تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

هفت ایده جذاب برای طراحی ناخن با استفاده از لاک مات

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
هفت ایده جذاب برای طراحی ناخن با استفاده از لاک مات

خیلی از خانم‌ها بعد از مانیکور، به‌دنبال ایده جذاب برای طراحی ناخن های خود هستند. لاک مات نیز به دلیل بافت جدید و جذابش، جای خود را در طراحی ناخن باز کرده است. به همین دلیل ما در این مقاله بعد از بررسی نکات و اقدامات مهم اولیه برای طراحی ناخن، به معرفی هفت طرح و ایده جذاب برای طراحی ناخن با استفاده از لاک مات پرداختیم. پس در ادامه با ما همراه باشید و پس از دیدن و انتخاب طرح های زیر، آن‌ها را روی ناخن خود پیاده کنید و لذت ببرید.

اولین گام در طراحی ناخن

انتخاب طرح و ایده جذاب برای طراحی ناخن گام اول است.بعد از مانیکور ناخن های خود، بهتر است ابتدا رنگ و نوع طراحی را مشخص کنید. هزاران طرح و ایده جذاب برای طراحی ناخن وجود دارد که کار انتخاب مدل را برای شما سخت خواهد کرد. از طرف دیگر ازآنجایی‌که هنر طراحی ناخن همیشه در حال به‌روزرسانی است و هر روز با طرح های جدید و جذابی روبه‌رو هستیم، بهتر است هرازگاهی به تغییر و تنوع نیز لبخند بزنید و از ایده های جذاب برای طراحی ناخن خود استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از لاک مات، طرح های زیادی را روی ناخن خود پیاده کنید. برای داشتن طرحی بی‌عیب و نقص فقط کافی است اصول مهم در طراحی ناخن را رعایت کنید. ظرافت، دقت و خلاقیت هم از مهم‌ترین چاشنی‌های طراحی ناخن است. از طرف دیگر کیفیت مواد و ابزار شما نیز تأثیر مستقیمی در میزان رضایت شما از نتیجه نهایی کار دارد.

ابزار لازم برای طراحی ناخن

ابزار لازم برای طراحی ناخن را ابتدا باید آماده کنید.ابتدا مکانی را برای لاک زدن انتخاب کنید. این مکان باید ضمن تمیزبودن، سطح صاف و ثابتی داشته باشد. معمولاً میز کار یا میز آشپزخانه می‌تواند انتخاب مناسبی برای این کار باشد. سپس زیر دست خود حوله‌ای پهن کنید تا از کثیف‌شدن احتمالی میز جلوگیری شود. لاک های انتخابی خود، برق ناخن، لاک پاک کن، پنبه، شابلون، چسب، قلم مو، اکلیل، نگین و خلال دندان ازجمله ابزار مهمی هستند که باید قبل از شروع فرایند لاک زدن آن‌ها را در کنار خود داشته باشید.

مراحل مهم در طراحی ناخن

مراحل مهم در طراحی ناخن را باید به دقت انجام دهید.بعد از فراهم کردن ابزار مهم، باید مراحل لاک زدن را یک‌به‌یک با دقت انجام دهید. ابتدا باید ناخن خود را به‌طور کامل تمیز کنید؛ چراکه سطح ناخن باید کاملاً صاف، پاک و بدون آلودگی باشد. سپس لاک پایه را با دقت به ناخن خود زده و صبر کنید تا کاملاً خشک شود. در ادامه طرح انتخابی خود را با ابزار مربوطه (قلم مو، شابلون، چسب، خلال دندان و …) با ظرافت هرچه تمام‌تر روی ناخن خود پیاده کنید. بعد از خشک شدن طرح، یک لایه لاک بی رنگ زده و اجازه دهید تا خوب خشک شود. این لاک بی رنگ می‌تواند برق ناخن، محافظ لاک یا تاپ کت نیز باشد. در نهایت می‌توانید درصورت خوردن لاک به پوست دست، آن‌ها را با کمک لاک پاک کن تمیز کنید و از ناخن های زیبای خود لذت ببرید.

هفت طرح جذاب ناخن با استفاده از لاک مات

۱. طرح ناخن مینیمال خطی

طرح مینیمال خطی یک ایده برای طراحی ناخن است.طرح ناخن مینیمال خطی، یک ایده جذاب برای طراحی ناخن است. در این طرح بعد از زدن لاک مات گلبهی رنگ و خشک شدن آن، خطوطی را مطابق با عکس، با استفاده از لاک مات مشکی و نقره ای روی ناخن ایجاد کنید. بعد از خشک شدن این خطوط، با زدن یک لایه لاک بی رنگ، دوام و ماندگاری طرح ناخن خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید، شما می‌توانید به جای رنگ گلبهی، هر رنگی که مطابق با حس و حالتان است یا با لباس‌هایتان ست می‌شود را انتخاب کنید.

۲. طرح ناخن گل دار

طرح ناخن گل دار یک ایده جذاب برای طراحی ناخن است.کشیدن گل، یک ایده جذاب برای طراحی ناخن است. برای کشیدن این طرح زیبا روی ناخن خود فقط کافیست، لاک مات صورتی کم رنگ را روی ناخن خود زده و بعد از خشک‌شدن آن، به کمک قلم مو نقش گل ها را به تعداد دل‌خواه روی ناخن هر انگشتی که دوست دارید بکشید. سپس مقدار کمی اکلیل را روی دیگر ناخن ها ریخته و اجازه دهید تا کاملاْ خشک شود. در نهایت برای تثبیت طرح ناخن خود یک لایه لاک بی رنگ زده و از آن لذت ببرید.

۳. طرح ناخن پاستلی

طرح ناخن پاستلی ایده جذاب دیگری در طراحی ناخن است.

رنگ های پاستلی این روزها خیلی مورد توجه طراحان مد قرار دارند و توانسته‌اند جای خود را در طراحی ناخن باز کنند. در این طرح شما می‌توانید با هر رنگ پاستلی که دوست دارید خطوط نامرتبی را روی ناخن خود کشیده و پس از خشک‌شدن آن‌ها، با کمک قلم مو و لاک مات مشکی، برگ های زیبایی را روی ناخن پیاده کنید. همانند مدل های قبلی، برای تثبیت طرح ناخن، یک لایه لاک بی رنگ بزنید.

۴. طرح ناخن نگین دار

طرح ناخن نگین داراستفاده از نگین نیز می‌تواند یک ایده جذاب برای طراحی ناخن باشد؛ چراکه در کنار زیبایی، درخشش خاصی به ناخن ها می‌دهد. برای این کار ابتدا لاک مات با رنگ دل‌خواه را به ناخن های خود زده و بعد از خشک‌شدن آن‌ها، نگین ها را به کمک چسب با توجه به تصویر یا هر مدل دیگری که خواستید، روی ناخن های خود بچسبانید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

۵. طرح ناخن مرمری

طرح ناخن مرمریاین روزها طرح ناخن مرمری، به‌شدت مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. برای ایجاد این طرح و نقش زیبا روی ناخن خود ابتدا باید اجازه دهید تا لاک پایه روی ناخنتان خشک شود. سپس با لرزش قلم مو خطوط باریکی را روی ناخن ایجاد کنید. بهتر است برای زیباترشدن کار، رنگ لاک دوم مخالف رنگ لاک اول باشد. میزان تراکم این رگه ها کاملاً وابسته به سلیقه‌ی شماست. در پایان بعد از خشک شدن این خطوط یک لایه لاک بی رنگ روی طرح نهایی بکشید.

۶. طرح ناخن کروم مات

طرح ناخن کروم ماتبا یک لاک مات طوسی رنگ، تمام ناخن های خود را لاک بزنید. بعد از خشک‌شدن آن‌ها، با یک لاک کروم یا لاک آینه ای ، قسمت انتهایی ناخن را با دقت و یک اندازه لاک بزنید. به همین راحتی شما صاحب این طراحی زیبا روی ناخن های خود شده‌اید.

۷. طرح ناخن خال خالی

طرح ناخن خال خالیبرای طراحی ناخن خال خالی، ابتدا باید یک لایه لاک مات با رنگ دل‌خواه را روی ناخن خود کشیده و اجازه دهید تا خوب خشک شود. سپس به کمک یک قلم مو و لاک براق همان رنگ، خال های نامنظمی را روی ناخن ایجاد کنید. در پایان هم طرح خود با کشیدن یک لایه لاک بی رنگ تثبیت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه، خواندن مقاله‌ی «روش انتخاب لاک مناسب برای موقعیت های مختلف» را از دست ندهید.

سعی کردیم در این مقاله هفت ایده جذاب برای طراحی ناخن با استفاده از لاک مات و چند ابزار ساده را برای شما بیان کنیم. در پایان خاطرنشان می‌کنیم که فروشگاه اینترنتی اردمی با ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی از معتبرترین برندها، امکان خریدی راحت و البته مطمئن را برای شما همراهان گرامی فراهم کرده است.

دیدگاه‌ها 11500بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه