تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چطور به کمک کرم پودر و پنکیک آرایش با ماندگاری بالا داشته باشیم؟

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
چطور به کمک کرم پودر و پنکیک آرایش با ماندگاری بالا داشته باشیم؟

دلایل بسیاری برای انتخاب بهترین مارک کرم پودر با ماندگاری بالا وجود دارد. یکی از مهم‌ترین این دلایل، حفظ دوام و زیبایی آرایش است. به همین دلیل نیز آرایشگران حرفه‌ای اصرار ویژه‌‌ای به خرید بهترین مارک کرم پودر به جا‌ی کرم پودرهای معمولی دارند؛ چراکه کیفیت بالای کرم پودر، دوام بیشتر آرایش را به دنبال دارد. اما در کنار خرید بهترین مارک کرم پودر، روش‌های کرم پودر زدن نیز تأثیر بسیاری در افزایش دوام و زیبایی آرایش دارد. اهمیت این موضوع باعث شد تا در ادامه روش‌های افزایش دوام آرایش به کمک کرم پودر با ماندگاری بالا، پنکیک و پودر فیکس کننده آرایش را با شما در میان بگذاریم. پس تا پایان همراه ما باشید.

استفاده از بهترین کرم پودر با ماندگاری بالا

اهمیت خرید بهترین مارک کرم پودر تثبیت کننده

همه افراد دوست دارند اولاً آرایش صورت جذاب و طبیعی داشته باشند و ثانیاً این آرایش با دوام و ماندگاری بالا باشد و برای مدت بیشتری روی صورت جذابیت خود را حفظ کند. زیرسازی، بخش مهم آرایش صورت را به خود اختصاص داده است. در مرحله زیرسازی  نیز نقش کرم پودر بسیار اساسی است. پس اگر به دنبال آرایش جذاب و ماندگار هستید باید در انتخاب بهترین مارک کرم پودر خود بسیار دقت کنید. سعی کنید قبل از هر چیز نوع و نیاز پوست خود را شناخته و براساس آن بهترین کرم پودر با ماندگاری بالا را خریده و استفاده کنید؛ چراکه یک کرم پودر عالی و باکیفیت نه‌تنها ثبات آرایش را افزایش می‌دهد، بلکه زیبایی طبیعی برای آرایش به دنبال دارد. به لطف این محصول در طول روز نیازی به تجدید آرایش پیدا نمی‌کنید و آرایشی راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

برای کرم پودر زدن نیز بهتر است بعد از تمیز کردن صورت با یک پاک کننده آرایش،‌ یک مرطوب کننده متناسب با نوع پوست را به صورت زده و کمی صبر کنید تا جذب پوست شود. سپس کل صورت را با استفاده از پرایمر کاور کنید. لازم است بدانید که پرایمر های مختلفی برای لب ها، مژه ها و صورت در بازار وجود دارند که می‌توانید متناسب با نیازتان آن‌ها را تهیه و استفاده کنید. بعد گذشت مدتی کمی در صورت نیاز از کانسیلر برای پوشش عارضه های پوستی خود کمک بگیرید. در نهایت با استفاده از بهترین کرم پودر با ماندگاری بالا کل صورت را کاور کرده و پوشش دهید. برای این کار می‌توانید از انگشت خود یا یک اسفنج آرایشی کمک بگیرید.

استفاده از بهترین پنکیک
بهترین روش استفاده از کرم پودر تثبیت کننده

پنکیک بعد از کرم پودر در  انجام آرایش با ماندگاری بالا بسیار مؤثر است. قانون نانوشته‌ای در دنیای آرایش وجود دارد که بر اساس این قانون، نباید در مصرف کرم پودر و پنکیک زیاده‌روی کنید. به خاطر داشته‌ باشید که تعادل در آرایش حرف اول را در تضمین زیبایی آن می‌زند. در نتیجه مقداری پنکیک غیر فشرده را داخل درِ محفظه آن بریزید، سپس اسنفج آرایشی را از وسط تا کنید و به پنکیک آغشته نمایید. این کار را به‌گونه‌ای انجام دهید که پودر در حالت مساوی به تمامی قسمت‌های اسفنج منتقل شود. سپس پنکیک اضافی را از اسفنج پاک کنید و به همان ترتیب که اسنفج را در حالت تا شده در دست نگه داشته‌اید، روی صورت بگذارید و بغلتانید.

در این روش با غلتاندن اسفنج آرایشی به جای مالیدن آن، جلوی انتقال مواد زیرسازی گرفته می‌شود. در نهایت اگر به فکر آرایشی نیمه‌براق هستید، کمتر پنکیک بزنید و برای آرایش مات، مقدار بیشتری از پنکیک استفاده کنید. به خاطر داشته باشید حتی اگر بهترین مارک کرم پودر یا پنکیک را خریداری کرده باشید، باز هم زیاد‌ه‌روی در استفاده این‌ها، ظاهری نازیبا و غیرطبیعی برای آرایش به دنبال خواهد داشت. در نتیجه در زیرسازی جانب اعتدال را نگه دارید و آرایش را با کمترین مقدار پنکیک، تثبیت کنید.

استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش یا فیکساتور

بهترین زمان برای استفاده از کرم پودر تثبیت کننده

همان‌گونه که می‌دانید برای داشتن آرایش با ماندگاری بالا به یک تثبیت کننده نیاز دارید. همان‌طور که از نام این محصول پیداست، پودر تثبیت کننده را برای ثبات بیشتر آرایش استفاده می‌کنیم. در نتیجه پس از پایان آرایش، باید برای ثبات آن لایه‌ای از پودر تثبیت کننده آرایش روی صورت بمالید. ناگفته نماند افرادی که پوست بسیار چرب و براقی دارند، برای کاهش درخشش بیش از‌ حد آرایش در طول روز، می‌توانند به‌محض چرب شدن پوست، با پودر تثبیت کننده یا همان فیکساتور، ظاهری مات و زیبا برای آرایش ایجاد کنند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین مارک کرم پودر، پنکیک و پودر تثبیت کننده آرایش، به قابل‌حمل بودن این محصولات نیز توجه داشته باشید. سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که به‌راحتی در کیف جا شود و در طول روز دوام و زیبایی آرایش را افزایش دهید.

سخن نهایی

مطمئن هستیم با مطالبی که درباره بهترین مارک کرم پودر با ماندگاری بالا،‌ پنکیک و پودر تثبیت کننده آرایش با شما در میان گذاشتیم، به فکر خرید کرم پودر و دیگر لوازم آرایشی برای ثبات بیشتر آرایش افتاده‌اید. در نتیجه اکنون زمان مناسبی است که سری به فروشگاه اینترنتی اُردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی بزنید و و از میان کرم‌ پودر و دیگر محصولاتی که برای شما آماده کرده‌ایم، بهترین آن‌ها را خریداری نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از اهمیت خرید بهترین لوازم آرایشی باخبر هستید و روش‌های جالبی در آرایش با این کرم پودر یا پنکیک را سراغ دارید، این روش های سودمند را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: Byrdie دیدگاه‌ها 6963بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه