تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش های انتخاب رنگ مناسب رژ لب برای انواع پوست

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
روش های انتخاب رنگ مناسب رژ لب برای انواع پوست

لب ها مانند چشم ها جلوه‌هایی پنهان از زیبایی صورت را آشکار می‌کنند. از این جهت انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب اهمیت زیادی در جذابیت آرایش دارد. همین عامل باعث شده که بسیاری از خانم‌ها، به دنبال بهترین مارک رژ لب باشند و چندین رژ‌ لب با رنگ های مختلف در کیف آرایشی خود داشته باشند، اما مسئله‌ی مهم این است که انتخاب رنگ رژ لبی که متناسب با رنگ پوست صورت باشد کار ساده‌ای نیست. برای راحت‌ترکردن کار شما جهت خرید رژ لب، در ادامه روش های انتخاب رنگ مناسب رژ لب را بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

با راه های تشخیص تن رنگ پوست آشنا شوید

برای تشخیص رنگ مناسب رژ لب باید تن رنگ پوست خود را بشناسیم.برای پیداکردن رنگ مناسب رژ لب خود، ابتدا باید تن پوست خود را بشناسید. تن رنگ پوست افراد معمولاً بین صورتی و زرد است. در دنیای آرایش افرادی که تن رنگ پوست آن‌ها زرد است با رنگ گرم شناسایی می‌شوند و آن‌هایی که تن رنگ پوست صورتی دارند را در گروه افراد با رنگ سرد دسته‌بندی می‌کنند. با این حساب باید رنگ رژ لب را حتماً با توجه به تن رنگ پوست انتخاب نمایید. تشخیص تن رنگ پوست نیز کار خیلی سختی نیست. اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما آبی است، شما پوستی با تن رنگ سرد دارید و افرادی که رنگ رگ‌های آن‌ها سبز است پوست آن‌ها در گروه تن رنگ گرم قرار می‌گیرد. همچنین افرادی که رگ‌های آن‌ها آبی و سبز است را در گروه پوست های خنثی قرار می‌دهیم.

رنگ رژ لب را متناسب با تن رنگ پوست انتخاب کنید

رژ را متناسب با ته رنگ پوست انتخاب کنیمخریدن رژ لب به همین راحتی نیست که وارد مغازه شوید و سراغ بهترین مارک رژ لب را بگیرید. این رژ لب باید با رنگ پوست شما سازگار باشد. تجربه نشان داده است رژ لب با رنگ گرم برازنده‌ی پوست های زرد رنگ است و برای پوست های صورتی نیز بهتر است سراغ رژ لب هایی با طیف‌ رنگ سرد بروید. پیشنهاد می‌کنیم دور رژ لب هایی که رنگ بسیار روشن، ملایم و به اصطلاح کم‌حال دارند را نیز خط بکشید؛ چراکه این رنگ‌ها حالت چهره شما را شاداب و سرزنده نشان نمی‌دهند. با این حساب رنگ مناسب رژ لب برای شما باید با تن پوست شما هم‌خوانی داشته باشد.

برای انواع رنگ پوست، رژ لب مناسب به همان رنگ را انتخاب کنید

انواع رنگ پوستممکن است گاهی تشخیص تن رنگ پوست کار آسانی نباشد، اما نگران نباشید؛ چراکه دسته‌بندی دیگری وجود دارد که کار تشخیص رنگ مناسب رژ لب را راحت می‌کند. اگر رنگ پوست به چهار دسته‌ی روشن، نیمه روشن، تیره و برنزه تقسیم شود، در ادامه برای هر گروه رنگ مناسب را بیان می‌کنیم.

  • پوست های روشن: اگر پوستی روشن دارید بهتر است سراغ رژ لب هایی با رنگ صورتی،‌ مرجانی، بنفش تیره، قرمز، نارنجی و شاتوتی بروید.
  • پوست های نیمه روشن: خانم‌هایی که پوستی نیمه روشن دارند، بهتر است دور رنگ های صورتی روشن و قهوه ای را خط بکشند و رژ لبی با رنگ های ارغوانی یا بنفش انتخاب کنند.
  • پوست های تیره: انصافاً باید اعتراف کرد انتخاب رنگ های مناسب در لوازم آرایش برای افرادی که پوستی تیره دارند کار دشواری است، اما اگر حوصله داشته باشید و رنگ‌ رژ مناسب با پوست خود را انتخاب کنید، آرایش لب شما از همیشه جذا‌ب‌تر خواهد شد. در نتیجه برای انتخاب رژ لب پیشنهاد می‌‌کنیم سراغ رنگ های ملایمی بروید که طیف رنگ خنثی داشته باشند.
  • پوست های برنزه: رژ لب برای این دسته از خانم‌ها بهتر است به رنگ صورتی، قرمز،‌ سرخ آبی، ارغوانی روشن و قهوه‌ای باشد.

پیشنهاد ویژه اردمی

رژ لب جامد INLAY

رژ مارک INLAY«رژ لب‌ جامد این لی»، در هجده رنگ طبیعی و زیبا عرضه می‌شود و که کار انتخاب رنگ مناسب رژ لب را بسیار راحت می‌کند. این رژ لب ها با ساختاری ‏سبک و لطیف، رطوبت فوق‌العاده‌ای به لب ها می‌دهند و از ایجاد خشکی و ‏پوسته‌پوسته‌شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند. رژ لب های این لی فاقد سرب هستند و از ‏مرغوب‌ترین مواد تهیه شده‌اند. ساختار ویژه این رژ لب ها، لطافت و نرمی خاصی به ‏لب ها می‌بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب روی آن‌ها ایجاد می‌کند که به ‏مدت طولانی ماندگار خواهد بود.

رژ لب مات DEBORAH

رژ لب مات DEBORAH«رژ لب مات دبورا»، دارای ماندگاری بالا بوده و به لب ها ظاهری مات و مخملی می‌دهد. ترکیبات خاص این محصول در عین مات کردن، به لب ها رطوبت رسانی نموده و جلوه‌ای خاص به آن‌ها می‌بخشد. داشتن تنوع رنگ نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

طبیعتاً بعد از خواندن این مقاله و تشخیص رنگ مناسب رژ لب خود، در ادامه نیاز دارید تا با اصول حرفه ای رژ لب زدن آشنا شوید. در پایان هم خاطرنشان می‌کنیم که برای انتخاب بهترین مارک رژ لب و خرید آن نگران نباشید؛ چراکه فروشگاه اینترنتی اردمی، امکان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را از معتبرترین برندها، ضمن تضمین اصالت کالا برای شما فراهم کرده است.

منبع: Bestbeautyinfo دیدگاه‌ها 9296بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه