مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

طراحی ناخن با لاک آبی برای همه سنین و سلیقه‌ها

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه
طراحی ناخن با لاک آبی برای همه سنین و سلیقه‌ها

در دنیایی که همه دختران عاشق رنگ قرمز و صورتی هستند، عده‌ای هم پیدا می‌شوند که دلباخته رنگ آبی هستند یا به مناسبت‌های مختلف لازم است از این رنگ برای لاک خود استفاده کنند. رنگ آبی با طیف بسیار وسیعی که دارد، بهترین گزینه برای طراحی ناخن در روزهای مختلف سال، مخصوصاً بهار و تابستان است. این رنگ تا حدودی رسمی است و برای محیط کار نیز مناسب به نظر می‌رسد. کافی است کمی وقت و سلیقه خرج کنید تا بهترین طراحی ناخن با لاک آبی برایتان رقم بخورد. اگر با خودتان فکر می‌کنید این کار نشدنی است، تا انتهای نوشته همراه ما شوید.

طراحی ناخن با لاک آبی کروم

طراحی ناخن با لاک آبی کروم

لاک کروم در هر زنگی که باشد، دستان شما را شبیه به دستان اشراف‌زاده‌ها می‌کند. اگر مهمانی شبانه دعوت شده‌اید با برای طراحی ناخن با لاک آبی محدودیت شغلی ندارید، می‌توانید لاک آبی کروم را امتحان کنید. هر چه رنگ آبی‌تان تیره‌تر و به رنگ سورمه‌ای نزدیک‌تر باشد، جلوه بیشتری به ناخن و دستانتان می‌دهد. این لاک در کنار یک لباس مجلسی، درخشش خاصی برایتان ایجاد می‌کند؛ پس لاک آبی کروم را در سبد خرید لوازم آرایش خود قرار دهید و بیشتر از هر زمان دیگری بدرخشید. البته یادتان باشد که این طرح برای حضور در مکان‌های اداری یا دانشگاهی، چندان مناسب نیست.

لاک آبی اقیانوسیلاک آبی اقیانوسی

برای طراحی ناخن با لاک آبی یک رنگ دیگر به شما پیشنهاد می‌دهیم و آن هم آبی اقیانوسی است. یادتان باشد برای طراحی ناخن با این رنگ، لازم نیست همه سطح ناخن را با آن بپوشانید. می‌توانید طیف کم‌رنگ و پر رنگ آبی را استفاده کنید یا از آن در کنار رنگ‌های مکملی مثل سفید یا سبز بهره ببرید. در تصویر بالا می‌بینید که از رنگ آبی اقیانوسی در حد بسیار کمی استفاده شده و با این حال، زیبایی کلاسیکی به ناخن داده است. این طرح هم برای مهمانی و هم برای حضور در محافل رسمی مناسب است.

طراحی ناخن با ترکیب طیف آبی

طراحی ناخن با ترکیب طیف آبی

اگر همه رنگ‌های آبی را دارید و نمی‌دانید از کدامشان استفاده کنید، سراغ طرح‌های رنگارنگ بروید. به این ترتیب که هر کدام از ناخن‌هایتان را با یک رنگ از طیف آبی بپوشانید. نکته‌ای که در این مدل طراحی خیلی اهمیت دارد، این است که طبق تصویر بالا آبی‌ها را از کمرنگ به پررنگ انتخاب کرده و کنار هم قرار دهید تا حالت پلکانی زیبا روی ناخن‌هایتان ایجاد شود. این طرح بسیار برای فصل تابستان مناسب است.

آمبره‌ای دلبر برای طراحی ناخن با لاک آبی

آمبره‌ای دلبر برای طراحی ناخن با لاک آبی

آمبره یکی از طرح‌های لاکچری و زیباست که هیچ‌وقت قدیمی‌ نمی‌شود. این طرح می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادهای ما برای طراحی ناخن با لاک آبی یا هر رنگ دیگر باشد. تنها نکته‌ای که درباره این طرح باید رعایت کنید این است که قسمت پررنگ‌تر لاک را در بخش سرانگشتان خود قرار دهید و رنگ کم‌رنگ‌تر را به سمت کوتیکول ناخن بکشانید. آمبره با رنگ‌های شادی مثل صورتی یا نارنجی انگشتان شما را جوان‌تر از همیشه نشان می‌دهند. برای آشنایی با سایر طرح‌هایی که دستانتان را جوان‌تر نشان می دهند، سری به مقاله زیر بزنید.

طراحی ناخن با لاک آبی پاستیلی

طراحی ناخن با لاک آبی پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی همیشه جذاب‌ترین رنگ‌ها برای نوجوانان و جوانان هستند. اگر در این طیف سنی هستید، با خرید لاک آبی پاستیلی به خودتان جایزه دهید و ناخنتان را زیباتر از همیشه کنید. شما می‌توانید از ترکیب همه لاک های پاستیلی استفاده کنید با فقط از یک رنگ آبی استفاده کنید. همچنین برای تنوع می‌توانید یکی از ناخن‌هایتان را با لاک ساده رنگ کنید و یکی دیگر را طرح‌های شاد بهاری بدهید. در طرحی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، ترکیبی از شکوفه‌های ریز آبی و رنگ ساده استفاده شده است. این طرح در عین سادگی، بسیار زیبا و شیک است. کمتر توجهی را به خودش جلب می‌کند و برای محیط‌های اداری یا دانشگاهی نیز مناسب به نظر می‌رسد.

سخن پایانی

در این مقاله با شما درباره طراحی ناخن با لاک آبی صحبت کردیم. چند طرح آبی به شما پیشنهاد دادیم. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه لاک آبی یا هر رنگ دیگر به فروشگاه اینترنتی اردمی سری بزنید. فروشگاه اینترنتی اردمی مرجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی است که می‌توانید در آن بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی را به ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب تهیه کنید. شما چه رنگ‌ها و طرح‌هایی می‌پسندید؟ دوست دارید طرح ناخنتان ساده باشد یا جیغ تا به چشم بیاید؟ در بخش نظرات برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها 11404بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه