تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

اصلاح بی‌دردسر با آینه LED ضد بخار

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
اصلاح بی‌دردسر با آینه LED ضد بخار

آقایان به خوبی می‌دانند یک آینه حمام خوب، یکی از لوازم ضروری برای اصلاح است؛ زیرا اصلاح صورت پس از دوش گرفتن یک امر لازم است. بیش‌ترین مشکلاتی که آینه‌های حمام دارند شامل این موارد هستند که بخار می‌گیرند، کوچک هستند و لاستیک‌های مکنده، به خوبی آن‌ها را روی دیوار نگه نمی‌دارند. آینه‌های LED ضدبخار، این مشکل را حل کرده‌اند.

ویژگی‌های آینه حمام

ابعاد مناسب:

این آینه در مقایسه با دیگر موارد مشابه مورد بررسی، بزرگ‌تر است. ابعاد آن 20 و 15 سانتی‌متر است و به اندازه‌ای هست که بتواند کل صورت را هنگام اصلاح نشان دهد. آینه‌های حمام اکثرا کوچک هستند اما این نمونه، اندازه مناسبی دارد.

ضد بخار:

دلیل بخار گرفتن آینه حمام میعان بخار آب در برخورد با سطح سرد آینه است. آینه حمام دلوکس با استفاده از یک مخزن آب داغ پشت آینه، این مشکل را حل کرده‌ است.

به راحتی می‌توانید این مخزن را با آب داغ پر کنید و از بخار گرفتن آینه جلوگیری نمایید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از باز کردن آب‌فشان دوش، مخزن را با استفاده از شیر پایینی پر کنید. سپس آینه را روی پایه‌ آن در ارتفاع قرار دهید و هنگام لزوم به راحتی آن را بردارید و دوباره در جای خود بگذارید.

روش نصب:

آینه ضد بخار دلوکس دارای پایه‌ای است که می‌تواند آینه را به راحتی روی دوش نگه‌ دارد. این پایه به دوش آسیبی نمی‌زند و پایه، جایگزین خوبی برای لاستیک مکنده است. معمولا همه ما این تجربه را داریم که هر زمان با لاستیک مکنده چیزی را به دیوار نصب می‌کنیم صدای ناگهانی افتادن آن، نصف شب ما را از خواب پرانده‌ است.

fogless-shower-mirrorنور:

آینه LED ضد بخار دارای 12 چراغ LED در اطراف خود است که به راحتی با یک دکمه روشن می‌شوند. این ویژگی خوبی است که کار اصلاح را راحت‌تر می‌کند. البته این ویژگی از یک طرف هم چیز خوبی نیست زیرا نور آن بسیار زیاد است و در نتیجه تمام لکه‌ها و چین و چروک صورت را به شما نشان می‌دهد. این آینه به دو باتری قلمی نیاز دارد که پشت آن قرار می‌گیرد.

طراحی

این آینه، طراحی خوبی دارد و بسیار مقاوم است؛ البته حاشیه دارای LED به خوبی به قالب آینه درنیامده است و به مرور زمان با تجمع آب و باقی‌مانده صابون کمی زشت می‌شود. اگر آینه و قاب آن با طراحی جنس پلاستیک صورت می‌گرفت این مشکل حل می‌شد.

ویژگی‌های دیگر:

زاویه این آینه، قابل تنظیم است و به راحتی می‌توانید زاویه آن را به نسبت قد و ارتفاع دوش تغییر دهید. این آینه دارای لبه‌ای‌ است که می‌توانید تیغ را روی آن بگذارید و همچنین یک دسته شیشه پاک‌کن دارد که می‌توانید قطرات آب روی سطح آینه را به راحتی پاک کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از پر کردن مخزن آب، از دسته شیشه پاک‌کن استفاده نکنید زیرا سبب بخار گرفتگی آن می‌شود.

همراهان عزیز اردمی به این نکته توجه داشته باشید که آینه‌های ضدبخار دلوکس فعلا در بازار ایران موجود نمی‌باشد و هدف ما از انتشار این مقاله صرفا جهت معرفی بوده است.

پیشتر از این مقالاتی در رابطه با اصلاح صورت آقایان از بلاگ تخصصی اُردمی منتشر شده‌اند که مطالعه آن‌ها را به شما همراهان گرامی پیشنهاد می‌کنیم:

منبع: About ۲ دیدگاه 13610بازدید
دیدگاه‌های کاربران
  1. سلام و تشکر بابت مقاله خوبتون
    من قصد خرید آینه باکس رو داشتم توی فروشگاه دیگه‌ای مدلی تحت عنوان باکس آینه ضدآب موجود هست. می‌خواستم راهنمایی کنید این مدل‌ها همون pvc هستند؟!

    • درود به شما مینای عزیز?

      متاسفانه این آینه در حال حاضر در فروشگاه ما موجود نیست و اطلاعاتی در این‌باره نداریم.

      گروه اُردمی از همراهی شما سپاس‌گزار بوده و برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارد. ??

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>