تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

رفع سیاهی زیر چشم با استفاده از رژ لب قرمز

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
رفع سیاهی زیر چشم با استفاده از رژ لب قرمز

پوشاندن سیاهی زیر چشم برای بسیاری از زیبارویان اهمیت ویژه‌ای دارد که برای رفع این مشکل راه‌های درمانی-آرایشی بسیاری پیشنهاد می‌شود. یکی از ترفندهای آرایشی برای رفع سیاهی دور چشم، استفاده از انواع کانسیلرهای رنگی برای یکنواخت کردن رنگ پوست است. اما اگر کانسیلر مناسب زیر چشم در دسترس نبود، بد به دل خود راه ندهید؛ چرا که چاره کار، استفاده از رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر است.

استفاده از رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر، یک ترفند آرایشی امتحان شده است که نیازی به آزمون و خطای شما نیست. کافی است رنگ پوست خود را بشناسید و مناسب با تن رنگ پوست خود، رژ لب مناسب برای پوشاندن حلقه‌های تیره زیر چشم را انتخاب کنید.

ادامه این مطلب را دنبال کنید تا نتیجه استفاده از رژ لب قرمز مناسب برای سه نوع رنگ پوست را ببینید.

اصول استفاده از رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر

مرحله ۱

بعد از زدن فاندیشن با کمک برس سایه، تمام ناحیه زیر چشم و اطراف آن را یک لایه نازک رژ لب قرمز بزنید تا تیرگی حلقه ناپدید شود. رنگ را کمی به سمت بالا و خط ابرو پخش کنید.

رنگ رژ لب‌های قرمز مناسب برای سه نوع رنگ پوست:

  • پوست روشن/ سفید
    رنگ رژ لب: قرمز با ته مایه صورتی
  • پوست معمولی
    رنگ رژ لب: قرمز مایل به ارغوانی
  • پوست تیره
    رنگ رژ لب: قرمز مایل به نارنجی/ مرجانی

مرحله ۲

برای تاثیر گذاری بیشتر،‌ می‌توانید روی لایه قرمز ایجاد شده،‌ یک لایه کانسیلر با طیف رنگ صورتی برای پوست‌های روشن و طیف رنگ هلویی برای پوست‌های تیره، بزنید. برای این کار از اسفنج یا برس مناسب استفاده کنید. این کار را آن‌قدر ادامه دهید تا لایه قرمز کاملا پوشانده شود.

مرحله ۳

با پودر صورت (ترجیحا رنگی نزدیک به رنگ واقعی پوست خودتان) کار را تمام کنید تا صورت یک‌دست و بی‌نقص شود.

نتیجه نهایی استفاده از رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر روی انواع پوست:

  • پوست روشن و سفید

این روش برای پوست‌های با ته رنگ قهوه‌ای روشن تاثیر به‌سزایی دارد. برای پوست‌های خیلی روشن یا به اصطلاح سفید بهتر است پس از استفاده از رژ لب به جای کانسیلر زیر چشم، چند لایه کرم روی صورت خود بزنید تا رنگ صورتی در اطراف چشمان شما غیرعادی جلوه نکند.

  • پوست معمولی

استفاده از رژ لب قرمز در اطراف چشمان برای پوست‌های با تن رنگ معمولی تاثیر بسزایی دارد؛ چرا که رنگ رژ لب روی صورت کاملا پخش می‌شود.

  • پوست تیره

پوست تیره

رنگ قرمز روی این نوع پوست به خوبی پخش می‌شود و حلقه‌های تیره را می‌پوشاند. برای تاثیر بیشتر روی این تن رنگ پوست، مقدار مناسبی کانسیلر یا فاندیشن برای پوشش این ناحیه استفاده کنید. توجه کنید استفاده از این رنگ قرمز روی پوست‌های تیره‌تر، صورت را روشن‌تر و یک‌دست‌تر می‌کند.

در مجموع می‌توان گفت استفاده از رژ لب به عنوان کانسیلر روی پوست معمولی و تیره بهتر جواب می‌دهد. چنانچه شما هم تا به حال از رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر برای رفع سیاهی زیر چشم استفاده کرده‌اید، خواهشمندیم ما و سایر کاربران را در بخش نظرات از تجارب خود آگاه کنید.

منبع: Makeup دیدگاه‌ها 34632بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه