تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

طراحی ناخن با لاک طلایی | پیشنهاد و آموزش چند طرح پرطرفدار

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
طراحی ناخن با لاک طلایی | پیشنهاد و آموزش چند طرح پرطرفدار

در دنیای امروز، طراحی ناخن به یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر صنعت زیبایی تبدیل شده است. ورود لاک‌های ماندگار و روش‌های ژلیش و کاشت ناخن باعث شده است رقابت در این صنعت هر روز بیشتر باشد. این روزها با کمک ناخن‌کارهای حرفه‌ای می‌توانید در عرض چند ساعت صاحب زیباترین ناخن‌ها شوید و تا چند ماه این زیبایی را حفظ کنید. اما اگر هزینه یا وقت کافی برای این کار نداشته باشید چه؟ اگر دوست داشته باشید هر روز یک طرح جدید روی ناخنتان ایجاد کنید، چه؟ نگران نباشید. ما اینجاییم تا چند طرح زیبا را به شما آموزش دهیم. با آموزش طراحی ناخن با لاک طلایی همراه ما باشید.

روش نصف نصف | مرسوم‌ترین روش طراحی ناخن با لاک طلایی

روش نصف نصف | مرسوم‌ترین روش طراحی ناخن با لاک طلایی

نه‌تنها برای طراحی ناخن با لاک طلایی که برای هر رنگ دیگری، اولین ایده‌ای که به ذهن هر فرد می‌رسد این است که نیمی از ناخنش را با یک رنگ و نیمه دیگر را با رنگ دیگر پوشش دهد. برخی افراد نیز یکی درمیان ناخن‌هایشان را به رنگ‌های مختلف آغشته می‌کنند که در طراحی ناخن با لاک طلایی چندان چنگی به دل نمی‌زند.

برای این رنگ خاص و تاپ، بهتر است بیشتر بخش دستتان را با لاک براق بپوشانید و بخش کمتر را با با لاک اکلیلی طلایی پر کنید. برای اینکه خطوط صاف و یکدست در بیاییند، بهتر است از چسب نواری کمک بگیرید. ابتدا لاک مدنظرتان را بزنید. پس از خشک‌شدن، بخشی که قرار است رنگی بماند را با کمک چسب نواری بپوشانید و با خیال راحت برس لاک طلایی اکلیلی را روی ناخنتان بکشید. سپس چسب را با احتیاط بردارید تا لاک رنگی و طلایی خراب نشود.

این کار را می‌توانید روی مانیکور فرنچ هم انجام دهید. می‌دانید که در مانیکور فرنچ فقط لبه ناخن‌ها رنگ مات دارد و سایر بخش ناخن، بی‌رنگ یا رنگ پوست است. برای بقیه بخش‌ها می‌توانید با روشی که در بالا گفتیم، از لاک اکلیلی طلایی استفاده کنید. تصویر این کار را در بالا گذاشته‌ایم تا بهتر متوجه منظورمان بشوید.

طراحی ناخن با لاک طلایی با کمک ورقه‌های طلا | روشی بسیار لاکچری

طراحی ناخن با لاک طلایی با کمک ورقه‌های طلا

همان طور که در تصویر بالا می‌بینید برای طراحی ناخن با لاک طلایی از ورقه‌های طلا استفاده شده است. البته این‌ها واقعاً طلا نیستند و قیمت مناسبی هم دارند. شما می‌توانید این ورقه‌ها را از لوازم طراحی تهیه کنید. نکته مهم اینکه این ورقه‌ها بسیار نازک و حساس هستند و کار با آن‌ها کمی مهارت لازم دارد. برای همین بهتر است برای مواقعی که عجله دارید یا مهمانی خاصی پیش روی شماست، سراغ این طرح نروید، مگر اینکه بارها این کار را آزموده باشید و با اطمینان بتوانید انجامش دهید.

برای این کار ابتدا ناخن خود را به بیس کوت آغشته کنید. سپس یک برق ناخن بسیار براق انتخاب کنید و روی آن بزنید. وقتی هنوز برق ناخنتان کاملاً خشک نشده است، نوار باریک طراحی ناخن را روی آن گذاشته و با پنس یا هر وسیله دیگر آن را فیکس کنید. یک لایه دیگر برق ناخن یا تاپ کوت بزنید تا نوار طلایی فیکس شود. اکنون از ورق طلا اشکال نامتقارن جدا کرده و به لبه ناخنتان بچسبانید. یادتان باشد که این مراحل را برای هر ناخن جداگانه انجام دهید تا نتیجه نهایی زیباتر شود.

ایجاد نقطه های طلایی | طرحی مینیمال و دخترانه

ایجاد نقطه های طلایی

یکی دیگر از مدل های طراحی ناخن با لاک طلایی این است که فقط چند نقطه طلایی روی ناخن ایجاد کنید. برای این طرح باید نگاه کنید که لباستان چه رنگی است یا قرار است ناخنتان را با چه رنگی ست کنید. معمولاً رنگ‌های سلطنتی مثل آبی درباری، آبی نفتی، سبز کله غازی و صورتی پرنسسی از جمله رنگ‌هایی هستند که در کنار طلایی جلوه بسیار زیبایی دارند. برای همین هم در طراحی تاج یا لباس شاهزادگان از این دست رنگ‌ها بیشتر استفاده می‌شود.

برای این کار کافی است ناخنتان را با رنگ مطلوبتان بپوشانید. قبل از این کار حتماً بیس کوت بزنید تا به مرور زمان، ناخنتان زرد نشود. می‌توانید همه ناخن یا فقط بخشی از آن را با لاک بپوشانید. اکنون با کمک سر پنس مو یا ابزار طراحی ناخن، چند نقطه ریز و درشت از رنگ طلایی روی ناخنتان ایجاد کنید. این نقطه‌ها می‌توانند منظم یا پراکنده باشند. برای طراحی نقطه‌ها به نوع لباس و تیپتان توجه کنید. مسلماً یک کت‌شلوار آبی‌نفتی یا ماکسی بلند با نقاط پراکنده میانه خوبی ندارد!

طراحی ناخن با لبه های طلایی | روشی به سرعت برق و باد‌‌

ترکیب فرنچ و طلایی

برای مواقعی که وقتتان تنگ است یا حوصله چندانی برای آرایش و طراحی ناخن ندارید، یکی از بهترین روش‌ها این است که سطح ناخن را با یک رنگ بپوشانید و سپس فقط لبه‌هایش را با رنگ طلایی آغشته کنید. معمولاً رنگی که برای پایه کار انتخاب می‌شود، بهتر است مات باشد تا برق طلایی لبه بتواند خودش را نشان دهد؛ زیرا در این طرح‌ها یک لایه بسیار نازک از لاک طلایی به لبه ناخن زده می‌شود.

اگر کمی ماهر باشید، خودتان می‌توانید این کار را بدون هیچ ابزاری انجام دهید. کافی است برس لاک لایی را در دستتان بگیرید و ناخنتان را از کنارش رد کنید. اگر هم مهرهای مخصوص طراحی در دسترستان هست، با کمک آن‌ها خطی باریک از لاک طلایی روی ناخنتان ایجاد کنید. بهترین ترکیب برای طراحی ناخن با لاک طلایی، رنگ سفید مات است که البته لازم است با لباس یا آرایشتان جور در بیاید.

سخن پایانی

به پایان نوشته طراحی ناخن با لاک طلایی رسیدیم. امیدواریم که طرح‌هایی که اینجا برایتان گذاشتیم، کاربردی باشد. البته اگر کمی وقت و حوصله صرف کنید، می‌توانید از ترکیب این طرح‌ها، طرح تازه ایجاد کنید. در مجموع طراحی ناخن به خلاقیت و دقت وابسته است و از فرمول خاصی پیروی نمی‌کند. اگر هم برای طراحی ناختان به انواع لاک مرغوب نیاز داشتید، سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. در این فروشگاه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای مختلف با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به شما عرضه می‌شود. ذر پایان هم از شما می‌خواهیم اگر تجربه یا پرسشی درباره این نوشته دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 30039بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه