تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

فیلر لب چیست؟ آیا تزریق فیلر لب برای سلامتی ضرر دارد؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
فیلر لب چیست؟ آیا تزریق فیلر لب برای سلامتی ضرر دارد؟

برای افزایش حجم لب ها، اولین و بهترین راهکاری که به نظر می‌رسد، خرید بهترین مارک رژ لب حجم دهنده است؛ افراد بسیاری نیز هستند که ترجیح می‌دهند راه‌حل ماندگارتری را نسبت به استفاده از رژ لب حجم دهنده انتخاب کنند. تزریق فیلر لب اقدامی است که منجر به حجم دادن لب ها می‌شود. استقبال بسیار از این عمل زیبایی، ما را بر این داشت که حول این موضوع مطالبی را در قالب مقاله آماده کنیم. سعی کردیم به پاسخ پرسش های رایجی مانند فیلر لب چیست ؟ مزایا و معایب فیلر لب چیست؟ بعد از تزریق ژل لب یا فیلر چه تغییراتی را مشاهده خواهیم کرد؟ بپردازیم. برای گرفتن پاسخ پرسش‌های خود با ما همراه باشید.

فیلر لب چیست

فیلر لب چیستبرای پاسخ به سؤال فیلر لب چیست باید گفت به‌طور کلی به روشی که در آن به کمک مواد مخصوصی به لب ها حجم داده می‌شود فیلر لب می‌گویند. این عمل حتی ممکن است با هدف اصلاح مشکلات ظاهری لب ها باشد. امروزه بیشتر فیلرهای لب از اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid) ساخته می‌شوند. این ماده به‌طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و چیزی حدود هزار برابر وزن خودش را در آب نگه می‌دارد. به همین دلیل هم هست که در بیشتر محصولات آرایشی بهداشتی شاهد حضور این ماده هستیم. اسید هیالورونیک به‌صورت موضعی در کرم ها وجود دارد، اما این ماده به لایه‌های داخل پوست نفوذ نمی‌کند؛ به همین دلیل پای روش‌های تزریقی اسید هیالورونیک به میان می‌‌آید.

برای شما گفتیم که بدن ما در حالت طبیعی اسید هیالورونیک تولید می‌کند، اما با افزایش سن، تولید این ماده در بدن کمتر می‌شود و پس از تزریق فیلر لب هم در عرض چند ماه از بین می‌رود و خاصیت پرکنندگی دائم ندارد. اسید هیالورونیک تنها برای تزریق ژل لب استفاده نمی‌شود و این ماده برای پرکردن چین و چروک های صورت، افزایش حجم گونه ها، و ازبین‌بردن خط‌های عمودی کنار لب یا به‌اصطلاح خط خنده کاربرد دارد.

با این پاسخ مختصری که به سؤال فیلر لب چیست دادیم، در ادامه باید بگوییم که فیلر لب دوام بیشتری نسبت به ر‌ژ‌های حجم دهنده دارد و اگر به‌دنبال حجم دهی سریع لب‌ هستید، از رژهای معمولی کمک نگیرید و با خرید بهترین مارک رژ لب حجم دهنده، برای مدتی کوتاه حجم لب های خود را افزایش دهید. در غیر این صورت می‌توانید از فیلر لب کمک بگیرید که نسبت به رژ لب حجم دهنده اثربخشی بیشتری دارد.

مزایا و معایب فیلر لب

مزایا و معایب فیلر لببعد از بررسی پرسش فیلر لب چیست حتماً می‌خواهید بدانید که مزایا و معایب فیلر لب چیست؟ اگر به دنبال بی‌ضررترین روش برای حجم دادن به لب های خود می‌گردید، بهتر است سراغ یک رژ حجم دهنده باکیفیت را بگیرید و با خرید بهترین مارک رژ لب حجم دهنده، به لب های خود حجم‌ بیشتری بدهید؛ چراکه احتمال اشتباه در ترزیق فیلر لب وجود دارد و ممکن است عوارضی مانند تورم، کبودی، قرمزشدن، طبیعی نبودن حالت لب ها و … را به همراه داشته باشد. به‌ همین دلیل هم هست که تأکید می‌کنیم برای فیلر لب حتماً به مراکز مجاز و معتبر مراجعه نمایید. مواد فیلر لب به‌راحتی حل می‌شوند؛ اگر پس از پرکردن لب ها، حجم لازم به‌ آن داده نشد، به‌راحتی می‌توان با حل‌کردن مواد، جاهایی که به‌درستی حجم داده نشده را اصلاح کرد.

بهتر است قبل از تزریق ژل لب، حتماً نمونه‌هایی را که متخصص مورد نظر شما قبلاً انجام داده را بررسی نمایید. برای اطمینان خاطر بیشتر پیشنهاد می‌کنیم موادی که قرار است لب های شما با آن پر شود را حتماً قبل از انجام فیلر، مشاهده کنید. این مواد باید جلوی چشم شما از بسته‌بندی مخصوص خود خارج شود و حالتی کاملاً شفاف داشته باشد.

آیا تزریق فیلر لب درد دارد

آیا تزریق فیلر لب درد داردحال که درباره فیلر لب بیشتر می‌دانید و با ضررهای احتمالی آن آشنا شدید،‌ ممکن است تصمیم به تزریق فیلر لب بگیرید. درمجموع وقتی صحبت از تزریق به میان می‌آید، درد ناشی از تزریق در ذهن تداعی می‌شود. در‌ واقع می‌توان گفت میزان درد در حین فیلر لب بستگی به کیفیت و برند مواد مصرفی و همچنین مهارت کسی دارد که این فرایند را انجام می‌دهد. میزان دردی که ممکن است در حین تزریق ژل لب تحمل کنید دردی مانند اصلاح ابرو خواهد بود.

آیا کرم های بی‌حسی قبل از فیلر لب استفاده می‌شود

کرم های بی‌حسی قبل از تزریقمعمولاً برای کاهش درد ناشی از تزریق از کرم های بی‌حسی کمک گرفته می‌شود. این‌ کرم ها پس از چند دقیقه لب ها را کاملاً بی‌حس می‌کنند و متوجه درد چندانی نخواهید شد. از طرف دیگر ترکیبات موجود در این کرم ها جلوی کبودی لب را پس از تزریق فیلر می‌گیرند.

اما اگر تحمل درد اندک ناشی از تزریق را ندارید و از طرفی به دنبال افزایش حجم لب های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم دست به دامان ترفندهای آرایشی شوید. استفاده از تکنیک‌های کانتورینگ و هایلایت و تهیه بهترین مارک رژ لب حجم‌ دهنده، راه‌کارهای موقتی اما رضایت‌بخشی هستند.

پس از فیلر لب شاهد چه تغییراتی هستیم

تغییرات پس از تزریقاثربخشی فیلر لب بسیار سریع است و در همان ابتدا لب ها مقداری بیشتر از حجم مورد نظر متورم می‌شوند، که این امر کاملاً طبیعی است و پس از ۱۲ تا نهایتاً ۴۸ ساعت بر طرف می‌شود. برای کاهش تورم لب ها از کمپرس یخ می‌توانید کمک بگیرید. در نهایت پس از فیلر، لب ها حالتی جذاب و پر حجم پیدا می‌کنند.

مجموعاً می‌توان گفت تزریق فیلر لب گزینه‌ای مناسب و بسیار کم‌خطر برای افزایش حجم لب ها است. اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که از فرم و سایز لب های خود راضی هستید، می‌توانید پس از خواندن مقاله‌ی «روش های انتخاب رنگ مناسب برای رژ لب»، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی زده و از بین مجموعه محصولات آرایشی و بهداشتی با معتبرترین برندها، بهترین مارک رژ لب خود را انتخاب کرده و بخرید.

منبع: Marieclaire دیدگاه‌ها 3051بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه