تا ۱۰+۳۵٪ تخفیف! آخرین موجودی‌های قیمت‌قدیم! فقط تا ۷ اُردیبهشت

لاک ناخن مناسب فصل تابستان چه رنگی است؟

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه
لاک ناخن مناسب فصل تابستان چه رنگی است؟

به نظر شما لاک ناخن مناسب فصل تابستان چه رنگی است؟ بی‌شک بیشتر شما رنگ‌های روشن و ناخن‌های رنگی‌رنگی را می‌پسندید. اکثر از خانم‌ها به رنگارنگ‌بودن ناخن‌هایشان علاقه دارند؛ اما تعداد کمی ناخن‌هایشان را رنگی رنگی می‌کنند. مانند هر اتفاق دیگری این اتفاق هم دلایل خود را دارد. نظر شما دلیلش چیست؟ فکر می‌کنید چرا خانم‌ها ناخن‌هایشان را رنگارنگ نمی‌کنند؟ هزینه زیاد؟ ترس از قضاوت؟ جلف‌بودن رنگ‌‌ها؟ جواب منطقی هیچ کدام از این گزینه‌ها نیست.

بیشتر افراد از این واهمه دارند که ناخن‌هایشان زشت شود. آن‌ها چندتا از لاک‌هایشان که رنگ شبیه داشته‌اند را مخلوط کرده‌اند و نتیجه وحشتناکی گرفته‌اند. نتیجه کار این خانم‌ها ناخن‌هایی شبیه به ناخن کودکان ۵ساله‌ای شد که با شیطنت چند رنگ لاک را با هم می‌زنند. سؤالی که ایجاد می‌شد این است که مشکل کجاست؟ این همه بلاگر و بازیگر وجود داند که ناخن‌هایشان پر از رنگ‌های مختلف است. چرا ناخن‌های من زشت می‌شود؟ جواب این است که شما نمی‌دانید. شما راز استفاده از لاک های رنگی رنگی را نمی‌دانید. ما می‌خواهیم از این راز پرده برداریم؛ پس تا آخر همرا ما باشید.

رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی

رنگ‌های پاستلی از دسته‌ رنگ‌های پریده رنگ هستند. این رنگ‌ها از جمله رنگ‌های مخصوص لاک ناخن مناسب فصل تابستان هستند. پاستلی می‌تواند هر رنگی باشد. هر رنگی که با مقداری رنگ سفید ترکیب شود و رنگی ملایم به دست آید در دسته رنگ‌های پاستلی قرار می‌گیرد. در طیف رنگ‌های مختلف، یکی دو رنگ طرفداران بیشتری دارد. پاستلی هم همین طور است. مشهورترین رنگ‌های پاستلی، رنگ‌های صورتی کم‌رنگ، لاجوردی ملایم، کرمی روشن، زرد روشن، گلبهی و سفید است.

متخصصین می‌گویند که این رنگ‌ها باعث آرامش می‌شوند که بی‌راه هم نمی‌گویند. برای استفاده از لاک های رنگی رنگی حتماً سراغ رنگ‌های پاستلی بروید. این رنگ‌ها بیشتر برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب است. این خانواده زیبا، ملیح و براق ترکیبی بی‌نظیر به وجود می‌آورند. می‌توانید بدون نگرانی این رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید. تصور کنید که هر ناخنتان یک رنگ خاص دارد، رنگی که با نگاه‌کردن به آن ذوق سرتاپایتان را می‌گیرد.

لاک با طیف آبی لاک ناخن مناسب فصل تابستان

لاک با طیف آبی مناسب روزهای گرم تابستان

ممکن است تا به حال طیف مختلف یک رنگ را امتحان کرده باشید؛ ولی نتیجه‌ مدنظرتان را به دست نیاورده باشید. در این صورت به توصیه ما گوش کنید و سراغ آبی بروید. تصاویری از لاک‌ها با طیف آبی را جست‌وجو کنید تا مثل ما عاشق این رنگ شوید. رنگ آسمان و دریا آبی است؛ اما همیشه یک طیف ندارد و شما همه این طیف‌ها را دوست دارید. به احتمال زیاد لاک‌ها آبی را هم دوست دارید. به نظر ما برای تجربه یک کلکسیون عالی لاک مناسب روزهای گرم تابستان هر کجا رفتید و لاک آبی جدید دیدید آن را خریداری کنید. فکر کردن به کلکسیون لاک به رنگ آبی وسوسه کننده است، مگرنه؟ آبی لاجوردی، آبی پاستلی، آبی متالیک، آبی متمایل به خاکستری، آبی فروزه‌ای و آبی آسمانی، مشهورترین طیف‌های رنگ آبی هستند. نگران قیمت نباشید، آبی ارزشش را دارد.

ترکیب نصف‌نصف از سایر رنگ ها

ترکیب نصف‌نصف از سایر رنگ ها

یادگیری رنگ لاک ناخن مناسب فصل تابستان در استفاده از لاک های رنگی رنگی مهم است؛ اما تمام ماجرا نیست. قسمت مهم بعدی که باید به آن توجه کنید خلاقیت است. خلاقیت در نحوه لاک‌زدن. درست است که زیبایی در سادگی است؛ اما گاهی اوقات باید کمی زرق و برق هم داشت. برای لاک‌زدن با زرق و برق لازم نیست خرج‌ها آنچنانی کنید. کافی است لاکی انتخاب کنید و روی نصف ناخنتان بزنید. رنگ مکمل لاک استفاده شده را بردارید و روی نصفه دیگر ناخنتان بزنید. این مدل لاک‌زدن نه خیلی ساده است نه خیلی تجملاتی. در ادامه شما را برای راحت‌تر ست‌کردن راهنمایی می‌کنیم.

  • رنگ‌های سفید، مشکلی و قرمز مکمل‌هایی عالی برای یکدیگر هستند؛ پس آن‌ها را با هم استفاده کنید.
  • رنگ لاک کرم ترکیبی عالی با مشکی، طلائی و سفید تشکیل می‌دهد.
  • رنگ‌های گرم و سرد با هم جذاب به نظر می‌رسند. ترکیباتی مانند قرمز و مشکی یا آبی و زرد تناژی بی‌نظیر دارند.
  • رنگ‌های کم‌رنگ یا رنگ‌پریده در کنار هم جذاب به نظر می‌رسند. این رنگ‌های زوج‌های خوبی برای بهار و تابستان هستند؛ مثلاً یاسی کم‌رنگ با سفید یا صورتی و قرمز ملایم.

با مطالعه این مطلب بهتر می‌توانید رنگ لاک ناخن مناسب خودتان را پیدا کنید.

رنگ‌های تابستانه

رنگ‌های تابستانه

رنگ‌های تابستانه براق و شاد هستند. برای استفاده از لاک های رنگی رنگی تابستانه لازم نیست پالت لاک را تهیه کنید. با داشتن چند رنگ از کل رنگ‌های تابستانه می‌توانید جذاب‌ترین ناخن‌ها را داشته باشید. رنگ‌های تابستانه شامل رنگ‌های سبز نعنایی، سبز سدری روشن، زرد جیغ، قرمز مرجانی، بنفش ارغوانی، گلبهی، آبنباتی و رنگ‌های پاستلی است. بنا بر سلیقه و رنگ پوستتان یکی دو تا از این رنگ‌ها را انتخاب کنید. با آموزش‌هایی که قبلاً درباره انتخاب رنگ لاک مناسب پوستتان داده‌ایم، می توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید تا پوستتان نیز جوان‌تر از همیشه به‌نظر برسد.

رنگ پوست

رنگ پوست

لاک‌های رنگ پوست بهترین گزینه برای افرادی است که در تمامی طول سال در شرکت یا اداره خاصی مشغول به کار هستند. می‌دانید که در بسیاری از ادارات، افراد اجازه ندارند با ناخن‌های لاک‌زده یا با رنگ‌های شاد حضور داشته باشند. برای این دسته افراد لاک‌های به رنگ طبیعی ناخن پیشنهاد می‌‌کنیم. این لاک‌ها شامل رنگ کرم، رنگ پوست و قهوه‌ای بسیار ملایم می‌شود. این رنگ در اکثر مواقع به چشم نمی‌آید؛ ولی ناخن‌های شما را بسیار زیباتر از قبل نشان می‌دهد. در واقع با این رنگ‌ها می‌توانید ناخن‌های یکدست و زیبا را تجربه کنید. اگر هم در جایی هستید که مطلقاً امکان استفاده از لاک وجود ندارد، سراغ برق ناخن بروید. برق ناخن نیز جلوه سفید و صورتی ناخن شما را چند برابر می‌کند و زیبایی خاصی به انگشتانتان می‌بخشد. این لاک ناخن مناسب فصل تابستان نیز هست.

سخن پایانی

امیدواریم با اطلاعاتی که در اختیارتان گذاشتیم، به‌راحتی بتوانید رنگ لاک ناخن مناسب فصل تابستان خود را انتخاب کنید و در این روزهای گرم سال، به دستانتان زیبایی و لطافت را هدیه کنید. فراموش نکنید که جنس لاک و مرغوبیت آن نیز ملاک بسیار مهمی برای داشتن دستان زیبا و جذاب است. با این توضیح به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین لاک های مات و براق سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. در این فروشگاه می‌توانید از بین صدها محصول و صدها رنگ مختلف، رنگ و برند مدنظرتان را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها 12294بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه