تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

درمان خانگی سیاهی دور چشم تا چه حد در رفع این عارضه مؤثر است

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
درمان خانگی سیاهی دور چشم تا چه حد در رفع این عارضه مؤثر است

چشم عضو بسیار حساسی است و افراد بسیاری را سراغ داریم که حاضر هستند هر هزینه‌ای را برای خرید بهترین کرم دور چشم اختصاص دهند تا چشم های آن‌ها همیشه سالم و زیبا باقی بماند. به‌‌همین دلیل بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید، سلاطین آرایش و زیبایی کرم‌‌های مختلف دور چشم با ویژگی‌های متفاوت روانه‌ی بازار کرده‌اند. در این بین افراد زیادی را سراغ داریم که میانه خوبی با روش‌های دارویی ندارند و به دنبال درمان خانگی سیاهی زیر چشم می‌گردند. به همین دلیل در ادامه روش‌‌های بسیار جالب و کم‌هزینه‌ای را برای درمان سیاهی زیر چشم مطرح می‌کنیم که شما را برای همیشه از شر این عارضه خلاص می‌کند.

درمان خانگی سیاهی دور چشم

۱. خواب عمیق

درمان خانگی سیاهی دور چشم

کیفیت خواب اهمیت زیادی در سلامت دارد. حداقل باید هشت ساعت از شبانه‌‌روز را به خواب اختصاص دهید. پیشنهاد می‌کنیم در کنار خواب،‌ به غذایی هم که می‌خورید اهمیت دهید و با مصرف سبزیجات و میوه‌های تازه، از سیاهی زیر چشم بکاهید.

۲. ماساژ پوست زیر چشم

ماساژ پوست اطراف چشم

ماساژ، جریان خون زیر پوست را افزایش می‌دهد و تأثیر زیادی در جوان‌تر شدن و از بین رفتن سیاهی رنگ این ناحیه دارد. به‌تنهایی یا پس از استفاده از بهترین کرم دور چشم، پوست این ناحیه را در جهت دورانی ماساژ دهید تا خون در این ناحیه بهتر جریان پیدا کند. ماساژ روزانه پوست زیر چشم، خستگی و افتادگی این ناحیه را نیز از بین می‌برد.​

۳. استفاده از انواع ماسک خانگی دور چشم

  • آلوئه ورا

تأثیر آلوئه ورا در درمان خانگی سیاهی دور چشم

یکی از روش‌های پرطرفدار برای درمان خانگی سیاهی دور چشم استفاده از آلوئه وراست. مقداری ژل آلوئه ورا را روی پوست زیر چشم خود قرار دهید و پس از چند روز میزان کاهش سیاهی زیر چشم را بررسی کنید. ژل آلوئه ورا درمان خوبی برای آفتاب سوختگی است. همچنین ترکیب آن با سیب‌زمینی، سیاهی پوست بر اثر استفاده از عینک را نیز از بین می‌برد.

  • ماسک ماست و زردچوبه

ماسک ماست و زردچوبه برای درمان سیاهی دور چشم

قبل از اینکه به فکر خرید بهترین کرم دور چشم بیفتید، پیشنهاد می‌کنیم ماست را به رژیم غذایی روزانه‌ی خود اضافه کنید تا آثار سیاهی زیر چشم از بین برود. مخلوط ماست و زردچوبه نیز داروی خانگی بسیار شناخته‌‌شده‌ای برای زیر چشم به حساب می‌آید. این مخلوط را باید زیر چشم بمالید و حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید. به جای ماست می‌توانید از کشک نیز استفاده کنید.

  • سیب زمینی

ماسک سیب زمینی

گذاشتن حلقه‌های سیب زمینی در زیر چشم یکی از روش‌های قدیمی برای درمان خانگی سیاهی دور چشم شناخته می‌شود.

  • گل پنبه

ماسک گل پنبه

مقداری گل پنبه را در گلاب خیس کنید و شب‌ها روی سیاهی چشم بگذارید، این کار نه‌تنها برای رفع سیاهی چشم پیشنهاد می‌شود، بلکه پوست زیر چشم را شاداب و تازه می‌کند و جلوه‌ای جذاب به صورت شما می‌دهد. در طول روز نیز می‌توانید گل پنبه را با یخ داخل دستمال تمیز بپیچید و زیر چشم بگذارید. این کار را باید هر روز به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

  • خیار

ماسک خیار برای درمان سیاهی دور چشم

خیار نه‌تنها خستگی زیر چشم را از بین می‌برد، بلکه خاصیت آبرسانی قوی نیز دارد. خیار با مرطوب‌ نگه‌داشتن پوست زیر چشم، سیاهی این ناحیه را کاهش می‌دهد و پوست را جوان می‌کند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم چند حلقه خیار برش‌زده را روزانه روی پوست زیر چشم بگذارید و این کار را چندین هفته ادامه دهید. اگر هم زیر چشم شما بیش از حد سیاه شده است و خیار علاج خوبی برای درمان آن نبود، با مشورت پزشک متخصص، بهترین کرم دور چشم موجود در بازار را خریداری کنید.

  • عود

عود برای درمان سیاهی دور چشم

مقداری عود یا چوب صندل را با جوز هندی ترکیب کنید و خمیر به‌دست‌آمده را روی سیاهی زیر چشم قرار دهید. سپس به‌آرامی زیر چشم را با آب و نمک بشویید تا شادابی و نشاط به چشم‌های شما بازگردانده شود.

  • پاپایا

پاپایا

روش دیگر برای درمان خانگی سیاهی دور چشم استفاده از مخلوط تکه‌های پاپایا و ژل آلوئه وراست. به این مخلوط برای ازبین‌بردن لکه ها و ناهماهنگی رنگ پوست نیز می‌توانید اعتماد کنید.

  • نشاسته

نشاسته

یک قاشق چای‌‌خوری نشاسته را با مقداری پودر جو و موز له‌شده مخلوط کنید و کاملاً به‌هم بزنید. در نهایت مخلوط به‌دست‌آمده را روی پوست زیر چشم بمالید تا سیاهی این ناحیه برطرف شود. این محلول اثربخشی مطلوبی دارد؛ به شرط آنکه در استفاده از آن استمرار داشته باشید. اگر این روش جواب نداد، در نهایت می‌توانید مشکل را با پزشک در میان بگذارید و نظر متخصص پوست را برای خرید بهترین کرم دور چشم جویا شوید.

  • بادام

تأثیر بادام در درمان سیاهی دور چشم

چند دانه بادام مغز شده را بسابید و با شیر قاطی کنید. خمیر حاصل را زیر چشم بمالید تا سیاهی زیر چشم درمان شود. معمولاً در بهترین کرم دور چشم نیز عصاره‌ی بادام وجود دارد.

در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که گردش نامناسب خون و کم‌خونی به‌‌عنوان دلایل اصلی سیاهی زیر چشم به‌حساب می‌آیند و در کنار روش‌های درمان خانگی سیاهی دور چشم که به آن‌ها اشاره کردیم، شاید بد نباشید برای کم‌خونی به پزشک مراجعه کنید. اگر هم از هیچ‌کدام از این روش‌‌ها جواب نگرفتید، نگاهی به انواع بهترین کرم دور چشم در فروشگاه اردمی بیندازید و با خرید یکی از این محصولات، برای همیشه از شر سیاهی زیر چشم خلاص شوید. در پایان خواندن مقاله‌ی «بهترین روش استفاده از کرم دور چشم»، برای تکمیل اطلاعاتتان خالی از لطف نیست. شما چه روش دیگری می‌شناسید؟ برای ما در قسمت نظرات از اثربخشی این روش‌ها بگویید.

منبع: Bestbeautyinfo دیدگاه‌ها 8341بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>