تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آموزش روش انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه
آموزش روش انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت

انتخاب بهترین مارک کرم پودر به‌عنوان اصلی‌ترین آیتم آرایش صورت از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت باید در وهله‌ی اول به سلامت پوست خود اهمیت داده و روتین روزانه مراقبت از پوست داشته باشید؛ چراکه سلامت پوست تأثیر مستقیم روی زیبایی و بدون عیب بودن آرایش شما دارد. برای انجام زیرسازی آرایش اصولی و درست، به‌کارگیری پرایمر، کانسیلر، کرم پودر و فیکس کننده به طریقی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم ضروری است.

تونر و مرطوب کننده

برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت نیاز به تونر و مرطوب کننده دارید.برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت ابتدا باید به مراقبت از پوست توجه کرد. سلامت پوست حرف اول را در زیرسازی می‌زند و قبل از هر چیز پوست را کاملاً پاکسازی کرده و تونر بزنید. سپس با مرطوب‌ کننده مناسب پوست خود، فرایند آبرسانی را انجام دهید. پوست شما به هر اندازه که بهتر آبرسانی شده باشد، به همان اندازه زیرسازی کمتر حالتی پف کرده و غیرطبیعی پیدا می‌کند.

پرایمر

برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت نیاز به پرایمر دارید.زیبایی آرایش در صاف و یکدست بودن آن است. آن چیزی که روی سطح پوست ناهمواری ایجاد می‌کند، ممکن است فرورفتگی‌های ناشی از منافذ بیش از حد باز پوست، زخم ناشی از عارضه هایی مانند جوش، آبله مرغان و … باشد. پرایمر محصولی است که مشخصاً برای حل کردن این مشکل رایج تولید شده است. برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت پرایمر را بهتر است بعد از مرطوب کننده و آبرسان به پوست بزنید و چند دقیقه اجازه دهید تا اصطلاحاً روی پوست بخوابد.

البته برندهای معتبری مانند ژیوانشی، گرلن و … با اضافه کردن ترکیبات مفید دیگری، به پرایمر کاربری‌های دیگری نیز به آن اضافه کرده‌اند. به این صورت که محصولات مختلفی مانند پرایمر روشن کننده، پرایمر مات کننده، پرایمر زنگی، پرایمر مینرال و … تولیده شده است که می‌توانید با توجه به نوع و نیاز پوستتان در کنار انتخاب بهترین مارک کرم پودر، یک پرایمر باکیفیت نیز خریداری کنید.

کانسیلر

برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت نیاز به کانسیلر دارید.لکه های پوستی به دلایل مختلفی مانند نور خورشید، بارداری، جای جوش، ماه گرفتگی و … ممکن است روی پوست صورت ظاهر شوند. این لکه ها معمولاً با اختلاف رنگی که روی پوست ایجاد می‌کنند، به چشم می‌آیند و کمتر کسی را سراغ داریم که دوست نداشته باشد تا از شر آن‌ها خلاص شود. تیرگی دور چشم و دیگر لکه های پوستی، متناسب با نوعشان، درمان هایی خاص خود را می‌طلبند. یکی از رایج‌ترین راه‌های درمان لکه های پوستی، استفاده از کرم ضد لک عالی است. اگر صورت تان لک یا هر نوع ناهماهنگی رنگی دارد، پیشنهاد می‌کنیم برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت حتماً از کانسیلر استفاده کنید.

کانسیلر کرم پودر فشرده شده است که در رنگ های متفاوت و با هدف پوشش عارضه های پوستی تولید و روانه بازار شده است. بهتر است بعد از پرایمر، بهترین کانسیلر متناسب با نیازتان را روی لکه های پوستی بزنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر لکه های پوستتان کم‌رنگ و ناچیز هستند، ابتدا یک لایه کامل از بهترین مارک کرم پودر در دسترستان بزنید و در نهایت اگر هنوز اثری از لکه ها روی پوست باقی مانده بود، با کمک کانسیلر و به میزان لازم آن‌ها را کاور کرده و بپوشانید. این کار از داشتن یک آرایش غیرطبیعی و پف کرده جلوگیری کرده و حس سبکی به شما می‌دهد.

حال این پرسش پیش می‌آید که برای استفاده از بهترین کرم پودر چه باید کرد؟ برای گرفتن پاسخ این پرسش خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

کرم پودر

بهترین کرم پودر مناسب پوست خود انتخاب نماییدبرای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت باید از بهترین لوازم آرایشی استفاده کرد. پیدا کردن بهترین مارک کرم پودر کار ساده‌ای نیست و باید پس‌ از بررسی و آزمون و خطای بسیار، کرم پودر باکیفیتی خریداری کنید که با پوست شما نیز سازگار باشد. در نتیجه اگر پوست خشکی دارید بهتر است سراغ کرم پودر با ترکیبات آبرسان بروید. توجه داشته باشید که معمولاً کرم پودر فاقد چربی پس از تماس با پوست‌ چرب در طول روز اکسیده می‌شود و رنگی زرد یا نارنجی پیدا می‌کند. کرم پودر حاوی SPF عموماً دارای اکسید‌ زینک یا تیتانیوم می‌باشد و بهتر است در مواقعی که به عکاسی می‌روید از آن استفاده نکنید؛ چراکه لایه‌ی سفید و غیرطبیعی روی پوست صورت ایجاد می‌کند.

  • کرم پودر را با توجه به تن رنگ پوست خود خریداری کنید

تشخیص دقیق تن رنگ پوست به‌عنوان فوت کوزه‌گری در میان آرایشگران حرفه‌ای شناخته می‌شود و برای انجام زیرسازی حرفه ای باید تن رنگ پوست خود را از میان طیف های گرم، سرد و خنثی انتخاب کنید. برای این کار نگاهی به رگ‌های مچ دست خود بیاندازید. اگر رگ های شما رنگی سبز داشتند، تن رنگ پوست گرمی دارید؛ اگر رگ‌های آبی رنگی دارید، تن رنگ پوست شما سرد است؛ همچنین ترکیبی از رنگ سبز و آبی به این معنا است که تن رنگ پوست شما خنثی است.

  • با خرید ۲ کرم پودر دست خود را در انتخاب رنگ مناسب باز بگذارید

اگر در انتخاب رنگ کرم پودری که با پوست شما سازگار باشد شک دارید، پیشنهاد می‌‌کنیم کرم پودری که یک درجه روشن‌تر از طیف پوست شما است و یک کرم پودر هم با طیف تیره‌تر از رنگ پوست خود خریداری کنید. سپس این کرم‌ها را با هم ترکیب کنید تا به رنگ ایدئال خود برسید. اگر به فکر خرید بهترین مارک کرم پودر باشید، ممکن است خرید ۲ کرم پودر هزینه بیشتری روی دست شما بگذارد؛ اما داشتن ۲ کرم پودر با طیف‌های روشن و تیره، باعث می‌شود تا این کرم پودرها را برای تغییرات فصلی که نیاز به زیرسازی روشن‌تر یا تیره‌تر دارید نیز استفاده کنید. از طرف دیگر نیز حجم ۲ کرم پودر، شما را تا زمان طولانی‌تری از خرید کرم پودر جدید بی‌نیاز می‌کند.

هنگام کرم پودر زدن به نکات زیر توجه کنید

بعد از انتخاب بهترین کرم پودر برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت باید نکات مهم دیگری را در نظر داشته باشید. برای آرایشی نرم و نیمه براق از یک اسفنج آرایشی نم‌دار استفاده کنید؛ این ترفند برای تمام کرم پودرها کاربرد دارد؛ اما اگر بهترین مارک کرم پودر که کیفیت بیشتری دارد را خریداری کرده باشید، زیرسازی شما جلوه بهتری پیدا می‌کند. با این حساب بهتر است اسفنج آرایشی را داخل آب فرو ببرید و آب اضافی آن را بگیرید، سپس به کرم پودر آغشته کنید و کرم پودر را با حرکات ضربه‌ای روی صورت بزنید.

حتی اگر بهترین مارک کرم پودر کرمی را خریداری کنید، باز هم این کرم پودر ساختاری متراکم دارد و به‌راحتی روی صورت قرار نمی‌گیرد. در نتیجه کرم پودر کرمی را در معرض حرارت سشوار قرار دهید تا نرم و حالت‌پذیر شود و به راحتی روی قسمت‌های مختلف صورت قرار بگیرد. همچنین اگر می‌خواهید آرایش صورت ملایمی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم چند قطره لوسیون یا پرایمر مرطوب کننده به کرم پودر اضافه کنید تا زیرسازی شما جلوه‌ای زیبا و طبیعی پیدا کند و حالتی نیمه‌براق و جذاب داشته باشد.

فیکساتور

استفاده از فیسکاتور را فراموش نکنیدبا انجام دقیق مراحلی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم بدون شک می‌توانید یک آرایش صورت زیبا و جذاب را به خود هدیه دهید. برای افزایش دوام و ماندگاری آرایش خود باید از فیکس کننده آرایش استفاده کنید. فیکساتورها در انواع مختلف اسپری، پودر و … وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کرده و استفاده کنید.

انتخاب بهترین مارک کرم پودر و استفاده از آن اصلی‌ترین آیتم برای انجام زیرسازی حرفه ای آرایش صورت است. سعی کردیم برای شما از « نکات مهم انتخاب بهترین مارک کرم پودر» به‌همراه سایر اقدامات بگوییم تا با به‌کارگیری آن‌ها زیباتر از همیشه آرایش کنید و از آن لذت ببرید. ضمناً پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی اردمی بیاندازید و با خرید بهترین مارک کرم پودر و دیگر لوازم آرایشی، میکاپی متفاوت و خاص را به خود هدیه دهید.

منبع: Hudabeauty دیدگاه‌ها 6735بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه