تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

روش صحیح استفاده از کانسیلر چگونه است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
روش صحیح استفاده از کانسیلر چگونه است؟

بسیاری از ما می‌دانیم که برای پوشش جوش ها و دیگر عارضه های پوست باید کانسیلر بزنیم؛ اما اگر تاکنون زیرسازی کرده‌ باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که زدن کانسیلر به همین راحتی‌ها هم نیست و ترفند‌های خاص خودش را دارد. از طرف دیگر خانم‌های زیادی را سراغ داریم که به‌خوبی از آماده سازی پوست برای آرایش آگاهی ندارند و نمی‌دانند که کانسیلر چیست؛ به همین دلیل در ادامه سعی می‌کنیم روش صحیح استفاده از کانسیلر را بگوییم تا مانند یک آرایشگر حرفه ای از ترفندهای کانسیلر زدن استفاده کنید.

۱. با انواع کانسیلر آشنا شوید

روش صحیح استفاده از کانسیلر و ترفندهای کانسیلر زدنلازم است ابتدا انواع کانسیلر را بشناسیم تا بتوانیم ترفندهای کانسیلر زدن را بهتر به کار ببریم.

  • استفاده از کانسیلر مایع رواج بیشتری دارد و چین و چروک ها و جوش ها را به‌خوبی پوشش می‌دهد؛
  • کانسیلر ماتیکی و کرمی نسبت به کانسیلر مایع تراکم بیشتری دارد و برای پوست چرب پیشنهاد نمی‌شود. ولی برای پوشش تیرگی زیر چشم و قرمزی پوست صورت گزینه‌ی خوبی است؛
  • کانسیلر کرمی سرعت پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد و سریعاً ثبات پیدا می‌کند. این کانسیلر برای پوشش فوری عارضه های پوست گزینه‌ی بهتری به نظر می‌رسد؛ اما پس از چند ساعت حالت خود را از دست داده و دوام کمتری نسبت به کانسیلر مایع دارد.

۲. رنگ کانسیلر را نزدیک به رنگ کرم پودر انتخاب کنید

روش صحیح استفاده از کانسیلر | تطبیق رنگ کانسیلر و کرم پودرخیلی از افراد را سراغ داریم که دقیقاً نمی‌دانند کانسیلر چیست، به همین دلیل نیز توجهی به اهمیت رنگ کانسیلر ندارند. از آنجایی که کانسیلر عارضه ها را در بیشتر قسمت‌های صورت همانند کرم پودر پوشش می‌دهد، رنگ آن هم باید به کرم پودری که انتخاب کرده‌اید نزدیک باشد. در این بین اگر از کانسیلر با هدف پوشش سیاهی زیر چشم کمک می‌‌گیرید، رنگ کانسیلر را یک درجه روشن‌تر از رنگ کرم‌ پودر انتخاب کنید. از طرفی روش صحیح استفاده از کانسیلر برای پوشش پف زیر چشم آن است رنگ کانسیلر شما یک درجه تیره تر از رنگ کرم پودر باشد. این گزینه یکی از مهم‌ترین ترفندهای کانسیلر زدن است.

۳. مات کردن کانسیلر را فراموش نکنید

ترفندهای کانسیلر زدن | استفاده از پنکیک روی کانسیلر براقیکی از ترفندهای کانسیلر زدن توجه به مات بودن یا نبودن کانسیلر است. بعضی از کانسیلرها روی صورت براق هستند. بهتر است با کمک پنکیک مناسب، آرایش صورت خود را مات کنید. این کار به ماندگاری، دوام و زیبایی آرایش شما کمک خواهد کرد.

۴. اصلاح رنگ ها با کانسیلر را یاد بگیرید

ترفندهای کانسیلر زدن | کاربرد رنگ ها در قسمت های مختلفکانسیلر‌های رنگی برای یکدست کردن رنگ پوست پیشنهاد می‌شوند. برای انتخاب کانسیلر مناسب از چرخه‌ی رنگ کمک بگیرید؛ چراکه در این چرخه، دو رنگ متضاد یکدیگر را خنثی می‌کنند. مثلاً برای پوشش سیاهی زیر چشم، رگ‌ها و دیگر قسمت‌های نسبتاً تیره پوست بهتر است قوانین اصلی در انتخاب رنگ کانسیلر را در نظر بگیرید:

  • ناهماهنگی سبز‌ رنگ پوست را با کانسیلر قرمز پوشش دهید و برای پوشش قسمت‌های قرمز از کانسیلر سبز کمک بگیرید؛
  • ناهماهنگی آبی رنگ پوست را با کانسیلر نارنجی پوشش دهید؛
  • برای پوشش قسمت‌‌های بنفش پوست از کانسیلر زرد کمک بگیرید؛
  • تیرگی زیر چشم عموماً به رنگ های آبی، بنفش و سبز است و در نتیجه برای پوشش دقیق این قسمت طیف‌ رنگ های کانسیلر نارنجی، سالمون، هلویی و مرجانی را امتحان کنید تا مشخص شود کدام رنگ پوشش بهتری برای تیرگی زیر چشم ایجاد می‌کند.

۵. پیشنهادهای ویژه اردمی برای خرید بهترین کانسیلر

اگر برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقض به دنبال خرید بهترین کانسیلر هستید، با ما همراه باشید. در ادامه فروشگاه اینترنتی اردمی در کنار تضمین حفظ اصالت کالا به معرفی کانسیلرهای باکیفیت از معتبرترین برندها می‌پردازد.

۱. کانسیلر میستر لایت GIVENCHY

کرکتور میستر لایت GIVENCHY«کانسیلر مایع میستر لایت ژیوانشی»، یکی از بهترین محصولات این برند فرانسوی است که در کنار محو کردن تیرگی ها و نواقص صورت، درخشان‌‌ کننده و شاداب‌‌ کننده نیز هست. از طرف دیگر ترکیبات سبک این کانسیلر، حس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کنند و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای خرید کانسیلر باشد.

۲. کانسیلر کرمی کاور Pupa

کرکتور میستر لایت GIVENCHY«کانسیلر کرمی کاور پوپا»، ساخت کشور ایتالیا، غنی شده با ویتامین E و C، همچنین شامل رنگدانه های زیاد و خواص آنتی اکسیدان است که با پوشانندگی عالی چهره ای جذاب به شما هدیه می‌دهد. کانسیلر کرمی پوپا دارای ۸ طیف رنگی بوده که همان‌طور که در بالا اشاره کردیم هر کدام از رنگ ها کاربرد خاص خودش را دارد.

۳. کانسیلر مایع درس می پرفکت DEBORAH

کرکتور درس می پرفکت DEBORAH«کانسیلر مایع درس می پرفکت دبورا»، یکی از بهترین محصولات این برند ایتالیایی است که عیوب صورت و نواقص پوستی را پوشانده و پوستی یکدست و طبیعی برای شما ایجاد می‌کند. بافت این محصول بسیار سبک بوده و موجب سنگینی روی پوست نمی‌شود. از طرف دیگر ضد آلرژی هم هست. این محصول با ماندگاری ۲۴ ساعته، انتخاب بسیار مناسب برای مجالس طولانی‌مدت است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش کانسیلر زدن به چه صورت است؟

امیدواریم پاسخ کاملی برای پرسش کانسیلر چیست که در ذهن بسیاری از خانم‌ها وجود دارد ارائه داده باشیم. با این حساب مطمئن هستیم به لطف روش صحیح استفاده از کانسیلر و خرید بهترین کانسیلر همانند یک آرایشگر حرفه‌ای آرایش می‌کنید. چنانچه شما هم ترفند یا تجربه‌ی مفیدی در این زمینه دارید با ما و دیگر همراهان اردمی در میان بگذارید.

منبع: Wikihow ۲ دیدگاه 7315بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. عالی بود، ممنون

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه