تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

معرفی بهترین مارک ریمل موجود در فروشگاه اینترنتی اُردمی

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
معرفی بهترین مارک ریمل موجود در فروشگاه اینترنتی اُردمی

نقش بهترین مارک ریمل در آرایش چشم برای همه افراد روشن است. این ریمل است که با حالت دادن، فر کردن، پرپرشت کردن و بلند کردن مژه ها زیبایی خاصی به چشم ها می‌دهد. آنچه در این‌باره اهمیت دارد اولاً انتخاب بهترین برند ریمل و ثانیاً نحوه استفاده درست از ریمل است. پس باید انواع ریمل را بشناسید. قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین مارک ریمل موجود در فروشگاه اینترنتی اردمی بپردازیم. شما می‌توانید بنابه سلیقه‌ و نیاز مژه های خود بعد از معرفی انواع ریمل، بهترین ریمل را انتخاب کرده و بخرید.

ریمل ضد آب نویر کوچر Givenchy

معرفی انواع ریمل | ریمل حجم دهنده ضد آب ابسولوت DEBORAH

«ریمل ضد آب نویر کوچر Givenchy»، ساخت کشور فرانسه بوده و علاوه‌بر داشتن خاصیت ضد آبی، حجم دهنده و بلند کننده نیز است. ترکیبات این ریمل به‌گونه‌ای است که هم‌زمان می‌تواند ضمن تقویت کردن مژه ها باعث سرعت بخشیدن به فرایند رشد آن‌ها شود. داشتن مژه هایی سالم، درخشان و زیبا ازجمله مزایای استفاده از این ریمل است. ریمل ضد آب نوبر کوچر ژیوانشی در دو رنگ مشکی و سورمه ای قابل سفارش است. به همین دلایل است که این محصول توانسته به عنوان بهترین مارک ریمل شناخته شود.

ریمل حجم دهنده ضد آب ابسولوت DEBORAH

انتخاب بهترین برند ریمل | ریمل حجم دهنده ضد آب ابسولوت DEBORAHدر لیست معرفی بهترین ریمل ها، این محصول یکی از گزینه‌های ثابت است. «ریمل حجم دهنده ضد آب ابسولوت DEBORAH» ساخت کشور ایتالیا می‌باشد. کربن سیاه موجود در ترکیبات این ریمل، پس از استفاده، مژه ها را کاملاً مشکی کرده و جذابیت چشمان شما را دوچندان می‌کند. از طرف دیگر، این ریمل بدون رایحه و مواد حساسیت زا است و برای افرادی که نسبت به مواد آرایش چشم حساسیت دارند، بسیار مناسب می‌باشد؛ چراکه ریمل حجم دهنده ضد آب ابسولوت دبورا تحت آزمایش و نظارت مختصصان چشم ایتالیا است.

ریمل بلند کننده مژه INLAY

ریمل بلند کننده مژه INLAYبرای انتخاب بهترین برند ریمل ایرانی می‌توان «این لی» را معرفی کرد. «ریمل بلند کننده مژه INLAY»، با طراحی خاص خود، می‌تواند باعث افزایش طول مژه ها شود و تمام سطح مژه را پوشش دهد. ترکیبات این ریمل به‌گونه‌ای است که علاوه‌بر جلوگیری از آسیب رساندن به مژه ها و بروز یا تشدید حساسیت،‌ باعث تقویت آن‌ها نیز می‌شوند. ریمل بلند کننده مژه این لی، بدون ایجاد حس سنگینی روی چشم، مژه ها را کاملاً پوشش می‌دهد و پس از استفاده در اطراف و حتی داخل چشم نیر نمی‌ریزد.

ریمل حجم دهنده پانک Doucce

حجم دهنده پانک Doucce«ریمل حجم دهنده پانک Doucce»، ساخت کشور آمریکا است. محبوبیت این محصول به علت ویژگی‌هایی مانند حجم دهندگی، بلند کنندگی، ماندگاری بالا، ایجاد نکردن چسبندگی، ترکیبات باکیفیت و برس دوکاره می‌باشد. این ریمل، با فرمولاسیون لطیف حس زیبایی شما را چندین برابر می‌کند. لازم به ذکر است که این ریمل می‌تواند تا سه برابر مژه ها را حجیم کرده و بلند کند. به گفته طرفداران ریمل پانک، این محصول نیز می‌تواند جایگزین خوبی برای انواع ریمل باشد.

ریمل والیوم گلامور BOURJOIS

ریمل والیوم گلامور BOURJOIS«ریمل والیوم گلامور BOURJOIS» یکی از بهترین ریمل های حجم دهنده است. این ریمل فرانسوی، دارای موم طبیعی بوده و می‌تواند پس از استفاده حجم فوق‌العاده‌ای به مژه بدهد بدون اینکه چسبندگی در آن‌ها به وجود بیاورد. این ریمل آرایشی جلوه‌ای جذاب و زیبا به چشمان شما می‌دهد و همیشه در لیست معرفی بهترین ریمل ها، حضور داشته و جزو پرفروش‌ترین گزینه‌ها بوده است.

ریمل تقویت کننده و حجم دهنده مژه TALIKA

معرفی انواع ریمل |‌ تقویت کننده و حجم دهنده مژه TALIKA«ریمل تقویت کننده و حجم دهنده مژه TALIKA»، ساخت کشور فرانسه و دارای دو سر است. یک سر این محصول حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی بوده که با تقویت مژه ها، موجب رشد دوباره آن‌ها می‌شود و هیچ‌گونه عوارض جانبی نداشته و هر روز قابل استفاده است. توجه داشته باشید که این محصول باکیفیت را می‌توانید حتی با داشتن لنز نیز استفاده کنید. سر دیگر ریمل تالیکا، آرایشی بوده و با رنگ مشکی زیبا و طبیعی خود، مژه ها را حجیم کرده و آن‌ها را جذاب و حالت دار نشان می‌دهد. پس اگر به‌دنبال انتخاب بهترین مارک ریمل با هدف مراقبت از مژه  آرایش آن هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ریمل تقویت کننده و حجم دهنده مژه تالیکا است.

ریمل ۵ کاره DEBORAH

انتخاب بهترین برند ریمل | ریمل 5 کاره DEBORAHاگر به‌دنبال انتخاب بهترین مارک ریمل هستید که همه کاره باشد، یعنی در عین حال که به مژه ها حجم می‌دهد، آن‌ها را بلند، مشکی و پرپشت کند و همچنین پوشش کامل دهد حتماً «ریمل 5 کاره DEBORAH» را در نظر داشته باشید. این محصول ویژگی‌های بارز انواع ریمل را در خود جای داده است و با فرمولاسیون کم‌نظیر خود شما را از خرید چند ریمل بی‌نیاز می‌کند. ماندگاری بالا، بدون رایحه بودن و عدم ایجاد حساسیت را نیز به ویژگی‌های این ریمل اضافه کنید. ریمل پنج کاره دبورا مورد آزمایش و تأیید متخصصان چشم بوده و افرادی که از لنز نیز استفاده می‌کنند هم می‌تواند از این محصول استفاده کنند و از زیبایی آن لذت ببرند.

راهنمای خرید بهترین مارک ریمل از فروشگاه اُردمی

انتخاب بهترین مارک ریمل به کمک محصولاتی که در بالا معرفی کردیم خیلی راحت می‌شود. برای معرفی بهترین برند انواع ریمل یا هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگر و خرید آن فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کرده و با یک جستجوی ساده آن محصول را پیدا کنید. پس از مطالعه‌ی توضیحات مربوط به آن، نسبت به خرید خود اطمینان حاصل کنید. با کلیک روی گزینه‌ی «افزودن به سبد خرید» و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، خرید خود را نهایی کنید. در پایان برای تکمیل اطلاعات شما در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله‌ی «باید ها و نباید های بسیار مهم برای استفاده درست از ریمل» را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها 6446بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه