مشاورهٔ رایگان پوست و مو + ۲۰۰هزارتومان بُن تخفیف، هدیهٔ ثبت‌نام در سایت! «لینک ورود به صفحهٔ تخفیف‌ها»

جذابیت چهره خود را در پاییز دو چندان کنید

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
جذابیت چهره خود را در پاییز دو چندان کنید

پاییز با تنوع رنگ‌هایش از راه رسیده است و زمان مناسبی است که تنوعی به آرایش خود بدهیم. بهتر است آرایش مناسب پاییز را انتخاب کنیم تا متناسب با آب و هوای این فصل، آرایش مناسب و زیبایی داشته باشیم. هنرمندان سینما را حرفه‌ای‌ترین گریمورها آرایش می‌کنند آن‌هم به مناسب‌ترین و جذاب‌ترین شیوه‌های ممکن. بهتر است برای جذاب‌تر کردن چشم‌ها، لب‌ها، گونه و ابروها سراغ ترفندهای آرایشی آنان متناسب با فصل پاییز برویم. در ادامه با ما همراه باشید تا تجربیات آرایشگران حرفه‌ای را که گردآوری کرده‌ایم با شما در میان بگذاریم:

رنگ‌ها و ترفندهای آرایش مناسب پاییز:

۱- رژگونه‌ صورتی

گونه‌های صورتی

نه، این رنگ فقط مخصوص بهار نیست. بعد از کانتورینگ‌های برنزه و سنگین تابستانی، به پوست خود استراحتی داده و کمی رژگونه صورتی بزنید.

۲- رژلب تیره

رژلب تیره

با بازگشت به سوی رژلب‌های تیره، به صورت خود جذابیت بیشتری ببخشید. لب‌های ارغوانی تیره و یا کاکائویی، همان رنگ‌هایی است که باید به دنبال آن‌ها باشید.

۳- رژلب قهوه‌ای روشن

رژلب قهوه‌ای روشن

رنگ مات رژلب قهوه‌ای روشن باعث برجسته‌تر کردن لب‌ها شده و در عین حال با دیگر بخش‌های آرایش طبیعی صورت نیز تناسب دارد.

۴- سایه چشم نقره‌ای

سایه چشم نقره‌ای

توصیه‌های قدیمی آرایشی به ما قبولانده‌اند که سایه‌های متالیک، چشم را کوچک می‌کنند. اما این مطلب صحت ندارد. این نوع سایه چشم را تنها به قسمت وسط و پایین پلک بزنید نه به همه جای آن.

۵- خط چشم سیاه

خطوط گرافیکی

 

در آرایش مناسب پاییز به چهره افرادی که در کشیدن خط چشم مهارت دارند دقت کرده و یک ساعتی وقت گذاشته و تمرین کنید تا بتوانید به این شیوه خط چشم بکشید.

۶- مژه‌های کامل

مژه‌های کامل

فرقی نمی‌کند که از مژه‌ مصنوعی استفاده کرده باشید یا این‌که مژه‌های خودتان با ریمل پوشانده باشید. در هر دو حالت، ایجاد یک جلوه جذاب و دلفریب، وقت زیادی می‌برد. از روش هنرمندانه فرمژه استفاده کنید.

۷- ابروهای پُر

ابروهای پر

 

اگر هنوز به سراغ این روش نرفته‌اید، اکنون وقت آن است. فقط کمی پودر ابرو بزنید و یا با استفاده از ریمل ابرو یا مداد، ابروهای خود را پُرتر کنید.

منبع: Purewow دیدگاه‌ها 7443بازدید
دیدگاه‌های کاربران

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

محصولات مرتبط با مقاله مشاهده همه