تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آیا مدل طراحی ناخن بهاری خود را انتخاب کرده‌اید؟

زمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه
آیا مدل طراحی ناخن بهاری خود را انتخاب کرده‌اید؟

بهار زیبا با آن آسمان آبی و صاف، جوانه‌های درختان و باران‌های گاه و بی‌گاه خود در راه است و نوید گذر از روزهای سخت و سرد زمستان را می‌دهد. برای زیباتر جلوه دادن این حال و هوای خوش کافی است زیبارویان هم اندکی بیشتر از قبل به خود رسیدگی کنند.

یکی از تاثیرگذارترین کارهایی که بانوان خوش سلیقه می‌توانند انجام دهند، مانیکور ناخن است. اگر ایده جدیدی برای طراحی ناخن‌های خود در بهار امسال نداربد، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را دنبال کنید تا با ۸ طرح مخصوص ایام نوروز آشنا شوید.

۱- طراحی ناخن با گل‌های بهاری

طراحی ناخن با گل‌های بهاری

احتمالا شما هم از آن دسته بانوان زیباروی با احساسی هستید که عاشق گل هستند و به هر ترتیب سعی در ماندگاری شاخه گل‌های خود دارید حتی به‌صورت خشک!

برای طراحی ناخن به این مدل به همان گل‌های کوچک و ریزی که لای دفترچه خاطراتتان خشک کرده‌اید و یک برق ناخن قوی نیاز دارید. البته این گل‌های طراحی در بازار هم یافت می‌شوند.

۲- طراحی ناخن بهاری

طراحی روی ناخن به سبک مرمری

پیاده کردن طرح‌های مختلف ناخن، سبک‌های خاصی دارد اما با استفاده از این دستورالعمل سه مرحله‌ای به راحتی می‌توانید این مدل را طراحی کنید. چیزهایی که لازم دارید شامل دو رنگ متناقض، یک ابزار نوک تیز و کمی حوصله می‌شود.

برای طراحی این مدل، از روش واتر ماربل هم می‌توانید کمک بگیرید.

بیشتر ببینید: طراحی ناخن به روش واتر ماربل

۳- طراحی ناخن خال‌خالی

طراحی ناخن خال‌خالی

خال‌خالی پولکا مدل لاک مطلوب بهار است اما نکته مهم این طراحی استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ است. نمونه این مدل را در تصویر بالا می‌بینید که از رنگ بنفش کم‌رنگ و پررنگ استفاده شده است تا ظاهری حباب‌دار و برجسته به ناخن بدهد.

۴- طراحی ناخن مرمری

طراحی ناخن مرمری

طراحی ناخن مرمری از آن طرح‌های پر طرفدار است که در هر فصل سال مورد استقبال واقع می‌شود. برای بهار ۹۷ بهتر است این طرح را با ترکیب دو رنگ صورتی کمرنگ و سفید روی ناخن‌های خود نقش بزنید.

برای طراحی ناخن مرمری می‌توانید از ترفندهایی که در تصویر شماره ۲ آورده شده است، کمک بگیرید.

۵- طراحی ناخن هندسی

طراحی ناخن هندسی

اگر شخصیتی بسیار دقیق و مهندسی شده‌ای دارید، این طرح هندسی برازنده ناخن‌های خوش فرم شما است. مطمئنا یک طراحی گرافیکی سفید و سیاه با نقطه‌ای به رنگ زرشکی نمایی بسیار شیک روی ناخن‌های شما ایجاد می‌کند.

۶- طراحی ناخن دو وجهی

طراحی ناخن دو وجهی

گاهی زیباترین مدل‌ها ساده‌ترین آن‌هاست. این مدل نه تنها ناخن را بلندتر نشان می‌دهد بلکه طراحی آن نیز بسیار راحت است. دو رنگ بهاری را نیز می‌توانید به این طریق روی ناخن‌های خود به نمایش بگذارید.

۷- طراحی ناخن چند رنگ

طراحی ناخن چند رنگ

وقتی می‌توان از چند رنگ استفاده کرد چرا فقط باید لاک یک‌رنگ بزنیم؟

این مدل حس کلاسیک بهارانه‌ای به شما می‌دهد و طراحی هندسی آن در کنار استفاده از رنگ‌های بهارانه بسیار زیباست.

۸- طراحی ناخن نئونی

طراحی ناخن نئونی

برای طراحی ناخن نئونی به دو رنگ بسیار نزدیک به هم نیاز داربد و طراحی هندسی وسط ناخن بسیار شگفت‌انگیز خواهد شد. دفعه بعد که دوست داشتید طرحی هیجان‌انگیزتر از یک رنگ ساده‌ی خنثی روی ناخن بزنید این مدل را انتخاب کنید.

به پایان معرفی ایده‌هایی برای طراحی ناخن در تعطیلات زیبای بهاری رسیدیم. چنانچه شما هم ایده یا ترفندی در ذهن خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منبع: Goodhousekeeping دیدگاه‌ها 9201بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه