاعدگی قصد انجام این کار را دارند، درد بیشتری تحمل خواهند کرد. به همین دلیل برای کاهش درد و ایجاد بی‌حسی، قبل از انجام فیکانتور لب، روی آن‌ها بنزوکائین (Benzocain)، لیدوکائین (Lidocain) یا تتراکاین (Tetracaine) مالیده می‌شود تا درد آن قابل تحمل‌تر باشد. باید اعتراف کرد به رغم استفاده از مواد بی‌حسی، فیکانتور باز هم دردناک است. اگر تحمل درد را ندارید، به‌عنوان جایگزین، خرید بهترین مارک رژ لب حجم دهنده و ۲۴ ساعته را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای فیکانتور لب چه رنگی را باید انتخاب کرد

برای فیکانتور چه رنگی را باید انتخاب کرد

 برای فیکانتور باید حتماً به مؤسسه‌ای مراجعه کنید که رنگ‌های باکیفیتی را به این منظور استفاده می‌کند. قانون خاصی برای رنگ‌بندی فیکانتور وجود ندارد. رنگ‌ها طبق سلیقه‌ی مشتری و متناسب با تون رنگ پوست او انتخاب می‌شوند. اگر برای انتخاب رنگ مناسب تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم با متخصص این حرفه مشورت کنید. کاملاً واضح است که چنین شخصی، تجربه‌ی انجام این فرایند برای پوست های مختلف با تناژ متفاوت را دارد و می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

دوره بهبود فیکانتور چند روز طول می‌کشد

دوره بهبود

فیکانتور پس از ۳ تا ۴ روز یا نهایتاً یک هفته بهبود می‌یابد. اگر مهمانی رسمی و مهمی را در پیش رو دارید، پیشنهاد می‌کنیم دست‌‌کم یک یا دو هفته زودتر فیکانتور انجام دهید تا لب های شما کاملاً حالتی طبیعی و زیبا پیدا کند. رنگدانه های فیکانتور پس از ۵ تا ۷ روز، تیره‌تر می‌شوند. یک هفته بعد تا حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد از تراکم رنگدانه‌ ها کاسته می‌شود. به این ترتیب اگر پس از این فرایند احساس کردید که رنگ لب های شما تیره‌تر شده است، زمان بدهید تا پس از گذشت چند روز، رنگ دل‌خواه را پیدا کند. در روزهایی که لب های شما بر اثر فیکانتور بیش از‌ حد تیره شده است، با خرید بهترین مارک رژ لب که دارای ترکیبات حساسیت‌زا نباشد، رنگ آن را متعادل کنید.

آیا فیکانتور به تجدید نیاز دارد

آیا فیکانتور به تجدید نیاز داردفیکانتور روشی نیمه‌دائم شناخته می‌شود و با توجه به اینکه رنگدانه ها در لایه‌های عمیق پوست بیرونی قرار می‌گیرند و بافت و میزان چربی پوست افراد با هم تفاوت دارد، زمان مشخصی را نمی‌توان برای تجدید آن ذکر کرد. تجربه نشان داده است عموماً چیزی پس از ۴ تا ۶ هفته و نهایتاً ۱۲ هفته از انجام فیکانتور، این روش به تمدید نیاز دارد.

امیدواریم با این توضیحات در جریان کامل فیکانتور لب قرار گرفته باشید. اگر داشتن لب های زیبا و حجیم برایتان مهم است؛ ولی برای انجام این فرایند تردید دارید، فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی، خرید و استفاده از بهترین مارک رژ لب را به شما پیشنهاد می‌کند. مقاله‌ی «روش های انتخاب رنگ مناسب رژ لب برای انواع پوست» به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر تجربه‌ی سودمندی در این زمینه دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Olesiasbeauty دیدگاه‌ها 26163بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه