تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

با این ۶ تکنیک آرایشی در تابستان جذاب‌تر شوید

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
با این ۶ تکنیک آرایشی در تابستان جذاب‌تر شوید

برای خانم‌های زیبا و زیباپسند هیچ چیز بدتر از این نیست که ببینند وسط روز آرایش‌شان خراب شده است. محصولات ضد آب بسیار عالی هستند اما آن‌ها نیز شما را از گرمای تابستان در امان نگاه نمی‌دارند. اگر دوست دارید جذابیت آرایش تابستانی خود را ثابت نگاه دارید، این تکنیک‌ها را مطالعه کنید.

۱- از یک لایه سبک ریمل استفاده کنید

ریملریمل‌های ضد آب معایبی دارند. اگر آن‌ها را چند بار روی هم بزنید، در طول روز کم کم از روی مژه‌های شما می‌ریزند، و نیازی به یادآوری نیز نیست که شما کل روز را به آرایشی زیبا و بی نقص احتیاج دارید. پس این تابستان با زدن لایه نازک ریمل، آرایش رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

۲- خط چشم نکشید

خط چشم باریکخط چشم برای هوای سرد مطلوب است اما هنگام تابستان بهتر است اصلا از آن استفاده نکنید. سایه چشم به تنهایی و یک لایه نازک ریمل، شما را زیباتر خواهد کرد، ضمن این‌که در اثر گرما نیز پخش نمی‌شود. اگر نمی‌توانید آن را حذف کنید، به خط باریکی بسنده کنید.

۳- رژلب‌های خنثی بزنید

رژ لب کمرنگاگر تا به حال از رژلب‌های خنثی استفاده نکرده‌اید، این تابستان وقت امتحان کردن آن است. یک رژلب خنثی متناسب با رنگ پوست خود بخرید و بدون استفاده از رنگ اضافه، لب‌های خود را زیبا کنید. رنگی را انتخاب کنید که شما را رنگ‌پریده نشان ندهد و ضمنا پررنگ نیز نباشد.

اگر رژلب‌های خنثی مطلوب شما نیستند و نمی‌توانید بدون لب‌های قرمز بیرون بروید، از رنگ‌های صورتی و بنفش استفاده کنید. این رنگ‌ها نه خیلی خنثی و نه خیلی پررنگ هستند و در عین حال جذاب و جالب توجه هستند. رنگ‌های هلویی نیز جذاب هستند.

۴- از سایه‌های هلویی استفاده کنید

سایه چشممنظور این نیست که رنگ سایه و رژلب‌تان را باهم هماهنگ کنید. منظور این است که رنگی ملیح‌تر از قهوه‌ای برای سایه‌ی چشم به کار ببرید. سایه هلویی صورت شما را روشن و چشم‌های شما را درخشان می‌کند. کرم‌های BB از کرم‌های پوشاننده بهتر هستند اما اجازه دهید پوست شما در هوای گرم نفس بکشد. اگر آن‌قدر خوش شانس هستید که پوست بدون لکه‌ای دارید، فقط از کرم روزانه و مرطوب‌کننده خود استفاده کنید.

نهایتا، ضد آفتاب را فراموش نکنید و یا حداقل از کرم‌های دارای SPF استفاده کنید. تابستان به اندازه کافی به چهره‌ ما درخشش و رنگ می‌دهد و نیازی به استفاده زیاد از مواد آرایشی وجود ندارد. آیا آن‌قدر شجاع هستید که این تابستان را بدون آرایش بیرون بروید؟

۵- رژگونه، بخش ضروری آرایش را فراموش نکنید

رژ گونهیک لایه نازک رژگونه صورت شما را برجسته و تازه می‌کند. رژگونه‌های پودری و ژله‌ای برای پوست‌های چرب و رژگونه‌های کرمی مناسب پوست‌های خشک هستند. هرچند رژگونه‌ پودری گزینه مناسبی برای تابستان است اما کرم‌های ضدآب رژگونه نیز انتخاب خوبی است. فقط آن را مدام تجدید نکنید.

۶- از پودر و کرم پوشاننده صورت استفاده نکنید

آرایش سادهبدترین اشتباه آرایشی در هوای گرم، زدن کرم پوشاننده و پودر حتی به میزان خیلی کم است. مهم نیست پوست شما چه‌قدر مشکل دارد، اصلا در تابستان از کرم‌های پوشاننده استفاده نکنید.

مقاله دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عنوان ترفندهایی برای ماندگاری آرایش نیز در ثابت نگه داشتن آرایش به شما کمک خواهد کرد.

منبع: womanitely دیدگاه‌ها 5573بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه