تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

۶ اشتباه که ممکن است هنگام ریمل زدن مرتکب شوید

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
۶ اشتباه که ممکن است هنگام ریمل زدن مرتکب شوید

ریمل زدن حتی برای کسانی که بسیار کم آرایش می‌‌کنند هم یک ضرورت است. با این‌که ریمل پرکاربردترین محصول آرایشی است، اما افراد خطاهای بیشتری در نحوه استفاده از آن مرتکب می‌شوند. در این‌‌ مقاله، چند مورد از این خطاها و راه حل‌‌های آن‌‌ها را نیز ذکر می‌‌کنیم.

۱- تیوب ریمل را تلمبه نزنید

وقتی می‌‌خواهید ماده‌‌ی ریمل بیشتری را از داخل تیوب خارج کنید، اگر برس را با سرعت داخل و خارج کنید، سبب می‌‌شوید حباب‌‌های هوا وارد تیوب بشوند و به مرور، ماده‌‌ی ریمل را خشک کنند. به جای این کار، برس را داخل تیوب بچرخانید.

۲- ماده ریمل زیادی روی برس دارید

این مورد یکی از بدترین خطاهاست. بعد از چرخاندن برس داخل تیوب، آن را طوری بیرون بکشید که با کمک دهانه تیوب، ماده‌ی ریمل اضافه (مخصوصا در قسمت نوک برس) از روی برس بریزد.

۳- هردو طرف مژه‌‌ها را ریمل نمی‌‌زنید

بیشتر ما فقط زیر مژه‌‌ها را ریمل می‌‌زنیم، اما برای سیاه‌‌تر و پرتر شدن مژه‌‌ها باید بالای آن‌‌ها را نیز ریمل بزنید. یعنی آن‌‌ها را از هر دو طرف پوشش دهید. اگر مژه‌‌های روشنی دارید این کار تفاوت زیادی ایجاد می‌‌کند.

۴- ریمل را با عجله می‌‌زنید

ریمل را با عجله نزنید

ما نمی‌‌گوییم که پنج دقیقه وقت برای ریمل زدن بگذارید بلکه منظور ما فقط 10 ثانیه است. برای ماندگاری بیشتر، برس را در محل ریشه مژه‌‌ها کمی نگه‌‌ دارید و سپس روی مژه‌‌ها سُر بدهید.

۵- از ریمل قدیمی استفاده می‌‌کنید

اگر مدام متوجه ریختن ریمل‌‌ها روی صورت‌‌تان می‌‌شوید، احتمال دارد که ریمل شما خشک شده و نیاز به تعویض داشته باشد. در واقع، هر سه تا شش ماه یک بار، باید ریمل را عوض کنید. هم از شر ریختن ریمل رها می‌‌شوید و هم این‌که زدن آن برای‌‌تان راحت‌‌تر می‌‌شود.

۶- فقط از یک نوع ریمل استفاده می‌‌کنید

اگر مژه‌‌های پُرتر و فرخورده‌‌تری می‌‌خواهید، باید چند مدل ریمل متفاوت بزنید. اما منظور ما این نیست که از پنج نوع ریمل متفاوت استفاده کنید بلکه منظور، دو نوع ریمل مختلف است. یک مدل حجم‌دهنده برای لایه اول و یک مدل بلند‌کننده برای لایه دوم.

هنر آرایشگری هم مانند سایر هنرها و فنون بی‌انتها است. با این حساب اگر شما هم در مورد خطاهای آرایشی که معمولا  افراد در هنگام ریمل زدن مرتکب می‌شوند اطلاعاتی دارید، خوشحال می‌شویم که آن‌ها را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران گرامی به اشتراک بگذارید.

منبع: Purewow دیدگاه‌ها 6437بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه