تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چگونه با پنهان کردن چروک دور چشم جوان‌تر به نظر برسیم؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
چگونه با پنهان کردن چروک دور چشم جوان‌تر به نظر برسیم؟

حقیقت را بپذیرید؛ با نزدیک شدن اندک اندک به سن شگفت‌انگیز 30 سالگی، متوجه خطوط ریز و درشتی در اطراف چشم خود می‌شوید. حتی کسانی که از لحاظ ژنتیکی هم خوش‌شانس هستند نیز نمی‌توانند این حقیقت را که پیر شدن یعنی چروک شدن پوست، کتمان کنند. اما چگونه بدون بوتاکس چشم‌هایی جوان‌تر داشته باشیم و چروک دور چشم ها را بپوشانیم؟ راه ساده‌ای وجود دارد! با این ترفند حتی اگر چشم‌های‌ شما به اندازه دوران نوجوانی‌تان جوان نشوند، چنین به نظر خواهد رسید که هنوز شادابی دوران نوجوانی را حفظ کرده‌اید.

چگونه چروک دور چشم را پنهان کنیم؟

وسایل مورد نیاز:

  • کرم لیفتینگ
  • پوشاننده‌ روشن‌کننده
  • برس کرم پوشاننده
  • پودر منعکس‌کننده نور
  • سایه غیر براق یا کمی براق

کرم دور چشممراحل:

  1. بعد از شست‌شوی صورت از کرم دور چشمی استفاده کنید که همه ویژگی‌های یک کرم دور چشم خوب را داشته باشد. آن را مطابق دستور دور چشم بزنید و قبل از زدن کرم پایه، اجازه دهید تثبیت شود.
  2. بعد از زدن کرم پایه، با برس مخصوص آن را به سمت ناحیه چشم پخش کنید. سپس به سراغ کرم پوشاننده بروید.

کرم پوشاننده خود را مثل همیشه به صورت بزنید. اگر متوجه شدید کرم پوشاننده شما مثل همیشه خوب عمل نمی‌کند وقت تعویض آن رسیده است. استفاده از یک پوشاننده با ویژگیهای روشن‌کننده نیز چروک دور چشم را پنهان کرده و چشم‌های شما را جوان‌تر می‌کند.

  1. معمولا تثبیت آرایش با یک پودر، ایده خوبی است. اما حالت ناحیه دور چشم ممکن است عوض شود. اگر به پودر اطراف چشم نیاز دارید از یک لایه خیلی سبکِ پودر استفاده کنید. استفاده از پودرهای منعکس‌کننده نور هم ایده‌ خوبی است.
  2. حال می‌توانید روی پلک‌ها تمرکز کنید. قبل از زدن سایه، کرم روشن کننده‌ دور چشم بزنید تا پوست دور چشم را درخشان کند. سپس می‌توانید سایه، خط چشم و ریمل خود را بزنید. سایه‌های نیمه مات و رنگ‌های تیره‌تر را امتحان کنید.
  3. آخرین و احتمالا مهم‌ترین چیزی که نیاز دارید جوان‌سازی دور چشم است. می‌توانید کرم لیفتینگ را قبل از پوشاننده یا هر زمانی روی آرایش بزنید. فقط کافی‌ست 3 یا 4 نقطه از کرم لیفتینگ را زیر چشم بگذارید و به آرامی پخش کنید. قطعا زیر چشم شما حالت جوانتری به خود می‌گیرد.

چروک دور چشم

نکته:

  1. دقت کنید هرچه سن شما بیشتر باشد کمتر باید از براق‌کننده‌ها استفاده کنید زیرا چروک‌ها را واضح‌تر می‌کند.
  2. هرگز به امید این‌که همه خطوط و چروک‌ها پوشیده شوند، لایه ضخیمی از کرم پوشاننده روی صورت خود نگذارید. این کار فقط وضوح آن‌ها را بیشتر می‌کند.
  3. همیشه لایه نازکی از مواد آرایشی را به صورت بزنید و به یاد داشته باشید، «اضافه کردن» راحت‌تر از «پاک کردن» است.

پیش از این مقالاتی در بلاگ تخصصی اُردمی منتشر شده‌اند که به موضوع جوان‌سازی پوست پرداخته‌اند و مطالعه آن‌ها را به شما توصیه می‌کنیم:

منبع: About دیدگاه‌ها 8778بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه