تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

کاربردهای بیوتی بلندر یا اسفنج های تخم‌ مرغی در آرایش صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
کاربردهای بیوتی بلندر یا اسفنج های تخم‌ مرغی در آرایش صورت

بانوانی که اهمیت زیادی به خرید پنکیک می‌دهند و همیشه بهترین مارک پنکیک را خریداری می‌کنند به‌خوبی در جریان هستند که اسفنج های آرایشی تخم مرغی که در دنیای آرایش آن‌ها را با نام بیوتی بلندر (Beauty Blender)، می‌شناسیم به ابزار پرمصرف بانوان در آرایش تبدیل شده و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه استفاده از اسفنج های تخم مرغی بسیار ساده و راحت است، کاربردهای مختلفی نیز در زیباتر کردن آرایش دارد. به این ترتیب اگر قصد خرید پنکیک دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک اسفنج تخم مرغی هم خریداری کنید و با کمک ترفند‌هایی که در استفاده از اسفنج های آرایشی تخم مرغی با شما در میان می‌گذاریم، آرایشی جذاب‌تر از همیشه را تجربه کنید.

جلوگیری از هدر رفتن مواد زیرسازی آرایشی

پرایمر زدن با استفاده از اسفنج های تخم مرغی و بیوتی بلندر

صرفه‌جویی در مصرف مواد زیر سازی آرایشی یکی از کاربردهای بیوتی بلندر است. به این منظور قبل از زیرسازی و پنکیک‌ زدن، مقداری پرایمر را روی اسفنج آرایشی تخم مرغی بریزید تا پرایمر به‌‌عنوان لایه‌ای میان اسفنج و ترکیبات پنکیک قرار بگیرد. این کار جلوی جذب پنکیک اضافی به اسفنج و هدررفتن آن را می‌گیرد. همچنین پرایمر، منافذ پوست و عارضه‌های صورت را پوشش می‌دهد. در نهایت این روش، زیرسازی بی‌عیب‌و‌نقصی را به ارمغان می‌آورد.

پوشش کامل زیرسازی با اسفنج خشک

کاربردهای بیوتی بلندر و اسفنج های تخم مرغی

بدون شک خرید بهترین مارک پنکیک تأثیر زیادی در پوشش کامل زیرسازی دارد؛ اما برای کامل شدن پوشش زیرسازی از اسفنج آرایشی تخم مرغی که کاملاً خشک باشد هم می‌توانید کمک بگیرید. در این روش اسفنج را به حالت نقطه‌چین و ضربه‌ای روی پوست بمالید. برای پوشش بیشتر پنکیک، اسفنج را باید بیشتر روی پوست فشار دهید. فراموش نکنید که نم‌دار بودن اسفنج و کشیدن آن روی پوست، پوشش پنکیک را کاهش می‌دهد.

پاک کردن زیرسازی آرایش

تنظیم مردن آرایش با اسفنج

این روزها داشتن کک و مک به یک ترند به ظاهر عجیب تبدیل شده است. از سویی بعضی از بانوان کک و‌ مک شدیدی ندارند و می‌خواهند کک و‌ مک‌ صورت آن‌ها پس از آرایش نمایان شود. در چنین مواقعی اگر روی بینی و گونه‌ها کک و‌ مک‌ دارید، قسمت تمیزی از اسفنج نم دار آرایشی را روی استخوان گونه و بینی بمالید تا پنکیک اضافی که روی این قسمت‌ها زده‌اید پاک شود و کک‌و‌مک‌ها جلوه‌ پیدا کنند.

کمک به آرایش نیمه روشن و جذاب

کاربردهای بوتی بلندر

کمک به بهتر شدن آرایش نیمه روشن، یکی دیگر از کاربردهای بیوتی بلندر است. برای چنین آرایش‌هایی باید حتماً بهترین مارک پنکیک را خریداری کنید که کیفیت خوبی داشته باشد. اسفنج آرایشی تخم مرغی را به آب آغشته کنید و آب اضافی آن را بگیرید. سپس با اسفنج نم‌دار پنکیک بزنید تا آرایش شما جذاب و نیمه روشن شود.

صاف کردن قسمت های جمع شده زیرسازی آرایش

کاربردهای بیوتی بلندر

حتماً برای شما هم پیش‌‌‌آمده که عینک آفتابی زده باشید و کرم پودر در محل قرار گرفتن عینک‌ جمع شده باشد. در چنین مواقعی با کمک یک دستمال کاغذی، چربی جمع‌شده را پاک کنید و مقداری کانسیلر یا کرم پودر در قسمتی که زیرسازی آن جمع شده بود بمالید. سپس با اسفنج نم دار (اگر عجله‌ دارید، از اسفنج خشک استفاده کنید)، به‌آرامی کرم پودر را روی محل مد‌نظر با حرکات ضربه‌ای بمالید. از این روش برای اصلاح قسمت‌هایی که در زیرسازی از قلم افتاده‌اند نیز می‌توانید کمک بگیرید.

التیام خشکی پوست

اصلاح زیرسازی با استفاده از اسفنج های تخم مرغی

اگر پوست خشکی دارید که پوسته‌پوسته شده است، برای التیام آن مقداری روغن‌‌های گیاهی و آبرسان روی اسفنج آرایش بریزید و در جهت دورانی روی صورت بمالید. در این مواقع روغن باعث آبرسانی پوست می‌شود و اسفنج آرایشی قسمت‌های پوسته پوسته‌‌ را صاف و صیقلی می‌کند.

پوشش سیاهی زیر چشم با پودر تثبیت کننده آرایش

کاربردهای بیوتی بلندر

لایه‌ای نازک از پودر تثبیت کننده آرایش را با یک اسفنج نم‌دار با حرکات ضربه‌ای روی قسمت‌هایی که می‌خواهید جلوه‌ای روشن پیدا کند بمالید. اجازه دهید پودر تثبیت کننده آرایش به مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی قسمت‌های مدنظر باقی بماند. سپس پودر اضافی را با برس پاک کنید.

زدن سایه چشم

سایه زدن با اسفنج

یک راه سریع برای زدن سایه چشم، استفاده از یک اسفنج کوچک است. در این روش کافی است گوشه اسفنج آرایشی را به سایه مات یا براق آغشته کنید و اسفنج را روی پلک‌ها بمالید. این اسفنج را میان انگشت‌ها به گونه‌ای بگیرید که حالتی زاویه‌دار پیدا کند. گوشه‌های پلک را بادقت زیاد سایه بزنید.

سخن پایانی

به شما قول می‌دهیم با ترفند‌هایی که برای کاربردهای بیوتی بلندر یا همان روش های استفاده از اسفنج های تخم مرغی با شما در میان گذاشتیم، آرایشی جذاب و متفاوت را تجربه خواهید کرد. همچنین به منظور آموزش «نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک پنکیک و روش استفاده از آن» به وبلاگ اردمی سری بزنید. اگر شما نیز ترفند جالبی در استفاده از بهترین مارک پنکیک و اسفنج آرایشی دارید، در قسمت نظرات این ترفند‌ها را با ما و دیگر خواننده‌ها در میان بگذارید.

منبع: Hudabeauty ۱ دیدگاه 7284بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً یه برند خوب برای براش ها معرفی کنید؟

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه