مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

راهنمای انتخاب کرم دور چشم برای هر عارضه‌ای

زمان تقریبی مطالعه: ۴ دقیقه
راهنمای انتخاب کرم دور چشم برای هر عارضه‌ای

شما بهتر از ما می‌دانید که پوست دور چشم از دیگر قسمت‌های صورت حساس‌تر است. به همین دلیل پوست این ناحیه بیشتر در معرض چین‌ و‌ چروک قرار دارد. در نتیجه قبل از اینکه چین‌و‌چروک‌ها راه خود را به پوست دور چشم باز کنند، باید بیشتر مواظب این ناحیه باشید. خوشبختانه محصولات مختلفی برای رسیدگی به پوست دور چشم وجود دارد. یکی از این محصولات که کارشناسان پوست و زیبایی تاکید ویژه‌ای برای استفاده از آن دارند، کرم دور چشم است. استفاده از کرم دور چشم برای افراد بیش از ۲۵ سال پیشنهاد می‌شود. پوست دور چشم در معرض خشکی، پف‌کردن، تیرگی و چین‌ و‌ چروک‌ قرار دارد. درمان هر کدام از این عارضه‌ها نیازمند کرم دور چشم مخصوصی است. از آنجایی که رسم داریم اطلاعات سودمندی برای خرید محصولات رسیدگی به پوست با همراهان خود در میان بگذاریم، در این مطلب به روش انتخاب کرم دور چشم می‌پردازیم.

روش انتخاب کرم دور چشم برای التیام خشکی پوست

کرم دور چشم برای التیام خشکی پوست

پوست دور چشم بافتی بسیار ظریف و حساس دارد. این پوست زودتر از دیگر قسمت‌های صورت خشک می‌شود. شرایطی که به آن اشاره کردیم در افرادی که پوست دیگر قسمت‌های صورتِ آن‌ها خشک است، وخیم‌تر می‌شود. به‌ عبارت ساده می‌توان گفت دور چشم افرادی که پوست صورت خشکی دارند، بیشتر از افراد معمولی خشک می‌شود. به همین دلیل اگر احساس کردید که پوست دور چشم شما پوسته‌پوسته‌ و زردرنگ شده، حتماً چاره‌ای برای خرید کرم دور چشم مرطوب کننده بیندیشید.

کرم دور چشمی خریداری کنید که سرشار از اسید هیالورونیک (hyaluronic acid) یا گلیسیرین باشد. این ترکیبات نوشداروی پوست‌ خشک به حساب می‌آیند. کرم دور چشم مخصوص پوست خشک باید رطوبت را در این ناحیه حفظ کند. به دنبال حفظ رطوبت در قسمت دور چشم، پوست این ناحیه در طول شبانه‌روز آبرسانی می‌شود. در این شرایط نه‌تنها خشکی پوست از بین می‌رود، بلکه جلوه‌ای شاداب و باطراوت پیدا می‌کند.

روش انتخاب کرم دور چشم مخصوص تیرگی و پف

روش انتخاب کرم دور چشم مخصوص تیرگی و پُف

تیرگی و پف زیر چشم، عارضه‌ای رایج است که درمان‌های مختلفی دارد. یکی از بهترین روش‌ها برای التیام این عارضه‌ها استفاده از کرم دور چشم مخصوص تیرگی و پف زیر چشم است. اگر احساس می‌کنید پوست زیر چشم شما تیره شده یا پف کرده، کرم دور چشمی دارای پِپتید‌ها (Petides) خریداری کنید. اسید لاکتیک (Acid Lactic) یا کافئین نیز ترکیبات مناسبی برای کرم دور چشم مخصوص تیرگی و پف به حساب می‌آید. با خرید کرمی که دارای این ترکیبات باشد، تیرگی و پف زیر چشم از بین می‌رود.

ناگفته نماند تیرگی و پف زیر چشم عارضه‌ای است که درمان آن زمان نیاز دارد. در نتیجه کرم دور چشم مخصوص تیرگی و پف را حتماً طبق دستورالعملی که روی جعبه آن نوشته استفاده کنید. این کرم پس از مدتی تیرگی و پف دور چشم را از بین می‌برد و ظاهری زیبای آن را به روز اول باز می‌گرداند.

روش انتخاب کرم دور چشم مخصوص چین‌ و چروک

روش انتخاب کرم دور چشم مخصوص چین‌ و چروک

همان‌گونه که اشاره کردیم، پوست دور چشم ظریف‌تر از دیگر قسمت‌های صورت است. در نتیجه پوست این ناحیه غده‌های چربی کمتری نسبت به دیگر قسمت‌های پوست صورت دارد. کاهش تعداد غده‌های چربی در پوست دور چشم، زمینه‌ای برای ایجاد زودهنگام چین و چروک‌ها فراهم می‌کند. ناگفته پیداست که درمان دائمی برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌های پوست دور چشم وجود ندارد.

با این حال با خرید کرم دور چشم مخصوص چین و چروک، می‌توانید به میزان چشمگیری پیری پوست این قسمت را به تأخیر بیندازید. برای کاهش چین و چروک‌های پوست دور چشم، کرمی انتخاب کنید که دارای رتینول (Retinol) یا ویتامین A باشد. این ترکیبات تولید کلاژن پوست را افزایش می‌دهد. به دنبال بیشترشدن تولید کلاژن، چین و چروک‌ها کمتر می‌شود. رتینول و ویتامین A در کنار افزایش تولید کلاژن، حالت کشسانی آن را نیز تقویت می‌کند.

تفاوت بین کرم دور چشم و کرم مرطوب کننده صورت

تفاوت بین کرم دور چشم و کرم مرطوب کننده صورت

حتماً برای شما هم این پرسش پیش آمده که کرم دور چشم چه فرقی با کرم مرطوب کننده صورت دارد. این کرم‌ها تفاوت‌های چشمگیری با یکدیگر دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • در کرم‌های دور چشم خبری از ترکیبات حساسیت‌زا مانند روغن‌های گیاهی و رایحه‌های قوی نیست؛
  • کرم دور چشم ترکیبات بسیار ملایمی دارد که به‌سرعت جذب پوست می‌شود؛
  • محصولات دور چشم با ترکیبات مخصوصی برای التیام عارضه‌های پوست این ناحیه مانند پف، تیرگی و چین و چروک‌ها ساخته شده‌اند.

Special Price ‎123,300 تومان

Regular Price: ‎137,000 تومان

٪10

سخن پایانی

به شما قول می‌دهیم با روش‌‌هایی که برای انتخاب کرم دور چشم مطرح کردیم، پوست حساس این ناحیه را التیام بخشید و چین و چروک‌های آن را از بین ببرید. در همین راستا به شما فروشگاه اینترنتی اردمی را پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید انواع کرم دور چشم برای عارضه های مختلف خریداری کنید. نهایتاً، از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی از روش انتخاب کرم دور چشم دارید، پیشنهاد می‌کنیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها 5299بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه