تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم چه موقعی است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم چه موقعی است؟

در بلاگ اردمی بارها و بارها درباره اهمیت استفاده از بهترین کرم دور چشم صحبت کرده‌ایم. این محصول معجزه‌گر می‌تواند به شما در درمان انواع عارضه های دور چشم کمک کند. از چین و چروک دور چشم گرفته تا تیرگی یا پف اطراف آن، همگی به کمک کرم دور چشم درمان می‌شوند. البته برای گرفتن نتیجه درست و خوب، لازم است بدانید چه نوع کرمی‌ را چه موقع و به چه میزان و روشی استفاده کنید. برای دانستن این اصول، همراه ما باشید. در این مقاله با شما درباره روش استفاده و بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم صحبت می‌کنیم.

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم چگونه است؟

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم چگونه است

برای بهره بردن از محصول دور چشمتان، باید بدانید آن را به چه میزان و چگونه استفاده کنید. قبل از هر چیز با کمک مشاوره پوست، بهترین کرم دور چشم مخصوص خود را پیدا کنید. به عبارت دیگر بر اساس عارضه ای که دارید، محصول مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر دور چشمتان به چروک مبتلا شده از کرم دور چشم ضد چروک استفاده کنید. یا اگر پوست دور چشمتان تیره شده، از کرم ضد تیرگی دور چشم بهره ببرید. برای رفع پف و تورم دور چشم نیز باید سراغ محصولات ضد پف چشم بروید.

در مرحله بعد باید پوست صورتتان را کاملاً تمیز کنید. حتی به اندازه ذره‌ای لوازم آرایش یا آلودگی‌های محیطی نباید روی صورتتان باشد. پوست اطراف چشم را با کمک حوله نرم و به‌آرامی خشک کنید. اکنون به اندازه یک نخود از کرم دور چشم را روی انگشت حلقه خود بریزید و با ضربات بسیار آرام و نرم روی پوست دور چشمتان منتقل کنید. توجه داشته باشید که هرگز نباید کرم دور چشم را روی پوست خود بمالید یا فشار دهید. این کار باعث ایجاد خون‌مردگی زیر پوست و در نتیجه تیرگی اطراف چشم می‌شود.

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم چه موقعی است؟

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم را می‌توان از سه منظر بررسی کرد. در ادامه هر سه را برایتان توضیح می‌دهیم.

۱. صبح برای استفاده از کرم دور چشم مناسب‌تر است یا شب؟

صبح برای استفاده از کرم دور چشم مناسب‌تر است یا شب

همان طور که همه شما می‌دانید، پوست بدن در طول شب به بازسازی خود می‌پردازد. به همین دلیل هم هست که باید محصولات مراقبت از پوست را قبل از خواب استفاده کرد تا مواد مغذی آن‌ها در طول زمان خواب به پوست برسند. با این توضیح بهتر است از کرم دور چشم خود قبل از خواب استفاده کنید. البته بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از خواب این کار را بکنید که در طول زمان استراحتتان، کرم دور چشم با بالشت یا ملحفه شما تماس نداشته باشد و زحمتتان هدر نرود.

از سوی دیگر نور حورشید و آلودگی‌های محیطی باعث پیر و خسته شدن پوست دور چشم می‌شود. پلک‌زدن، چشمک‌زدن، خمیازه کشیدن، حتی خندیدن و تنگ‌کردن چشم در مواقع مواجهه با نور خورشید نیز باعث ایجاد چین و چروک اطراف چشم می‌شود. برای همین لازم است از کرم دور چشم حاوی ضد آفتاب و ضد چروک استفاده کنید تا مانع از بروز این اتفاقات شوید. در نهایت باید گفت استفاده از کرم دور چشم، شب قبل از خواب و صبح قبل از خروج از منزل لازم است.

۲. کرم دور چشم را در کدام مرحله از آرایش استفاده کنیم؟

در کدام مرحله از آرایش استفاده کنیم

در واقع باید پرسید بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم در کدام مرحله از آرایش است. پاسخ این پرسش بسیار کوتاه است. پس از شستن صورت و استفاده از تونر برای رفع همه آلودگی‌ها، زمان استفاده از کرم دور چشم است. البته لازم است کمی صبر کنید تا محصول جذب پوستتان شود، سپس سایر مراحل آرایش را انجام دهید. پیشنهاد ما این است که قبل از آرایش، با کمک ماسک صورت، همه منافذ را باز و پاکسازی کنید تا کرم دور چشم یا کرم ضد آفتابتان بهتر جذب شود.

۳. مصرف کرم دور چشم را از چه سنی شروع کنیم؟

از چه سنی شروع کنیم

می‌دانید که کرم دور چشم فقط جنبه درمانی ندارد و گاه برای پیشگیری از بروز عارضه ها استفاده می‌شود. فرقی نمی‌کند که یک نوجوان ۱۷ساله باشید یا یک فرد میانسال، بهتر است استفاده از کرم دور چشم را از همین لحظه شروع کنید. در واقع به محض عبور از مرحله نوجوانی، بهتر است مراقبت از پوست دور چشمتان را جدی بگیرید و از بهترین کرم دور چشم برای پیشگیری از بروز عارضه های مختلف بهره ببرید. با این اوصاف بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم می‌تواند از شروع دهه سوم زندگی یعنی حدود ۲۰سالگی به بعد باشد.

سخن پایانی

در این مقاله با شما درباره بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم صحبت کردیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین کرم دور چشم به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات مربوط به مراقبت از پوست دور چشمتان را بیابید. برای خرید بهتر نیز، کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید بر اساس نوع پوست و عارضه‌ای که به آن مبتلا هستید، محصول مدنظرتان را انتخاب کنید. شما از چه محصولی استفاده می‌کنید؟ برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ها 22923بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه