تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ریمل سه بعدی چیست و بهترین روش استفاده از آن چگونه است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
ریمل سه بعدی چیست و بهترین روش استفاده از آن چگونه است؟

اگر سری به فروشگا‌‌ه‌های لوازم آرایش بزنید خواهید دید که بیشتر مشتریان به‌ دنبال انتخاب بهترین مارک ریمل سه بعدی هستند؛ چراکه گفته می‌شود ریمل سه بعدی نسبت به ریمل های معمولی مژه ها را پُرتر و بلندتر نشان می‌دهد. از آنجایی که ریمل سه بعدی محصولی نسبتاً جدید در دنیای آرایش و زیبایی شناخته می‌شوند، در ادامه قصد داریم با هم ببینیم ریمل سه بعدی چیست و بهترین روش استفاده از ریمل سه بعدی به چه صورتی می‌باشد. از آنجایی که ریمل در آرایش چشم نقش مهمی ایفا می‌کند پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید و پاسخ پرسش های خود درباره ریمل سه بعدی به‌طور کامل دریافت کنید.

افرادی که از ریمل برای آرایش چشم خود استفاده می‌کنند به تناسب تراکم، حجم و میزان بلندی مژه های خود از ریمل نیز انتظاراتی دارند. اگر یک ریمل بتواند این توقعات را برآورده کند، قطعاً به بهترین ریمل برای آن فرد تبدیل خواهد شد. ریمل سه بعدی که امروزه استفاده از آن بسیار رایج شده، به‌لحاظ کیفیت ترکیبات و نوع برس خود با ریمل های معمولی تفاوت دارد.

ریمل سه بعدی به‌لحاظ ترکیبات، نسبت به ریمل های معمولی از کیفیت بسیار بهتری برخودار است. پس از استفاده از ریمل سه بعدی، مژه ها ضمن این که مشکی، بلند و براق می‌شوند، به یکدیگر نیز نمی‌چسبند. علاوه‌بر این‌ها، برس ریمل سه بعدی به علت دارابودن مویی های کوتاه و بلند، هم‌زمان علاوه‌بر خوش فرم کردن مژه ها، هیچ مژه ای را از قلم نداخته و همه را در یک جهت حالت می‌دهد. همین دلایل است که باعث افزایش محبوبیت استفاده از ریمل سه بعدی می‌شوند.

فرق بین ریمل سه بعدی و ریمل معمولی

فرق بین ریمل سه بعدی و ریمل معمولی ریمل سه بعدی با ریمل معمولی به لحاظ زیبایی شناختی به اندازه‌ای تفاوت دارد که در اولین تجربه استفاده از آن، متوجه زیبایی ریمل‌ سه بعدی خواهید شد. این ریمل ها بدون اینکه مژه ها را درشت و به‌ هم چسبیده نشان دهند، جلوه‌‌ای کشیده و پرحجم به آن‌ها می‌دهند. رنگ ریمل سه بعدی نیز نسبت به ریمل معمولی تیره‌تر و جذا‌ب‌تر است و حالتی رمزآلود و دلبرانه برای چشم‌ها ایجاد می‌کند.

ریمل سه بعدی گزینه بسیار خوبی برای طرف‌داران آرایش‌ چشم دودی شناخته می‌شود و در کنار خط‌ چشم مشکی، عمق خاصی به چشم ها می‌دهد. برای آن دسته از افرادی که به‌ دنبال خرید بهترین مارک ریمل سه بعدی می‌گردند باید بگوییم که این ریمل‌ها با انواع چشم ها با رنگ‌های مختلف سازگاری خوبی دارند و هیچ مدل و رنگ چشمی را سراغ نداریم که ریمل سه بعدی با آن ناهماهنگ باشد. ریمل سه بعدی برای آرایش مجالس رسمی و شبانه نیز گزینه خوبی به‌ حساب می‌آید؛ اما استفاده از آن مانند ریمل معمولی ساده و راحت نیست و ترفند‌های خاص خودش را دارد که در ادامه به این ترفند‌ها اشاره می‌کنیم.

بسته بندی ریمل سه بعدی

بسته بندی ریمل سه بعدیبرای داشتن مژه هایی جذاب پیشنهاد می‌کنیم حتماً بهترین مارک ریمل سه بعدی را خریداری نمایید؛ چراکه کیفیت محصول رابطه‌ی مستقیمی با میزان رضایت شما از نتیجه نهایی آن دارد. بیشتر ریمل های سه بعدی در دو بسته‌بندی لوله‌مانندِ جدا از هم فروخته می‌شوند که یکی از این بسته‌ها حاوی ریمل‌ معمولی است و در بسته دیگر ریمل سه بعدی قرار دارد که جلوه‌ای بلند، کشیده و پرحجم به مژه ها می‌دهد. این ریمل ها برای استفاده افرادی که مژه های کم پشت و کوتاه دارند بسیار کاربردی است.

بهترین روش استفاده از ریمل سه بعدیبهترین روش استفاده از ریمل سه بعدی

  • بهتر است ابتدا یک لایه ریمل معمولی را به‌طور یکنواخت روی مژه ها بزنید و اطمینان خاطر حاصل کنید که مژه ها به میزان لازم پوشش گرفته باشند. در نظز داشته باشید که برای داشتن ظاهری خاص و جذاب قبل از این مرحله می‌توانید مژه ها را فرمژه‌ هم بزنید. (فر مژه زدن کاملاً اختیاری است.)
  • تا زمانی که ریمل مرحله‌ی قبل هنوز روی مژه ها خشک نشده و رطوبت دارد، به مژه ها ریمل سه بعدی بزنید. مواظب باشید ریمل سه بعدی داخل چشم نریزد. به هر اندازه که ریمل سه بعدی را نزدیک‌تر به محل رویش مژه ها بزنید، مژه های شما جذاب‌تر می‌شوند. دقت در این مرحله امری مهم است.
  • درنهایت نیز یک لایه دیگر از ریمل معمولی روی مژه ها بزنید تا ریمل سه‌ بعدی ثبات بیشتری پیدا کند و به مژه های شما حالتی جلا زده و زیبا بدهد. انجام این مرحله کاملاً الزامی است؛ چراکه اگر ریمل سه بعدی ثبات پیدا نکند، در طول روز می‌ریزد و آرایش شما خراب خواهد شد. اگر مژه های شما به زیبایی لازم نرسیدند، می‌توانید مراحلی که برای ریمل سه بعدی گفتیم را تکرار کنید.

امیدواریم پاسخ پرسش ریمل سه بعدی چیست را دریافت کرده باشید و با بهترین روش استفاده از ریمل سه بعدی آشنا شده باشید. حال اگر با توضیحات بالا شما هم به فکر خرید ریمل سه بعدی افتاده‌اید و می‌خواهید بدانید کدام محصول، بهترین مارک ریمل است، پیشنهاد می‌‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید و در میان معتبرترین برندهای آرایشی، بهترین مارک ریمل سه بعدی را انتخاب نمایید. البته بهتر است قبل از خرید با «باید ها و نباید های بسیار مهم برای استفاده درست از ریمل»‎‌، آشنا شوید تا آرایش چشم بدون عیب و نقصی داشته باشد.

منبع: Pandagossips دیدگاه‌ها 9658بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه