تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راهنمای تصویری آرایش کامل صورت

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
راهنمای تصویری آرایش کامل صورت

آرایش صورت معمولا یک فرآیند ذهنی و فردی است. همه ما روش‌هایی برای آرایش خود داریم که یا از دیگران آموخته‌ یا در فیلم‌های آموزشی دیده‌ و یا خودمان کشف کرده‌ایم. هرچند همه ما در روش‌های آرایشی خود استاد شده‌ایم اما چند قانون کلی نیز در این باره وجود دارد. جدیدترین چیزی که این روزها مد شده‌است، استفاده از رژگونه‌هایی با طراحی سه بعدی به همراه برنزه‌کننده است. برای طی مسیر درست، این راهنما را مطالعه کنید که صورت را تقسیم‌بندی و تکنیک مخصوص هر بخش را ذکر کرده است.

کانسیلر

کانسیلراگر از کانسیلر فقط برای پوشاندن جوش‌ها و تیرگی زیر چشم استفاده می‌کنید، در اشتباه هستید. اگر از تمام ویژگی‌های کانسلیر استفاده کنید یک محصول عالی است که ویژگی‌ها و ساختار صورت شما را برجسته و هایلایت می‌کند. با استفاده از این دستورالعمل، آن را بیازمایید و چهره خود را تغییر دهید.

هایلایت

هایلایتمحصولات روشن‌کننده اخیرا توجه‌ها را به خود جلب کرده است. بدون هایلایت نمی‌توان پوستی شاداب و مرطوب ایجاد کرد. خواه به دنبال براق کردن پوست خود باشید یا ایجاد درخشش ملایم، حتما یک کرم هایلایت برای خود تهیه کنید.

هرچند می‌توانید کرم هایلایت را به چال بالای لب، بالای گونه‌ها و زیر استخوان ابرو بزنید، اما این دستورالعمل (بدون نیاز به استفاده از تعداد زیادی از محصولات آرایشی) کانتورینگ طبیعی برای شما به ارمغان می‌آورد.

رژگونه

رژگونهواقعا نمی‌توان صورت را بدون رژگونه تصور کرد. این محصول حس خستگی صورت را از بین می‌برد و نمایی شاداب و سالم به آن می‌دهد. هنگام بهار نیز داشتن گونه‌های شاداب، درخشان و گلگون یک ضرورت است.

ظاهرا رژگونه چیزی‌ست که قبل از خروج از خانه آن را بدون هیچ قاعده‌ای به صورت می‌زنید اما باید بدانید که ممکن است روش اشتباهی برای رژگونه زدن انتخاب کرده باشید.

کرم تیره

کرم تیرهاگر هنوز نمی‌دانید این کرم چیست از قافله عقب مانده‌اید. طی دو سال گذشته کاربرد کرم تیره رواج زیادی یافته است و در هر ویدئو و روش آرایشی به کار می‌رود که به آن کانتورینگ می‌گویند. در این‌جا ما روش عادی و طبیعی استفاده از این کرم را برای شما آورده‌ایم.

می‌توانید آن را در آرایش هر روزه‌تان به کار ببرید فقط کافی‌ست بر اساس شکل صورت خود این کار را بکنید. دقت کنید که کرم تیره شما مات باشد زیرا کرم تیره براق مناسب نیست.

برنزه

برنزهپوست‌های برنزه را نمی‌توان برای روزهای آفتابی نگه‌داشت. شما می‌توانید با استفاده از کرم برنزه و روش صحیح، این کار را هروقت که بخواهید انجام دهید. نکته جالب این‌جاست که دیگر نیازی به آفتاب و اشعه مضر فرابنفش ندارید.

کرم برنزه‌ای بخرید که پوست شما را گرم کند انگار که یک هفته را کنار ساحل و زیر آفتاب گذرانده‌اید. اگر نمی‌دانید کجای صورت را باید کرم تیره بزنید از این دستورالعمل بالا استفاده کنید.

چنانچه از این دستوالعمل پیروی کردید و نتایج شگفت‌آور آن را روی پوست خود امتحان کردید، ما و سایر کاربران را از نظرات ارزشمند خود بی‌بهره نگذارید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 9501بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه