تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۱۸ رنگ لاک بهاری مناسب خانم‌های جذاب

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
۱۸ رنگ لاک بهاری مناسب خانم‌های جذاب

آرایش و زیبایی ارتباط تنگاتنگی با فصل‌های سال دارد و با فرا رسیدن فصل نو، نوبت آرایش جدید نیز فرا می‌رسد، به همین دلیل خانم‌های زیادی را سراغ داریم که با تغییر رنگ مو، لباس و آرایش به استقبال فصل جدید می‌روند، در این بین باید اعتراف کرد که انصافاً انتخاب رنگ مناسب هر فصل کار چندان راحتی هم نیست، ‌به‌خصوص اگر این رنگ برای آرایش قسمت‌های کوچکی مانند ناخن باشد.

به همین دلیل در ادامه با هم به ۱۸ رنگ لاک مناسب برای طراحی ناخن در بهار و تابستان ۲۰۱۸ اشاره خواهیم کرد.

۱- رنگ لاک مرمری و سفید

این رنگ برازنده ناخن خانم‌های است که راهی خانه بخت هستند، حضور دانه‌های براق در این لاک سازگاری بسیار خوبی با لباس زیبای عروس در ذهن تداعی می‌کند.

۲- رنگ لاک صورتیرنگ لاک صورتی

این رنگ لاک در سال ۲۰۱۸ انتخاب اول دختران شیک‌پو‌ش برای حضور در مهمانی‌های خودمانی است، ترکیبی از لباس‌هایی با طیف رنگ‌های مکمل، جذابیت این لاک را بیشتر خواهد کرد.

۳- رنگ لاک هولوگرافیک براقرنگ لاک هولوگرافیک براق

پیشرفت فناوری در صنعت مد نیز نمود پیدا کرده و رنگ‌ هولوگرافیک جهت لاک انتخاب خوبی برای خانم‌هایی به‌حساب می‌آید که علاقمند به فناوری‌های جدید و امروزی هستند.

با این لاک زیبا می‌توانید جلوه ناخن‌های خود را سه بعدی کنید.

۴- رنگ لاک آبی روشن لاک آبی روشن

فصل بهار نماد بارش باران و سرزندگی است، در نتیجه برای بانوانی که اهل طبیعت هستند و می‌خواهند جذابیت این فصل در ناخن‌هایشان نماد پیدا کند رنگ لاک آبی روشن را پیشنهاد می‌کنیم.

۵- رنگ لاک نارنجیلاک نارنجی کرمی

این طیف رنگ با سایر رنگ‌ها سازگاری خوبی دارد و برازنده هر لباس و آرایشی است، استفاده از این لاک در مهمانی‌های خودمانی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

۶- رنگ لاک پوست‌پیازی روشن لاک پوست‌پیازی روشن

رنگ پوست‌پیازی سازگاری خوبی با پوست دست دارد و به‌عنوان یک رنگ لاک سنگین و شیک در مهمانی‌های رسمی و مجالس می‌توانید استفاده کنید.

۷- رنگ لاک شنی روشنلاک شنی روشن

این رنگ نیز همانند رنگ پوست‌پیازی، برازنده ناخن‌ دست بانوانی است که قصد حضور در مهمانی‌های رسمی را دارند، پیشنهاد می‌کنیم در کنار استفاده از این رنگ، موها را به رنگ بلوند شنی رنگ کنید و لباسی در همین طیف رنگ انتخاب نمایید تا نقل هر مجلسی باشید.

۸- رنگ لاک استیللاک استیل

با یک رنگ لاک جذاب و پر ابهت طرف هستیم که در سال ۲۰۱۸ طرفداران زیادی پیدا کرده، این رنگ لاک به بانوان خوش‌سلیقه‌ای که علاقه زیادی به رنگ‌های خنثی دارند پیشنهاد می‌شود.

۹- رنگ لاک سبز خاکستریلاک سبز خاکستری

انصافاً باید گفت سال ۲۰۱۸ سال رنگ‌های جذاب برای ناخن‌هاست، رنگ لاک سبز خاکستری جذابیت زیادی در کنار لباس‌هایی با طیف رنگ سبز دارد و برازنده بانوانی است که موهای خود را زیتونی رنگ کرده‌اند.

۱۰- رنگ لاک کالباسیلاک کالباسی

این رنگ لاک هر ساله در بین رنگ‌‌های پرطرفدار قرار می‌گیرد و سال ۲۰۱۸ نیز بانوان خوش‌سلیقه از رنگ لاک کالباسی دست‌ بردار نیستند. پیشنهاد می‌کنیم برای این لاک حتماً ناخن‌ها را حسابی سوهان بکشید و مرتب کنید تا جذابیت آن دوبرابر شود.

۱۱- رنگ لاک سبز سیر لاک سبز سیر

هزار و یک رنگ مختلف را برای لاک ناخن می‌توان‌ انتخاب کرد اما اگر به فکر رنگ لاک سنگین و شیکی هستید طیف‌ رنگ‌های زیادی وجود ندارد، در این بین رنگ سبز سیر گزینه مناسبی برای بانوانی است که به دنبال رنگ‌های خاص برای ناخن‌های زیبای خود هستند.

۱۲- رنگ لاک صورتی روشنلاک صورتی روشن

اگر به دنبال رنگ لاکی هستید که ظاهر ناخن‌های شما را جوان و سرزنده نشان دهد و از طرف دیگر بیش از حد هم خودنمایی نکند، انتخاب رنگ لاک صورتی روشن گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

۱۳- رنگ لاک سفید ماتلاک سفید مات

اگر آرایش صورت فرصت چندانی برای انتخاب رنگ لاک باقی نگذاشته است رنگ لاک سفید مات را انتخاب کنید، این رنگ در سال ۲۰۱۸ طرفداران زیادی دارد و برازنده رنگ‌های مختلف لباس و آرایش است.

۱۴- رنگ لاک خاکستری روشن لاک خاکستری روشن

فهرست رنگ‌ لاک‌های جذاب بهار و تابستان ۲۰۱۸ را با رنگی ادامه می‌دهیم که هرگز از مد نمی‌افتد، این لاک برازنده ناخن دختران جوانی است که آرایش‌های سنگین و باوقار را دوست دارند، بانوانی که سن‌وسالی از آن‌ها گذشته نیز به لطف رنگ لاک خاکستری روشن متانت و جذابیت خاصی را در ذهن مخاطب تداعی خواهند کرد.

۱۵- رنگ لاک قرمز روشنلاک قرمز روشن

امکان ندارد با فهرستی از رنگ‌های جذاب لاک سروکار داشته باشید و خبری از طیف رنگ قرمز در آن نباشد، رنگ قرمز روشن حرارت ملایم شب و روز‌های بهاری را تداعی می‌کند و از گرمای تابستان حکایت دارد.

۱۶- رنگ لاک نقره‌ای براقلاک نقره‌ای براق

رنگ نقره‌ای جذابیت و زیبایی خاصی به ناخن‌ها می‌بخشد و درخشان بودن آرایش صورت را تکمیل می‌کند. انتخاب این رنگ برای بانوان و دخترانی که قصد حضور در مهمانی‌های رسمی را دارند گزینه خوبی است.

۱۷- رنگ لاک قرمز سیرلاک قرمز سیر

اگر به فکر انتخاب رنگ لاکی هستید که مناسب مراسم مختلف باشد بدون شک رنگ لاک قرمز سیر اولین گزینه شما خواهد بود، این رنگ برازنده هر لباس و آرایشی است و استفاده از آن در مراسم‌های مختلف جذابیت خاص خود را دارد.

۱۸- رنگ لاک طلاییلاک طلایی براق

لاک طلایی برازنده بانوانی است که گیسوان کمند خود را به طیف‌های مختلفِ رنگ بلوند، رنگ کرده‌اند. به لطف حضور دانه‌های براق در این لاک می‌توانید آن را برای مهمانی‌های شبانه استفاده کنید.

در این قسمت به پایان فهرست ۱۸ رنگ لاک جذاب و خانم‌پسند برای بهار و تابستان رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن دسته بانوان خوش‌سلیقه‌ای هستید که توجه خاصی به رنگ لاک ناخن‌های خود دارند در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از رنگ‌های مورد علاقه خود برای استفاده در شب و روزهای بهار و تابستان باخبر سازید.

منبع: Brostrick دیدگاه‌ها 18556بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه