تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

8 برس آرایشی ضروری برای مبتدیان

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
8 برس آرایشی ضروری برای مبتدیان

وارد شدن به دنیای آرایش مانند ورود به یک فروشگاه شیرینی فروشی است؛ امکانات بی‌پایان و گزینه های بسیار زیاد. مطمئناً، محصولات آرایشی شما نقش مهمی در ظاهر نهایی دارند؛ اما کاربرد نیز به همان اندازه مهم است. ابزارهای آرایشی مثل شمشیر دو لبه هستند، اگر درست استفاده شوند، می‌توانند ظاهر شما را به زیباترین حالت ممکن بسازند. اگر هم خوب و درست استفاده نشوند، زیبایی‌تان را خراب کنند یا از بین ببرند. به همین منظور ما در این نوشته قرار است ۸ برس مهم آرایشی را فهرست کنیم که هر مبتدی آرایشی باید داشته باشد. همراه ما باشید.

برس پارویی فونداسیون

برس پارویی فونداسیون

برس پارویی یک برس پایه استاندارد است. این یک برس متراکم است که به شکل پارو صاف است. اکثر آرایشگران این برس را برای استفاده در آرایش پایه ترجیح می‌دهند؛ زیرا حداکثر پوشش را فراهم می‌کند. با این حال، اگر مبتدی هستید، ممکن است با این برس کار سختی داشته باشید. برس های پارویی در صورت استفاده نادرست، رگه هایی از خود به جای می‌گذارند. نکته کلیدی این است که پس از اینکه محصولات به‌طور یکنواخت در اطراف پخش شدند، به‌آرامی کرم پودر پایه آرایش را روی پوست بمالید. این برس با انواع کرم پودر خامه‌ای و مایع به‌خوبی سازگار است.

برس کابویی

برس کابویی

برس کابوکی یک برس صاف‌کننده متراکم با رویه صاف است. به‌طور کلی برای مخلوط کردن فونداسیون های مایع یا کرم استفاده می‌شود. مشابه برس پارویی، برس های کابوکی پوشش بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. از آنجایی که موهای بسیار محکم در کنار هم قرار گرفته‌اند، برس محصول زیادی را جذب نمی‌کند و آرایش شما را یکپارچه پخش می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فونداسیون را روی صورت خود به‌صورت نقطه‌ای بزنید و آن را با حرکات کوچک و دایره‌ای ترکیب کنید. این برس با کرم ها، مایعات و پودرها عالی عمل می‌کند.

برس پودر

برس پودر

برس های پودری برس های بزرگ و کرکی برای استفاده از انواع پودر هستند. موهای برس های پودری به‌صورت شل بسته‌بندی شده‌اند؛ بنابراین محصول زیادی را در یک نقطه اضافه نمی‌کند. آن‌ها معمولاً بسیار بزرگ و کرکی هستند و این باعث می‌شود پودر بسیار سریع استفاده شود. این‌ها با کرم ها و مایعات کار نمی‌کنند. رژگونه های کرم و مایع را می‌توان با استفاده از برس های کابوکی استفاده کرد.

برس رژگونه

برس پودر

برس رژگونه یک نسخه کوچک‌تر از برس پودری است. از این رو، مانند برس پودر، برس رژگونه کرکی است و به‌روشی مشابه عمل می‌کند. اندازه یک برس رژگونه، قرار دادن رژگونه درست روی سیب گونه‌ها را ایدئال می‌کند تا رژگونه گلگون شود!

برس سایه چشم صاف

برس سایه چشم

برس سایه چشم صاف نسخه میکرو براش پارویی است. صاف و نسبتاً متراکم است. این برای فشار دادن رنگدانه سایه چشم بر روی پلک استفاده می‌شود. از این برس می‌توان برای سایه چشم های کرم، مایع یا پودری استفاده کرد.

برس کرکی و ترکیبی

برس سایه چشم صاف

برس ترکیبی یک برس کرکی است که برای هر نگاهی حیاتی است. این به پراکندگی خطوط خشن و ادغام رنگ ها کمک می‌کند. این ها در اندازه های مختلف برای مصارف مختلف وجود دارند. برس های ترکیبی ریز برای مشخص کردن چین و چروک چشم بسیار عالی هستند، برس های ترکیبی بزرگتر می‌توانند برای نرم کردن خطوط تیز با مخلوط کردن لبه ها و برس های ترکیبی زاویه دار برای عمیق کردن V بیرونی چشم استفاده شوند.

برس خط چشم

برس خط چشم

برس خط چشم، یک برس کوتاه و متراکم است که برای دودی شدن خط چشم استفاده می‌شود. این‌ها معمولاً برای لک کردن خط چشم و ترکیب سایه چشم روی خط پایین مژه استفاده می‌شوند. از این ها می‌توان برای کشیدن سایه چشم روی پلک‌ها نیز استفاده کرد.

برس ابرو زاویه دار

برس خط چشم زاویه دار

برس ابرو زاویه دار یک برس صاف و زاویه دار است که می‌تواند برای خط چشم یا پر کردن ابروها باشد. این برس نازک است و برای کشیدن روی گوشه‌های ابرو عالی است؛ زیرا زاویه آن به‌راحتی در امتداد خط ابرو حرکت می‌کند. برس‌های زاویه‌دار که نازک‌تر هستند برای پرکردن ابروها عالی هستند؛ زیرا می‌توانید با آن‌ها ضربه‌های نازک و مو مانندی ایجاد کنید.

سخن پایانی

در این نوشته با چند برس آرایشی و کاربردهایشان آشنا شدید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. اگر دوست داشتید هر کدام از این برس‌ها را داشته باشید، کافی است به فروشگاه اینترنتی اردمی مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با قیمت بسیار مناسب وجود دارد. شما چند نوع برس دیگر می‌شناسید یا از کدام برس‌ها بیشتر استفاده می‌‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 5497بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه