تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

ماسک صورت برای کنترل چربی پوست | معرفی محصول

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
ماسک صورت برای کنترل چربی پوست | معرفی محصول

چرب شدن بیش از حد پوست صورت معضلی است که این روزها گریبان‌گیر بسیاری از افراد شده است. آلودگی هوا، آرایش‌های سنگین، استفاده اشتباه از لوازم آرایش، مصرف لوازم آرایش تقلبی و غیراصل، تغییرات هورمونی، تغذیه نادرست، مصرف بیش از حد فست‌فودها و تنقلات ناسالم و چندین دلیل دیگر به ترشح بیشتر چربی روی پوست صورت دامن می‌زند. دلیل چرب شدن پوست هر چه باشد به بروز جوش و منافذ باز منجر می‌شود. برای رهایی از این اتفاق بهترین ماسک صورت برای کنترل چربی پوست به بازار عرضه شده است. در ادامه به معرفی چند محصول برای رفع این عارضه می‌پردازیم.

ماسک لایه بردار خاک رس Fresh & Fruity

ماسک لایه بردار خاک رس برای کنترل چربی پوست

همان طور که در بالا گفتیم بروز انواع جوش روی صورت به همراه بازشدن منافذ پوست، از اثرات ترشح بیش از حد چربی روی پوست است. برای رفع این معضل بهترین ماسک صورت برای کنترل چربی پوست را به شما معرفی می‌کنیم. ماسک لایه بردار خاک رس به‌خوبی چربی اضافی پوست شما را از بین می‌برد. سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطح پوست را پاکسازی می‌کند و به مرور زمان باعث کوچک‌شدن منافذ باز می‌شود.

این ماسک حاوی ترکیبات کاملاً طبیعی مانند خاک رس هندی، تمشک، روغن پوست مرکبات و بلوبری است که به شفاف و درخشان‌شدن پوست کمک می‌کنند. از سوی دیگر خاک رس عمیقاً به روزنه‌های پوست نفوذ کرده و آن‌ها را پاکسازی می‌کند. همین موضوع باعث درمان جوش های سرسیاه و سرسفید به مرور زمان می‌شود. برای استفاده از این ماسک کافی است مقداری از آن را روی پوست صورت و گردن بمالید و به محض اینکه احساس کردید کمی سفت شده است، با آب گرم بشویید. این کار را ۲ بار در هفته انجام دهید.

ماسک لایه بردار و پاک کننده پوست L’ACTION

ماسک لایه بردار و پاک کننده پوست

حتماً همه شما می‌دانید که خاک رس، توانایی فراوانی در پاکسازی منافذ پوست دارد. این خصوصیت وقتی با قدرت کنترل ترشح سبوم ترکیب شوند، پوستی صاف و شفاف به شما هدیه می‌دهند. در ماسک لایه بردار و پاک کننده پوست L’ACTION ترکیبی از خاک رس و عصاره گریپ فروت وجود دارد که باعث درخشش و زیبایی پوست شما می‌شود. همچنین این ترکیب  پوست را به ساخت کلاژن تحریک می‌کند.

برای استفاده از این ماسک یک لایه نازک از آن را روی صورت پخش کنید. پس از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، آن را از گوشه‌های صورت بلند کنید و در نهایت با آب ولرم صورت خود را بشویید. توجه داشته باشید که استفاده از هر نوع ماسکی در اطراف چشم خطرناک است؛ پس مراقب سلامت پوست نازک و حساس اطراف چشم خود باشید.

ماسک صورت کانی های دریایی Freeman

ماسک صورت کانی های دریایی

نمک و  مواد معدنی کف دریا که در ماسک صورت کانی های دریایی Freeman به کار رفته است، آن را به بهترین ماسک صورت برای کنترل چربی پوست تبدیل کرده است. در این ماسک عصاره برگاموت و اسطوخودوس هم وجود دارد که به کاهش اثر استرس محیطی روی پوست منجر می‌شود. همین موضوع آنتی اکسیدان پوست را افزایش داده و رادیکال آزاد آن را دفع می‌کند و به جوانی و شادابی پوست می‌انجامد.

ماسک صورت فری من باعث ایجاد درخشش و شادابی در پوست می‌شود. برای استفاده از این محصول باید در هفته ۲ بار مقداری از آن را روی پوست قرار داده و اجازه دهید کاملاً خشک شود. سپس با آب ولرم بشویید و با حوله خشک کنید. پس از مدتی مشاهده می‌کنید که چربی اضافی پوست صورتتان تا حد چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

ماسک پودری تنظیم کننده چربی پوست NELA

ماسک پودری تنظیم کننده چربی پوست

ترکیبی از پودر سفیده تخم مرغ، پودر زاج سفید و عصاره گل همیشه بهار در ماسک پودری تنظیم کننده چربی جمع شده‌اند تا از آن بهترین ماسک صورت برای کنترل چربی پوست را بسازند. اگر به مدت چند هفته، هر هفته ۳ بار از این ماسک استفاده کنید، به‌خوبی شاهد نتایج عالی آن خواهید بود. سفت‌شدن پوست، از بین رفتن جوش‌های سرسیاه و سر سفید، شفاف شدن پوست، جوان و شادابی صورت و کاهش ترشح چربی از نتایج مصرف این ماسک پودری است.

برای استفاده از این ماسک باید محتویات داخل بسته را با چند قاشق آب تمیز مخلوط کرده و به‌صورت یک خمیر یکدست در آورید. ترکیب‌ به‌دست‌آمده را ۱۵ دقیقه کنار بگذارید. سپس با برس مخصوص آن را روی پوست صورت پخش کنید. حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بعد صورتتان را با آب ولرم بشویید و با حوله نرم خشک کنید. بی‌تردید این ماسک در درازمدت اثرات خوبی روی پوست شما خواهد گذاشت.

ماسک پاک کننده قوی صورت کربن Hydroderm

ماسک پاک کننده قوی صورت کربن

ماسک پاک کننده قوی صورت کربن هیدرودرم، پاک کننده قوی پوست است. این محصول همه ناخالصی‌های روی پوست را از بین برده و باعث درمان جوش های سر سیاه و سر سفید می‌شود. کربن و خاک رس موجود دراین محصول به عمق منافذ نفوذ کرده و همه چربی‌ها، آلودگی‌ها و سموم و گرد و غبار آن را تخلیه می‌کنند؛ بنابراین بهترین ماسک صورت برای کنترل چربی پوست نیز شناخته می‌شود. این محصول باعث درخشش و شادابی پوست صورت شما می‌شود. روش مصرف ماسک پاک کننده قوی صورت کربن هدرودرم این است که مقداری از آن را روی پوست خود بمالید و پس از حدود ۲۰ دقیقه صورتتان را با آب بشویید.

سخن پایانی

در این نوشته شما را با چند ماسک صورت برای کنترل چربی پوست آشنا کردیم. برای خرید این محصولات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات ارایشی، بهداشتی و تندرستی مراجعه کنید. در این فروشگاه بهترین ماسک صورت برای انواع پوست وانواع عارضه موجود است. شما از چه ماسک‌هایی بیشتر استفاده می‌کنید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه‌ها 7693بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>