تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

آیا با انواع مانیکور فرنچ آشنا هستید؟

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
آیا با انواع مانیکور فرنچ آشنا هستید؟

مانیکور فرنچ به عنوان یکی از سبک‌های طراحی ناخن، هم ساده و هم زیباست و ویژگی شاخص آن، نوک سفیدش است که نمای طبیعی ناخن را برجسته‌تر می‌کند. این مدل که بین ستارگان مد و هنرمندان معروف در قرن اخیر بسیار متداول بوده است هنوز هم نقش مهمی در روند مد بازی می‌کند.

هرچند هنوز کسی به طور دقیق نمی‌داند که اولین بار این مدل در کجا ابداع شده است اما از قرن 19 در تعدادی از سالن‌های آرایشی فرانسه ارائه می‌شده است. مانیکور فرنچ در آغاز قرن بیستم توجه طراحان مد امریکایی را به خود جلب کرد و به طور گسترده‌ای بین بازیگران معروف دهه 1920 متداول شد. پس از آن این مدل بین تمام زنان ایالات متحده رواج یافت. این شیوه در دهه 1930 هم‌چنان ادامه یافت و بسیاری از خانم‌ها این مدل طراحی ناخن را جزو برنامه دائمی آرایشی خود در سالن‌ها قرار می‌دادند. به دلیل رکود اقتصادی که گریبان بسیاری از مردم را گرفت، زنان مبتکر شروع به تمرین این نوع طراحی در خانه کردند.

مانیکور فرنچ چگونه انجام می‌شود؟

مراحل انجام فرنچ مانیکور در سالن‌های آرایشیهرچند این مدل طراحی ناخن روند ساده‌ای دارد اما در آرایشگاه‌ها هزینه‌ی زیادی را برای آن باید بپردازید. معمولا از یک کاغذ الگو برای طراحی خطی صاف و تمیز استفاده می‌شود تا مرز بین دو قسمت نوک و خود ناخن طراحی شود. گاهی این خط با دست کشیده می‌شود و بعد با لاک پاک‌کن آن را صاف و مرتب می‌کنند. امروز ابزار مناسبی برای طراحی ناخن در منزل وجود دارد، مثل الگوها، رنگ‌های خنثی و سفید و برق ناخن.

مدل‌های مختلفی از مانیکور فرنچ وجود دارد که در آن به جای رنگ خنثی برای خود ناخن می‌توان از لاک صورتی کم‌رنگ استفاده کرد و سپس نوک سفید ناخن را طراحی نمود. برای نوک ناخن نیز رنگ‌های مختلفی از زرد  گرفته تا قهوه‌ای به کار می‌رود. مدل‌های امریکایی این نوع طراحی نوک‌های بژ با رنگ صورتی-زرشکی برای خود ناخن هستند.

درست مثل مانیکور برای دست، برای ناخن پا نیز پدیکورهای مختلفی با همین شیوه‌ها وجود دارد و این یعنی شما می‌توانید ناخن‌های دست و پا را با هم ست کنید و برای زیباتر شدن و جلوه کردن آن‌ها، صندل به پا کنید.

منبع: Wisegeek دیدگاه‌ها 8766بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه