تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

راه‌حل‌هایی برای ۶ مشکل رایج آرایشی

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
راه‌حل‌هایی برای ۶ مشکل رایج آرایشی

هر قدر که در آرایش کردن مهارت داشته باشید، باز هم خرابکاری پیش می‌آید. مسلما مواردی اتفاق افتاده است که ریمل خود را به سرعت و سهل‌انگارانه کشیده‌ یا بیش از حد پنکیک برنزه به صورت خود زده باشید. این نکات ساده می‌توانند تفاوت‌های زیادی در ظاهر شما ایجاد کرده و در هنگام آماده شدن زمان زیادی را برای شما ذخیره کند. اما نگران نباشید، نیازی نیست که تمامی مراحل را از ابتدا انجام دهید. اگر در هنگام آرایش با مشکلات زیر روبرو شدید به راه‌حل‌های ارائه شده رجوع کنید:

۱- خط چشم نامتقارن:

خط چشم گاهی اوقات، به جای آنکه خیلی آرام خط چشم بکشیم، این کار را به سرعت انجام داده و آن را نامتقارن می‌کشیم: یک چشم بالا، و دیگری پایین!
رفع مشکل: به گفته آرایشگران مشهور جهان، گلوله پنبه‌ای نوک تیز تهیه کنید و آن را در شیر پاک‌کن بزنید. پس از آن که شیر پاک‌کن به اندازه کافی در گلوله پنبه‌ای نفوذ کرد، به آرامی آن را بر روی نقطه‌ای که می‌خواهید پاک شود، بکشید. این تکنیک به شما کمک می‌کند تا خط چشم‌های صاف داشته و نیازی به پاک کردن تمامی آرایش چشم خود نداشته باشید.

۲- لکه‌های ریمل روی گونه‌ها:

ریختن ریمل روی گونهاگر ریمل شما قدیمی، خشک یا ضد آب باشد، آنگاه ممکن است ذره‌های آن روی صورت بریزند و پس از اتمام آرایش لکه های سیاه رنگ بر روی گونه به جای بگذارد.
رفع مشکل: ریمل‎های اضافی را با استفاده از پنکیک‌‌های سفیدکننده پاک کنید. یک قلم نازک سایه چشم برداشته و آن را در پنکیک(برای خرید پنکیک deborah کلیک کنید) فرو برید و با استفاده از آن، ریمل‎های ریخته شده بر روی پوست خود را پاک کنید.

۳- لکه‌های ریمل روی پلک‌ها:

ریمل مژهاگر ریمل خود را به سرعت بکشید یا از قلم جدید برای این‌کار استفاده کنید، ممکن است ذره‌های ریمل بر روی پلک‌ها باقی بمانند.
رفع مشکل: به گفته آرایشگران حرفه‌ای، این لکه‌ها را می‌توانید با استفاده از کانسیلر پاک کنید. کافی است قلم‌موی بسیار ریز را به آن آغشته کنید و بر روی لکه‌های اضافی بکشید.

۴- پاک نشدن کامل رژ لب:

رژ لب می‌خواهید رنگ جدید بر روی لب‌های خود بکشید اما رژ قبلی پاک نمی‌شود.
رفع مشکل: کافی است مقداری کرم لب بزنید و سپس لب‌های خود را با استفاده از دستمال کاغذی پاک کنید. این امر را چندین بار تکرار کنید تا رژ لب کاملا پاک شود. سپس، یکبار دیگر کرم لب را بزنید زیرا باعث از بین رفتن چروک‌های لب و مانع از پوسته پوسته شدن آن می‌شود. اکنون می توانید رنگ دلخواه خود را بزنید.

۵- استفاده زیاد از پنکیک برنزه:

پنکیک برنزهاگر این اتفاق افتاده است نیازی نیست تمام آن را پاک کنید.
رفع مشکل: برای رفع لایه‌های اضافی تنها کافی است قلم موی درشت را به پنکیک شفاف کننده آغشته نموده و بر روی صورت خود بکشید. همچنین، می‌توانید اسفنج آرایشی غیرلاتکس را با آب مرطوب کرده و بر روی صورت خود بکشید تا لایه‌های اضافی پاک شوند. بنابراین، نیازی نیست تمامی پنکیک را پاک کرده و دوباره پنکیک بزنید.

۶- اکلیل، اکلیل، و باز هم اکلیل:

سایه اکلیلیاگر قبلا از سایه چشم اکلیلی استفاده کرده‌اید و اکنون اکلیل‌های آن برروی صورت شما باقی مانده است چه باید کرد؟
رفع مشکل: اندکی کرم چشم یا صورت را بر روی نواحی اکلیل‌دار بزنید و سپس یک اسفنج آرایشی غیرلاتکس را با آب مرطوب نمایید و بر روی این نواحی بکشید. این امر باعث پاک شدن اکلیل از روی پوست می‌شود.

منبع: WomensHealthMag دیدگاه‌ها 7050بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه