تخفیف‌های تا ۱۰+۳۰درصدی! + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! فقط تا ۱۳ فروردین!

نکات کلی درباره زیر سازی آرایش و استفاده از بهترین کرم پودر

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
نکات کلی درباره زیر سازی آرایش و استفاده از بهترین کرم پودر

آرایشگرهای حرفه‌ای برای انجام میکاپ، هر کرم پودری را قبول ندارند و همیشه برای زیر سازی آرایش سراغ بهترین مارک کرم پودر می‌روند. دلیل این امر هم مشخص است. اهمیت فراوانی که زیر سازی آرایش در نتیجه‌ی نهایی میکاپ دارد، بر هیچ کس پوشیده نیست. اگر برای شما نیز جالب است بدانید زیرسازی آرایش چیست و استفاده از بهترین کرم پودر چه نکاتی دارد، با ما همراه باشید.

زیر سازی آرایش چیست

زیر سازی آرایش چیست

وقتی از زیر سازی آرایش صحبت می‌کنیم، در‌ واقع منظورمان ایجاد بستری نرم و یکدست برای استفاده از سایر لوازم آرایشی است. معمولاً برای رسیدن به این هدف، بعد از استفاده ار پرایمر، از موادی مانند کانسیلر و کرم پودر کمک می‌گیریم. برای یکدست تر شدن آرایش، کرم پودر باید روی صورت، گردن و قسمت دکلته مالیده شود. کیفیت و کارایی‌ کرم پودرها با هم تفاوت دارد. باید حتماً بهترین مارک کرم پودر را استفاده کنید تا کیفیت خوبی داشته باشد و پوشش مناسبی ایجاد کند.

تشخیص میزان پوشش کرم پودر در زیر سازی آرایش

استفاده از بهترین کرم پودر

میزان پوشانندگی کرم پودر حرف اول را در دوام و زیبایی آرایش می‌زند. منظور از پوشش نیز مقدار تراکم رنگدانه های کرم پودرهاست. به این ترتیب برای خرید کرم پودر باید ابتدا مقدار پوشش آن را در نظر بگیرید. فراموش نکنید هر چقدر کرم پودر پوشش کمتری داشته باشد، آرایش شما جلوه‌ای طبیعی‌تر پیدا خواهد کرد.

کرم پودرهایی که پوشش کمتری دارند برای بانوان و افرادی که تازه با آرایش آشنا شده‌اند، گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شوند. تعامل با کرم پودرهای سبک نیز راحت‌تر است. پوشش کرم پودر را در حین استفاده از آن می‌توان افزایش داد. اگر احساس کردید کرم پودری که زده‌اید پوشش کافی ندارد، کافی است آن را تجدید کنید. تعامل با کرم‌ پودرهایی که پوشش بیشتری دارند، دشوارتر است. این کرم‌ پودرها برای آرایش‌های غلیظ پیشنهاد می‌شوند. نسبت به میزان عارضه‌های پوست، از کرم‌ پودرهای متراکم برای پوشانندگی آن‌ها استفاده کنید.

انواع کرم پودر برای زیر سازی آرایش

انواع کرم پودر برای زیر سازی آرایش

کرم پودرها در حالت پودری، مایع، ماتیکی و کرمی در بازار یافت می‌شوند. ماندگاری و پوشش این محصولات نیز با هم تفاوت دارد. تجربه نشان داده است کرم‌ پودرهای ماتیکی، مایع و کرمی پوششی متوسط و شفاف دارند. کرم پودرهای پودری نیز پوشش خوبی دارند. اگر به فکر آرایشی بادوام در طول روز هستید، بهتر است بهترین مارک کرم پودر را خریداری کنید تا کیفیت بیشتری داشته باشد. این کرم پودر را در کیف آرایش همراه خود داشته باشید تا هر زمان که نیاز شد، آن را تجدید کنید.

دقت به بهترین تاریخ مصرف کرم پودر

بهترین تاریخ مصرف کرم پودر

همان‌طور که می‌دانید محصولات بهداشتی و آرایشی علاوه بر تاریخ انقضا، تاریخی برای بهترین زمان مصرف دارند. شمارش معکوس این تاریخ از لحظه‌ی بازشدن درپوش محصول شروع می‌شود. علت این امر، ترکیب شدن هوا با محصولات و اکسیده شدن یا تغییرات شیمیایی دیگر محصول است. به همین منظور لازم است به این تاریخ توجه ویژه شود. گاهی ممکن است یک محصول تا مدت‌ها تاریخ انقضا داشته باشد؛ اما بهترین تاریخ مصرف آن گذشته باشد. برای همین به افرادی که کمتر آرایش می‌کنند، توصیه می‌کنیم که لوازم آرایش با حجم کمتر تهیه کنند.

کرم پودرها نیز همانند دیگر لوازم آرایش، تاریخ مشخصی برای مصرف دارند. کرم پودری که تاریخ مصرف آن گذشته باشد، پوشش مطلوبی روی صورت ندارد. چه بسا ممکن است این کرم پودر، سلامت پوست را به خطر بیندازد. انواع کرم پودر را پس از گذشت یک سال از باز شدن پلمپ آن، دور بیندازید. این کرم‌ پودرها ضمن اینکه تهدیدی برای سلامت پوست شما به حساب می‌آیند، کیفیت روزهای اول را ندارند و آرایش را نازیبا می‌کنند. البته کرم پودرهای پودری دوام بیشتری دارند. این محصولات معمولاً تا دو سال بعد از باز شدن درپوش محصول، قابل استفاده هستند.

سخن پایانی

اگر با توجه به توضیحاتی که دادیم به اهمیت انتخاب بهترین مارک کرم پودر برای زیر سازی آرایش پی ‌برد‌ید و به فکر خرید بهترین  کرم پودر افتاد‌ید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اُردمی بزنید و از میان کرم پودرهای مختلفی که در این فروشگاه آماده کردیم، محصول مدنظر خود را خریداری نمایید. مقاله‌ی «برای انتخاب بهترین مارک کرم پودر به چه نکاتی توجه کنیم» نیز مطالب مختصر و مفیدی در این باره به شما ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید در این زمینه از مطالب دیگر وبلاگ یا راهنمایی مشاوران گروه نیز استفاده کنید.

دیدگاه‌ها 5878بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه