مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

با بهترین روش های درمان سیاهی دور چشم آشنا شوید

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
با بهترین روش های درمان سیاهی دور چشم آشنا شوید

سیاهی زیر چشم عارضه بسیار رایجی است و به همین دلیل هم هزارویک دارو و درمان برای آن وجود دارد. یکی از بهترین روش های درمان سیاهی دور چشم، استفاده از بهترین کرم دور چشم است. در کنار استفاده از این‌ کرم ها، روش‌های دیگری نیز برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد که شما را از شر این عارضه خلاص می‌کند. در ادامه نگاهی به این روش های مفید می‌اندازیم. با ما همراه باشید.

از محصولات مراقبت از پوست با کیفیت استفاده کنید

یکی از روش های درمان سیاهی دور چشم، استفاده از محصولات با کیفیت است.

یکی از روش های درمان سیاهی دور چشم، استفاده از محصولات با کیفیت مراقبت از پوست است. پس سلامت پوست حساس ناحیه دور چشم را با استفاده از کرم های بی‌کیفیت به خطر نیاندازید. توصیه می‌کنیم حتی پاک کننده های صورت، لایه بردار ها، سرم ها و ضد آفتاب ها را نیز از میان بهترین محصولات بازار انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین کرم دور چشم که از عهده ازبین‌بردن سیاهی این ناحیه بر آید نیز پیشنهاد می‌کنیم کرم هایی که در ساخت آن‌ها از پپتیدها (Peptides) استفاده شده است کمک بگیرید. این کرم ها تأثیر چشمگیری در کاهش سیاهی زیر چشم دارند. بهتر است بدانید نور خورشید نیز تأثیر مستقیمی در تیرگی زیر چشم دارد. با این حساب بهتر است کرم دور چشم حاوی SPF خریداری کنید.

  • پیشنهاد ما به شما خرید «کرم دور چشم با ضد آفتاب اپتی کاپیلاریل Pharmaceris» است. این کرم باعث کاهش پف و تیرگی دور چشم شده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. حاوی فیلترهای ضد آفتاب است که از پوست در برابر اشعه‌ های مضر UVA و UVB محافظت می‌کند. این کرم اثر تسکین دهندگی و آرام بخشی نیز دارد.

در بیرون از منزل عینک آفتابی بزنید

عینک آفتابی زدن یکی از روش های درمان سیاهی دور چشم است.برای شما از تأثیر نور خورشید در ایجاد تیرگی زیر چشم گفتیم؛ در نتیجه یکی از بهترین روش های درمان سیاهی دور چشم استفاده از عینک آفتابی است. این عینک باید بتواند تا حد قابل‌قبولی از پوست دور چشم در برابر پرتو های فرابنفش خورشید محافظت کند. از طرف دیگر پیشنهاد می‌کنیم عینک‌ آفتابی شیک و جذابی بخرید که زیبایی این عینک انگیزه‌ی بیشتری در شما برای استفاده از آن ایجاد کند.

از داروهای ضد حساسیت کمک بگیرید

از داروهای ضد حساسیت کمک بگیریدگاهی اوقات با وجود به‌کارگیری روش های درمان سیاهی دور چشم، یک حساسیت ساده می‌تواند موجب ایجاد یا تشدید تیرگی و پف زیر چشم شود. این حساسیت می‌تواند به داروها، هوای آلوده، مواد غذایی مانند بادمجان یا گوجه فرنگی و بوی گل و گیاه باشد. تأثیر این بیماری در بیشتر اوقات با خارش، سوزش و حتی التهاب در ناحیه‌ی پوست دور چشم همراه است. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم از ماده‌ی حساسیت زا دوری کنید و پس از مشورت با پزشک، از داروهای ضد حساسیت کمک بگیرید.

کرم های سفید کننده را فراموش نکنید

کرم های سفید کننده را فراموش نکنیدخرید و استفاده از یک کرم روشن کننده دور چشم نیز یکی از روش های درمان سیاهی دور چشم است. پیشنهاد می‌کنیم کرمی بخرید که دارای ویتامین C نیز باشد تا در کنار از بین بردن تیرگی زیر چشم،‌ پوست حساس این ناحیه را تقویت کند. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که کرم های دارای هیدروکینون ۲ درصد نیز گزینه‌ی خوبی برای از بین‌ بردن سیاهی زیر چشم به حساب می‌آیند. برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر، پیشنهاد می‌کنیم دو نوبت در روز از این کرم ها استفاده کنید.

کرم های دارای آزلاییک اسید خریداری کنید

کرم هایی دارای آزلاییک اسید خریداری کنیداستفاده از کرم آزلاییک اسید، یکی دیگر از روش های درمان سیاهی دور چشم است. آزلاییک اسید ماده‌ی بسیار قدرتمندی برای لایه برداری و روشن کردن پوست به حساب می‌آید و فقط برای افراد با پوست چرب مناسب است. به هر اندازه که تراکم آزلاییک اسید در یک کرم بیشتر باشد،‌ به همان اندازه شانس روشن‌شدن پوست افزایش می‌یابد. با این حساب توصیه می‌کنیم کرمی که ۱۰ درصد آزلاییک اسید دارد را خریداری نمایید و این میزان را طبق دستور پزشک خود و بنا به نیاز و تحمل پذیری پوستتان تا ۱۵ درصد افزایش دهید. برای روشن کردن تیرگی زیر چشم، استفاده دو نوبت در روز از این کرم پیشنهاد می‌شود.

از جادوی آرایش کمک بگیرید

از جادوی آرایش کمک بگیریددر نظر داشته باشید که اثربخشی بهترین کرم دور چشم در گرو کیفیت محصول و تداوم در استفاده از آن است. تا زمانی که سیاهی زیر چشم شما از بین نرفته باشد، می‌توانید از جادوی آرایش کمک بگیرید. استفاده از کانسیلر متناسب با نوع و رنگ پوست شما می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش عارضه های دور چشمتان باشد. این کانسیلرها نباید کرمی و چرب باشند و مات بودن آن‌ها تأثیر زیادی در پوشش سیاهی زیر چشم دارد.

از درمان های پزشکی می‌توانید کمک بگیرید

یکی از روش های درمان سیاهی دور چشم استفاده از درمان های پزشکی است.روش‌های مختلفی مانند پرتو درمانی، لیزر درمانی، فیلرهای اسید هیالورونیک و لایه برداری شیمیایی با سالیسیلیک اسید، به عنوان معروف‌ترین روش های پزشکی درمان سیاهی زیر چشم شناخته می‌شوند، اما از آنجایی که این عارضه با روش های غیر پزشکی تا حد زیادی از بین می‌رود، به‌غیر از موارد وخیم، نیازی به درمان های پزشکی نیست.

بعد از آشناشدن با روش های درمان سیاهی دور چشم، پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله‌ی «بهترین روش استفاده از کرم دور چشم چیست؟» را از دست ندهید.

به‌ شما قول می‌دهیم در کنار استفاده از بهترین کرم دور چشم، به‌کارگیری روش های درمان سیاهی دور چشم که در بالا به آن‌ها اشاره شد تأثیر چشمگیری در بهبود این عارضه دارند. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم در این زمینه تجربه‌ای دارید، با ما و دیگر خواننده‌های اردمی در میان بگذارید.

منبع: Paulaschoice دیدگاه‌ها 6930بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه