تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ترفند‌هایی برای یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن در زیرسازی آرایش

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
ترفند‌هایی برای یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن در زیرسازی آرایش

احتمال زیادی وجود دارد حتی اگر بهترین کرم پودر را خریده باشید، باز هم پس از زیرسازی آرایش، رنگ صورت و گردن شما با هم تفاوت پیدا کند. این قضیه به خرید کرم پودر مربوط نمی‌شود؛ از آنجایی که در حالت طبیعی رنگ پوست صورت و گردن با هم فرق می‌کنند، درنتیجه زیرسازی شما نیز رنگی ناهماهنگ پیدا خواهد کرد. بر همین اساس تصمیم داریم در ادامه ترفند‌هایی برای یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن در زیرسازی آرایش را با شما در میان می‌گذاریم که با کمک آن‌ها صورت و گردن شما پس از زیرسازی، رنگی کاملاً هماهنگ و زیبا پیدا کند.

تفاوت درجه رنگ میان صورت و گردن را مشخص کنید

تفاوت درجه رنگ میان صورت و گردن را مشخص کنیداز آینه فاصله بگیرید و نگاهی منصفانه و عمیق به تفاوت رنگ میان صورت و گردن خود بیاندازید. در این حالت مشخص کنید کدام رنگ از کرم پودر، هماهنگی بهتری نسبت به زیرسازی فعلی صورت و گردن شما دارند. وقتی پای قضاوت درخصوص خودمان به میان می‌آید، نگاهی سخت‌گیرانه داریم و بهتر است برای قضاوتی واقع‌گرایانه درباره تفاوت میان رنگ صورت و گردن، نظر دوستان و اعضای خانواده را هم جویا شویم. برای این کار از فروشندگان لوازم آرایشی یا میکاپ آرتیست ها هم می‌توانید کمک بگیرید. این افراد تجربه زیادی در این خصوص دارند؛ به همین دلیل شما می‌توانید نظر آن‌ها را در ارتباط با خرید بهترین کرم پودر برای یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن خود جویا شوید و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

کرم پودری با رنگ جدید انتخاب کنید

انتخاب کرم پودری با رنگ جدیداگر به فکر تغییر کرم پودر افتاده‌اید، بهتر است برای خرید کرم پودر جدید، طیف رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. منظور از طیف رنگ، رنگ کلی پوست و بدن شما است. اگر پوستی با تُن رنگ سرد دارید، بهتر است سراغ آرایش صورتی بروید و اگر تُن رنگ گرمی دارید پیشنهاد می‌کنیم از کرم پودر زرد کمک بگیرید. برای اینکه آرایش شما بیش از حد زرد یا صورتی نشود طیف های متعادل‌تری از زرد و صورتی را برای کرم پودر انتخاب نمایید. این رنگ باید سازگاری خوبی با صورت، گردن و ناحیه دکلته داشته باشد. مطمئن باشید چند درجه تغییر رنگ در کرم پودر، ظاهری طبیعی و یکدست به چهره شما می‌دهد.

کیفیت کرم پودر هم تأثیر زیادی در یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن دارد و حتماً بهترین کرم پودر را خریداری کنید. در حین خرید کرم پودر بهتر است سراغ رنگ‌های بیش‌ از‌ حد تیره یا روشن نروید؛ مگر اینکه رنگ صورت و گردن شما تفاوت زیادی با هم داشته باشد. کرم پودر با یک درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از طیف رنگ پوست برای پوشش یکدست صورت و گردن کفایت می‌کند.

برای یکدست‌ شدن آرایش، کرم پودر را این گونه بزنید

برای یکدست کردن رنگ صورت و گردن کرم پودر را این گونه بزنیدپس از اینکه با پرس‌‌و‌جوی زیاد موفق به خرید بهترین کرم پودر بازار شدید، این کرم پودر را فقط به صورت نزنید و در کنار صورت، کرم پودر را به قسمت بالا و زیر استخوان فک و پایین گردن بمالید؛ این کار به یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن کمک می‌کند و درنتیجه آرایش شما ظاهری زیبا پیدا می‌کند. در واقع این شما هستید که شروع زیرسازی و پایان آن را مشخص می‌کنید و زمانی باید از پایان زیرسازی اطمینان داشته باشد که رنگ صورت و گردن کاملاً هماهنگ شده باشند.

رنگ آرایش صورت را تثبیت کنید

برای یکدست کردن رنگ صورت و گردن و تثبیت آن از فیکساتور استفاده کنیدپس از یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن، بهتر است که برای ثبات رنگ آرایش در این نقاط از اسپری یا پودر تثبیت کننده آرایش یا به اصطلاح فیکساتور کمک بگیرید. فیکساتور در درازمدت کیفیت آرایش را حفظ می‌کند و جلوه‌ای یکدست و زیبا به رنگ صورت و گردن می‌دهد.

کرم پودر را با ابزار آرایشی مناسب روی صورت بزنید

چگونه کرم پودر را زیبا‌تر از همیشه روی صورت بزنیمدر کنار اینکه تأکید داریم حتماً بهترین کرم پودر را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید برس آرایشی مخصوص زیرسازی نیز وسواس بیشتری به‌ خرج دهید و لوازم آرایش باکیفیت خریداری نمایید. صورت خود را مانند بوم نقاشی تصور کنید که با برس زیرسازی می‌خواهید کرم پودر را همانند نقاشی چیره‌دست روی بوم بمالید. دست شما در کرم پودر‌ زدن نباید بلرزد و با اعتماد‌به‌نفس و حرکاتی باثبات، کرم پودر را روی صورت بمالید. ابتدا به‌ اندازه یک لوبیا کرم پودر را به پیشانی، بینی، چانه و هر کدام از گونه ها بزنید. سپس با حرکات ضربه‌ای و آرام، کرم پودری که زده‌اید را روی صورت بمالید. در این حالت حرکات آرام برس، آرایشی طبیعی و زیبا را تضمین می‌کند و بیش‌ از حد فشاردادن برس آرایشی چیزی به غیر از نازیباکردن آرایش به دنبال ندارد.

اسفنج آرایشی یا پد تخم‌مرغی نیز این روزها طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند و از آنجایی که بافت این ابزار شباهت بیشتری نسبت به برس های آرایشی با پوست صورت دارند، پیشنهاد می‌کنیم اسفنج یا پدهای آرایشی را برای کرم پودر زدن امتحان کنید. کرم پودر را می‌توانید مستقیماً با پدهای تخم‌مرغی ‌مانند، روی صورت بمالید یا اینکه آن را ابتدا روی اسفنج آرایشی بمالید و سپس به‌ صورت بزنید. ناگفته نماند در این روش، کرم پودر بیشتری مصرف می‌شود. پس به ترتیبی که مطرح شد به‌راحتی می‌توانید از این ابزارهای آرایشی برای کرم پودر زدن و یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن خود کمک بگیرید.

می توانید با کمک انگشت کرم پودر را روی صورت بزنید

چگونه با انگشت کرم پودر بزنیمدر اینکه باید حتماً بهترین کرم پودر را خریداری کنید و با برس،‌ اسفنج یا پد آرایشی باکیفیت زیرسازی کنید هیچ شکی نداریم؛ اما گاهی اوقات برای یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن، برس یا پد زیرسازی در دسترس نیست؛ در چنین شرایطی می‌توانید برای زیرسازی در آرایش از انگشت کمک بگیرید؛ به شرط اینکه کرم پودر را روی صورت به کمک انگشت و با حرکاتی آرام روی صورت به‌طور ضربه‌ای پوشش دهید. اجازه ندهید حرکت انگشت‌های شما بیش‌ از‌ حد محکم شود؛ چراکه این کار جلوه‌ای غیرطبیعی از آرایش روی صورت ایجاد می‌کند.

امیدواریم با کمک بهترین کرم پودر و روش‌هایی که برای یکدست‌ کردن رنگ صورت و گردن در آرایش بیان کردیم، مشکلی با زیرسازی نداشته و میکاپ بی عیب و نقصی را تجربه کنید. برای خرید کرم پودر هم نیاز نیست جای دوری بروید؛ فقط کافی است نگاهی به فروشگاه اردمی بیاندازید. مطمئن باشید در این فروشگاه بهترین کرم پودر دل‌خواه خود را از میان مارک‌های مختلف و معتبر پیدا خواهید کرد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم ترفند جالبی برای زیرسازی آرایش سراغ دارید، در قسمت نظرات برای ما و دیگر خواننده‌ها در میان گذاشته و از خواندن مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای زیرسازی آرایش انواع پوست» غافل نشوید.

منبع: Adorebeauty دیدگاه‌ها 7418بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه