تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

چند راه ساده و جالب برای فر کردن مژه

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
چند راه ساده و جالب برای فر کردن مژه

برای فر کردن مژه راه‌های مختلفی وجود دارد. اولین و ساده‌ترین راه، استفاده از فر مژه و ریمل است. مسلماً استفاده از بهترین مارک ریمل در کنار یک فر مژه‌ی خوب به شما در داشتن مژه هایی بلند و دلفریب بسیار کمک می‌کند. البته گاهی پیش می‌آید که این ابزار کارآمد، در دسترس نیست. در این گونه مواقع شما چطور مژه‌هایتان را فر می‌کنید؟ کلاً از فر کردن آن منصرف می‌شوید یا راه‌های دیگری برای رسیدن به این هدف می‌شناسید؟ ما چند راه ساده و جالب برای فر کردن مژه ها سراغ داریم که در این مقاله برای شما بیان می‌کنیم. امیدواریم خواندن این مقاله دریچه‌ای به سمت خلاقیت‌های شما نیز بگشاید.

فر کردن مژه با کمک فر مژه

فر کردن مژه با کمک فر مژه

برای این کار به یک فر مژه و یک ریمل خوب نیاز دارید. سعی کنید بهترین مارک ریمل را برای گرفتن بهترین نتیجه استفاده کنید. این کار عملاً سلامت و زیبایی شما را همزمان تضمین می‌کند. آموزش گام‌به‌گام زیر یکی از راه‌های فر کردن مژه را به شما آموزش می‌دهد.

۱. فر مژه را کاملاً باز کنید. قسمت لاستیکی فر مژه‌ را دقیقاً در محل ریشه‌ی مژ‌ه‌های پلک بالایی خود قرار دهید.

۲. پس از اینکه مژه‌های بالا داخل فر مژه‌ قرار گرفت، فر مژه را در حالت عمودی نگه دارید. در این حالت قسمت خمیده‌ی فرمژه باید رو به بیرون باشد. سپس به‌‌آرامی فرمژه را ببندید و فشار دهید.

۳. با حرکتی بسیار آرام، فر مژه را به سمت بالا بچرخانید. در این حالت قسمت خمیده فرمژه باید با خمیدگی پلک چشم هم‌تراز شود.

۴. حرکت نکنید. پلک نزنید و فر مژه‌ را برای چند ثانیه نگه دارید.

۵. به‌‌آرامی فر مژه را با همان فشاری که به آن وارد کرده بودید از ریشه‌ی مژه به نوک آن حرکت دهید.

۶. اگر با یک بار انجام دادن این کار، مژه ها به میزان لازم فر نشد، این فرایند را تکرار کنید.

۷. ریمل بزنید و از تماشای مژه‌های فرخورده و حجیم خود لذت ببرید.

فر کردن مژه ها با ریمل

فر کردن مژه با کمک ریمل

قبل از اینکه این مرحله را توضیح دهیم لازم است تأکید کنیم که هنگام انتخاب بهترین مارک ریمل به برس آن نیز توجه کنید. همان طور که می‌دانید هر برسی کارایی متفاوتی دارد. خواندن مقاله‌ی با انواع ریمل و کاربرد آن‌ها آشنا شوید، به شما در شناخت و خرید انواع برس ریمل کمک می‌کند. ما برای فر کردن مژه با ریمل به شما استفاده از ریمل بلند کننده و حجم دهنده مژه را پیشنهاد می‌کنیم. برای مثال ریمل ۵ کاره‌ی دبورا ضمن اینکه حاوی مواد مغذی و ضد حساسیت است، هر دوی این خصوصیات را با هم داشته و از ماندگاری طولانی نیز برخوردار است.

۱. برس ریمل را با حرکات زیگزاگ روی مژه ها حرکت دهید.

۲. برس ریمل را برای چند ثانیه در ریشه مژه‌ها نگه دارید.

۳. برس را به سمت نوک مژه‌ها به‌آرامی حرکت دهید.

۴. برای اینکه مژه‌ها حجم بیشتری پیدا کنند و حالت فردار آن‌ها حفظ شود، یک لایه دیگر ریمل بزنید.

 فر کردن مژه با قاشق

استفاده از قاشق برای حالت دادن به مژه

یکی از راه های فر کردن مژه استفاده از قاشق نیمه‌داغ است. برای این کار به یک قاشق غذاخوری و یک ریمل خوب نیاز دارید. ریمل‌های برند آرکانسیل، دبورا،‌ فلور مار و گرلن گزینه‌های پیشنهادی ما به شما برای داشتن مژه هایی بلند و پرپشت است. در ادامه با مراحل فر کردن مژه با قاشق آشنا می‌شویم.

۱. یک قاشق غذاخوری تمیز را که لبه‌های نازکی داشته باشد داخل آب گرم قرار دهید. آب نباید تا حدی گرم باشد که پوست را بسوزاند.

۲. قاشقی که گرم شده است را رو به پلک در بالای مژه‌ها و محل رویش آن‌ها قرار دهید. خمیدگی قاشق باید به بیرون باشد. مژه ها را به سمت خمیدگی قاشق فشار دهید تا فر بخورند.

۳. انگشت خود را روی مژه ها در قسمت لبه قاشق با فشار نگه دارید.

۴. برای تثبیت فر مژه‌‌، ریمل بزنید.

۵. در مدتی که ریمل هنوز نیمه‌خشک است، با دقت مژه ها را شانه کنید.

فر کردن مژه با مسواک گرم

حالت دادن به مژه با مسواک

یکی از روش های ساده و جذاب برای فر کردن مژه استفاده از مسواک است. برای این کار به یک مسواک تمیز و قدری آب گرم نیاز دارید.

‍۱. مسواک تمیز را داخل لیوان قرار دهید و مقداری آب گرم به آن اضافه کنید. بگذارید مسواک چند دقیقه در آب باقی بماند تا کاملاً گرم شود.

۲. مسواک را از آب خارج کنید و خوب تکان دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس مسواک را با کمک حوله کاملاً خشک کنید.

۳. مسواک را به آرامی در میان مژه‌ها بکشید و در نوک مژه‌ها نگه دارید تا مژه‌ها فر بخورند.

۴. اگر به میزان فر دلخواه نرسیدید، مراحل ۱ تا ۳ را تکرار کنید.

۵. دست‌کم دو لایه ریمل بزنید تا فر مژه ها ثبات پیدا کند.

فر کردن مژه‌ها با دست گرم

حالت دادن به مژه با دست، یکی از راه های فر کردن مژه

فر کردن مژه با دست، زمانی کارایی دارد که هیچ وسیله‌ای اعم از فر مژه، قاشق یا مسواک در اختیار ندارید. فرض کنید در مسافرت به سر می‌برید یا جایی هستید که دسترسی به وسایل مذکور ندارید. در چنین موقعیتی یکی از راه های فر کردم مژه اجرای مراحل زیر است:

۱. انگشت‌های خود را به هم بمالید تا حسابی گرم شوند.

۲. اکنون چشم‌ها را ببندید و با انگشتی که گرم شده است، به آرامی مژه‌ها را به‌ سمت ابرو به بالا فشار دهید و نگه دارید.

۳. مرحله ۱ و ۲ را تا زمانی ادامه دهید که مژه‌ها، فر دلخواه را پیدا کنند.

۴. برای افزایش حجم و ثبات فر، دو لایه ریمل به مژها بزنید.

در این نوشتار سعی کردیم چند راه ساده و جالب برای فر کردن مژه را با ساده‌ترین وسایل به شما بیاموزیم. با این آموزش‌های ساده می‌توانید مژه‌هایی زیبا و دلفریب داشته باشید. همکاران ما در فروشگاه اینترنتی اردمی نیز بهترین مارک ریمل را با نازل‌ترین قیمت به شما عرضه می‌کنند. با چند کلیک ساده در فروشگاه صاحب بهترین محصولات در کوتاه‌ترین زمان شوید. زیبایی ماندگار شما آرزوی ماست.

منبع: Stylecraze دیدگاه‌ها 11854بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه