تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

باورهای غلط درباره کرم دور چشم که باید از آن‌ها دوری کرد

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
باورهای غلط درباره کرم دور چشم که باید از آن‌ها دوری کرد

ظرافت پوست دور چشم به‌ اندازه‌ای است که برای سلامت آن نباید سراغ هر کرمی برویم و همیشه باید بهترین کرم دور چشم را خریداری کنیم. کرم های دور چشم تأثیر چشمگیری در رفع عارضه‌های این قسمت از صورت دارند. پف، تیرگی و چروک زیر چشم با استفاده‌ی درست و مستمر از این محصولات، بهبود یافته و گاهی کاملاً برطرف می‌شوند. البته در این بین برخی باورهای غلط درباره کرم دور چشم وجود دارد که اثربخشی استفاده از این محصولات را کاهش می‌دهد. در ادامه به این باورها می‌پردازیم.

باورهای غلط درباره کرم دور چشم

  • زیاده روی در استفاده از کرم دور چشم

باورهای اشتباه درباره کرم دور چشم

پوست دور چشم وسعت زیادی ندارد. در اکثر اوقات به اندازه‌ی یک دانه لوبیا از کرم برای پوشش دور هر دو چشم کفایت می‌کند. از طرف دیگر ازآنجایی‌که کرم‌های دور چشم قیمت بیشتری نسبت به کرم‌های معمولی دارند خرید بهترین کرم دور چشم مستلزم پرداخت هزینه‌ی بیشتر است؛ در نتیجه با کمتر مصرف‌کردن کرم دور چشم، دوام این کرم افزایش پیدا می‌کند.

  • استفاده بدون ترتیب از کرم دور چشم

یکی دیگر از باورهای غلط درباره کرم دور چشم این است که می‌توانیم هر وقت و به هر میزان که دوست داشتیم از این محصول استفاده کنیم. بهتر است بدانید رسیدگی به پوست، حساب و کتاب خاص خودش را دارد. بهتر است ابتدا محصولاتی که غلظت و تراکم کمتری دارند را روی پوست بمالید و سپس سراغ محصولاتی با غلظت بیشتر بروید. اگر کرم دور چشمی که خریده‌اید ترکیباتی متراکم‌تر نسبت به کرم مرطوب‌ کننده دارد، ابتدا باید مرطوب کننده بزنید و سپس کرم دور چشم بمالید. اما اگر سرم دور چشم خریده‌اید و این سرم ترکیباتی رقیق دارد، ابتدا سرم بزنید و سپس مرطوب کننده بمالید. برای اثربخشی بیشتر کرم دور چشم، حتماً بروشور همراه با محصول را به‌دقت مطالعه کنید.

  • مالیدن کرم دور چشم روی پوست خشک

مالیدن بیش از حد کرم

قانون نانوشته‌ای در استفاده از کرم های مرطوب کننده وجود دارد که براساس این قانون بهتر است برای افزایش اثربخشی یک مرطوب‌ کننده، آن را روی پوست نم‌دار بمالید. دلیل این قانون نیز کاملاً روشن است. ترکیبات کرم، لایه ای محافظ روی پوست مرطوب ایجاد می‌کند و باعث حفظ آب در داخل پوست می‌شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم پس از شست‌وشوی صورت و زمانی که هنوز پوست شما مرطوب است کرم دور چشم بمالید.

  • مالیدن کرم دور چشم به قسمت‌های بسیار نزدیک به چشم

کرم دور چشم را بیش از‌ حد نباید نزدیک محل رویش مژه‌ها بمالید. پوشش کرم روی پوستی که روی استخوان حلقوی چشم قرار گرفته کفایت می‌کند. این قسمت شامل نیم‌دایره‌ی زیر ابرو و زیر چشم می‌شود. حتی اگر بهترین کرم دور چشم را خریده باشید، باز هم مالیدن این کرم به فاصله‌ای نزدیک چشم یا روی پلک، احتمال انتقال ترکیبات کرم به داخل چشم و التهاب آن را به دنبال دارد.

  • ماساژ دادن بیش از حد کرم دور چشم

زدن کرم به نزدیک چشم

مالیدن بیش از حد کرم دور چشم برای جذب بیشتر آن، یکی دیگر از باورهای غلط درباره کرم دور چشم است. پوست دور چشم ظریف‌ترین پوست بدن است و هیچ دلیلی برای مالیدن بیش از حد کرم دور چشم در این ناحیه وجود ندارد. برای جذب بهتر کرم، پیشنهاد می‌کنیم مقدار کمی کرم را روی انگشت حلقه خود بزنید و با حرکات ضربه‌ای کرم را به‌آرامی روی پوست دور چشم منتقل کنید. البته شاید هنگام خرید بهترین کرم دور چشم متوجه شده باشید که بعضی از کرم‌های باکیفیت دارای ابزاری برای مالیدن کرم به پوست حساس این ناحیه هستند. از این ابزار علاوه بر مالیدن کرم، برای ماساژ صورت هم می‌توانید کمک بگیرید.

  • عجله برای کرم زدن

زمان لازم را برای جذب ترکیبات کرم به داخل پوست در نظر بگیرید و سپس سراغ زیرسازی و آرایش بروید. در غیر‌ این‌صورت ترکیبات کرم فرصت لازم برای جذب پیدا نکرده و اثربخشی خود را از دست می‌دهند.

  • غفلت از زدن کرم دور چشم در صبح

کرم نزدن هنگام صبح

برای اثربخشی هرچه بیشتر کرم دور چشم، باید صبح‌ها و شب‌ها صورت را کاملاً تمیز کنید و زمانی که هنوز نم‌دار است به شیوه‌ای که گفتیم، کرم دور چشم بمالید. اگر فقط شب‌ها کرم دور چشم بزنید، این کرم نتیجه‌ی مطلوبی برای کاهش چین و چروک ها و جوانی پوست نخواهد داشت.

  • ملاک قرار دادن قیمت به جای کیفیت کرم دور چشم

در اینکه باید حتماً یک کرم دور چشم باکیفیت خریداری کنید هیچ شکی نداریم. به همین دلیل تأکید می‌کنیم که بهترین کرم دور چشم را خریداری نمایید؛ اما در خریدی که دارید قیمت را ملاک کیفیت یک کرم قرار ندهید. قبل از هرچیز نگاهی به ترکیبات یک محصول بیندازید تا کرمی با ترکیبات عالی و کارآمد خریداری نمایید.

  • به تعویق انداختن خرید کرم دور چشم پس از مشاهده‌ی چین و چروک ها

زدن کرم دور چشم روی پوست خشک

این باور غلط یکی از رایج‌ترین اشتباه‌ها در استفاده از کرم دور چشم است. در واقع با همین اشتباه‌ کوچک جوانی و شادابی دور چشم را به خطر می‌اندازیم. به این ترتیب قبل از اینکه کار از کار بگذرد و چین و چروک‌ها راه خود را به پوست دور چشم پیدا کنند، به فکر خرید بهترین کرم دور چشم باشید.

  • نادیده گرفتن نوع نیاز از خرید کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم دارای ترکیبات یکسانی نیستند. به‌رغم اینکه استفاده از هرگونه کرم دور چشم، نسبت به استفاده نکردن آن توصیه می‌شود، اما بهتر این است که کرم دور چشم را دقیقاً بر اساس نیاز پوست چشم خود خریداری نمایید. برای نمونه اگر می‌خواهید از تیرگی زیر چشم خلاص شوید، کرم دور چشمی مخصوص از بین بردن سیاهی زیر چشم خریداری نمایید؛ چرا که کرم رفع پف چشم برای از‌ بین بردن تیرگی چشم‌های شما اثربخشی لازم را ندارد.

امیدواریم با در نظر گرفتن این باورهای غلط درباره کرم دور چشم و سایر محصولات مراقبتی، چشم‌های شما هرگز روی چین و‌ چروک‌ و عارضه های پوستی دیگر را نبیند. برای خرید کرم دور چشم هم پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اُردمی بزنید و از میان برند‌های معتبر موجود در این فروشگاه بهترین کرم دور چشم​ را خریداری کنید. مطالعه‌ی مقالات بلاگ نیز شما را با «بهترین روش استفاده از کرم دور چشم» آشنا می‌کنند. از پیام‌ها یا پرسش‌هایتان در بخش نظرات استقبال می‌کنیم.

منبع: Lorealparisusa دیدگاه‌ها 7459بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه