تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

۵ لاک ناخن که دستان شما را جوان تر نشان می‌دهد

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
۵ لاک ناخن که دستان شما را جوان تر نشان می‌دهد

هیچ چیزی در این دنیا یک بعد ندارد حتی زیبایی. ممکن است شما از گران‌ترین و بهترین محصولات و روغن‌ها مانند روغن کوکتیکول استفاده کنید؛ اما بی‌دقتی کوچکی باعث می‌شود زحماتتان به چشم نیاید. بگذارید مثالی بزنیم، شما تمام مراحل مراقبت از پوست را انجام داده‌اید و نوبت لاک‌زدن رسیده‌ است. لاک ترندی که چند وقت پیش خریده‌اید را برمی‌دارید و روی ناخن‌هایتان می‌زنید؛ اما احساس می‌کنید چیزی درست نیست. انگار دستانتان را دوست ندارید. حس می‌کنید چروک‌های دستانتان چند برابر شده است. انگار این دست‌ها متعلق به شما نیست. این همان بی‌دقتی کوچکی است که گفتیم. نمایان‌شدن چروک‌ها به بعضی خانم‌ها این احساس را القا می‌کند که دیگر زیبا نیستند. شما می‌توانید با انتخاب درست خلاف این حرف را به خودتان اثبات کنید. رنگ لاک در زیبا به نظر رسیدن و مهم‌تر از آن در جوان به نظر رسیدن پوست دست بسیار کمک می‌کند. رنگ‌ها تأثیر عمیقی بر رنگ و سن پوست دارند. با شنیدن این اطلاعات سردرگم نشوید در ادامه ما ۵ لاک ناخن که دستان شما را جوان تر نشان می‌دهد را معرفی می‌کنیم؛ پس همراه ما باشید.

لاک قرمز کلاسیک

لاک قرمز کلاسیک

چه در اوایل جوانی قرار داشته باشید، چه در آخرش، طرفدار رنگ قرمز هستید. از بودن این رنگ روی ناخن‌هایتان خجالت نکشید. این رنگ، رنگ زندگی است. رنگی که لبخند را روی لب‌هایتان می‌آورد. البته این رنگ خاصیت ضدچروک دارد؛ یعنی جایی که این رنگ هست، چروک‌ها به چشم نمی‌آیند. قرمز کلاسیک می‌تواند به رنگ یک گوجه رسیده یا قرمز نارنجی باشد؛ رنگی جیغ ولی زیبا. به نظر ما چندتایی از این طیف رنگ را تهیه کنید و از بودن آن روی ناخن‌هایتان لذت ببرید. این رنگ هر مسنی را جوان می‌کند چه روحتان مسن باشد چه جسمتان.

لاک ناخن سفید

لاک ناخن سفید

یکی از ترندهای این روزهای مد رنگ سفید است. رنگی آرامش‌بخش که شما را از کسالت نجات می‌دهد. ناخن‌های سفید در سالن‌های زیبایی طرفداران بی‌شمار دارد. رنگ سفید، ناخن‌ها را برجسته می‌کند و حالتی زیبا به آن‌ها هدیه می‌دهد. بعضی افراد تصور می‌کنند رنگ سفید برای ناخن‌ها زیبا نیست یا جلوه ندارد. تصور ما این است که این افراد تا به حال از سفید برای ناخن‌هایشان استفاده نکرده‌اند. به نظر ما یک مرتبه سفید را انتخاب کنید؛ اگر دوست نداشتید، آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید.

لاک صورتی پودری

لاک صورتی پودری

صورتی پودری رنگی خاص و زیباست. این رنگ به تازگی طرفدار پیدا کرده و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. به نظر ما این صورتی به این زودی‌ها از مد نمی‌افتد و جایگاه خود را در صنعت مد پیدا کرده است؛ اگر بخواهیم این رنگ را توصیف کنیم می‌گوییم رنگی مابین هلویی و صورتی روشن. اینکه ما به طیف روشن صورتی تأکید داریم دلیل دارد. صورتی‌های تیره پوست‌های جوان را مسن نشان می‌دهد؛ اگر پوستتان کمی چروک داشته باشد، چروک‌ها را اغراق‌آمیز می‌کند. این صورتی ناخن‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد؛ اگر ناخن‌های بادامی دارید، حتماً این رنگ را امتحان کنید. ظاهر ناخن‌هایتان با این رنگ بی‌نظیر خواهد بود. طیف‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، پوستتان را چند سال جوان‌تر نشان می‌دهد. صورتی پودری، سالمونی و صورتی رژگونه بهترین انتخاب برای رنگ لاک هستند. این رنگ‌ها برای کارهای روزمره هم مناسب است و شما را معذب نمی‌کند.

لاک سبز لیمویی

لاک سبز لیمویی

یکی از نشانه‌های پیرشدن پوست رگ‌های آبی رنگ است. این رگ‌های برجسته نشاط پوست را به خطر می‌اندازند. برای خنثی‌کردن اثر این رگ‌ها، لاکی به رنگ سبز لیمویی انتخاب کنید. این رنگ پوست شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. به غیر از خاصیت جوانی، این رنگ حسی جالب و زیبا به همراه دارد. احساسی مطبوع مانند قدم‌زدن در هوای خنک بهاری. لاک‌های رنگارنگ و پاستلی مانند سبز نعنایی و سبز لیمویی احساسی که توصیف کردیم را به همراه دارند. سبزهایی که در این طیف قرار دارد، برای هر رنگ پوستی مناسب است. این خاصیت بزرگ‌ترین امتیاز سبزهای پاستلی است.

لاک  نارنجی سوخته

لاک  نارنجی سوخته

رنگ‌های گرم و روشن پوست را جوان نشان می‌دهد. دستانتان را لاک نارنجی تصور کنید. زیباست مگر نه؟ اگر از طرفداران رنگ‌های جیغ نیستید، بهتر است نارنجی با ته‌رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید. این رنگ هم گرم است و هم روشن؛ پس چروک‌های دست را از توجه خارج می‌کند. برای اینکه این رنگ روی ناخن‌هایتان زیباتر به نظر برسد بهتر است ناخن‌هایتان را کوتاه کنید. این رنگ برای ناخن‌های بلند چندان جالب نیست.

در کل این رنگ‌ها چروک‌های دست را کمتر نشان می‌دهد. چروک‌های دست دلایل بسیاری دارد که یکی از آن‌ها پیری پوست است. از دیگر دلایل می‌توان به لاغری زیاد و استفاده از مواد شیمیایی باشد. به هر دلیلی که پوستتان دچار چروک شده این رنگ‌ها را امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد.

سخن پایانی

در این مقاله با شما از ۵ لاک صحبت کردیم که پوست دستتان را جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کند. شما چه رنگ‌هایی به لیست ما اضافه می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید. ضمناً می‌توانید برای خرید هرنوع و رنگ لاک به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع لاک‌ها از برندهای مختلف وجود دارد. سفارشتان را ثبت کنید تا در کمترین فرصت به دستتان برسد.

دیدگاه‌ها 14396بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه